Física e química

Os conferenciantes do "Congreso Enciga" cumpriron co prometido!!!

Os nosos representantes no Congreso de Ensinantes de Ciencias de Galicia cumpriron co que prometeran e mandaron varias fotografías e vídeos do relatorio.

Poñemos a continuación o vínculo para entrar no álbum das testemuñas gráficas que nos facilitaron.

Por outra banda, sensibilizados coa celebración do "día contra a violencia de xénero" do luns 25 de novembro, os protagonistas do relatorio tamén queren chamar a nosa atención no feito de que o Congreso da ENCIGA deste ano foi desenvolvido en Viveiro para destacar o papel das pioneiras desa localidade lucense no mundo das ciencias e remítennos fotografía do xornal "El Progreso" no que saía publicado un artigo sobre esta temática

Conferencia no XXXII Congreso ENCIGA

Unha nova edición do Congreso da ENCIGA (Asociación de Ensinantes de Ciencias de Galicia) na que o noso alumnado aportará de novo un relatorio de grande interese.

O XXXII Congreso está a celebrarse dende hoxe no IES María Sarmiento de Viveiro. Nesta ocasión a conferencia que presentarán Rita Domínguez e Sergio Dacal do 1º de Bacharelato do IES Lamas e Abade, acompañados polo profesor de Física e Química José Manuel Facal, estuda un curioso e complexo acontecemento aeronáutico que desenvolven baixo o título "El despegue que nunca existió". Prometen remitir fotografías do evento. Moita sorte co relatorio!!

Compartimos tamén o link co programa do Congreso

Alumnado que tamén ensina

O Lamas estivo nas XXXI Xornadas de Ensinantes de Ciencias de Galicia (ENCIGA). Lembrades que quedamos de completar información sobre a asistencia dunha representación do alumnado a esas Xornadas?  Pois cumpramos coa palabra comprometida:

O pasado 15 de novembro un grupo do noso alumnado presentou nas Xornadas de Lalín a ponencia titulada:

SUIZAZZEELEEERADAAA.

Xornadas ENCIGA

Case nos esquecemos de compartir con vos este importante acontecemento: Este serán do día 15 de novembro o IES Lamas de Abade terá un destacado protagonismo nas XXXI Xornadas de Ensinantes de Ciencias de Galicia. Unha representación do alumnado do Instituto dirixida polo profesor José Manuel Facal protagonizará algunha das ponencias da tarde.

FOREVER EUROPE 2013-15

Viaje a Eslovenia