Física e química

Criterios de avaliación Física e Química 22-23

Nos arquivos adxuntos pódense consultar os criterios de avaliación das distintas materias do Departamento de Física e Química para o curso 2022/23

Estudo de Minerais e Visita Escola de Enxeñería

Múltiples actividades as programadas polo Departamentos de Física e Química e Bioloxía para o venres día 6:

- Alumnado de 2º,3º,4º da ESO e 1º de Bacharelato pasarán toda a xornada de Visita na Escola de Enxeñeiros da Coruña  combinada cunha actividade de Estudo de Minerais (de 8:35 a 22:00)

- O alumnado de 1º da ESO (Bilingüe) desenvolverá unha actividade de Estudo de Minerais entre as 8:55 e as 13:00

Curso de Formación en Ottawa, Canadá.

Centro educativo: Colonel By Secondary School.

Octubre a noviembre de 2019

ü Aspectos destacables del Sistema Educativo de Ontario:

· Existen itinerarios formales. Si un alumno no quiere ir a la universidad sino a una Formación Profesional tiene asignaturas con menos contenido que los que van a la universidad. Si, por ejemplo, elige Ciencia Aplicada no podrá después elegir, en el último curso, Ciencia Académica.

· La interculturalidad es palpable: chinos, hindúes, árabes, … junto con los autóctonos.

· El tiempo de cada sesión lectiva es de 75 minutos.

· Horario con pocas asignaturas y varias horas de cada una de ellas, algo bastante positivo.

· Celebración de fiestas tipo Halloween y la Semana de los Disfraces. Similar a nuestro Entroido. Por ejemplo, la semana del 29/10/17 tuvo un motivo de disfraz cada día y en ese día concreto tuvo lugar el Jersey Day.

· Escuchan el Himno Nacional Canadiense antes de empezar las clases.

FOTOS DE ESTA RESEÑA:

1. Thousand Islands, frontera con New York.

2. Lake Superior con playa nevada. Toda una Geología para estudiar y además fue cuna de grandes pintores.

3 y 4. Omega Park: toda la fauna del país.

5. Hallowen en el instituto: una semana especial en la que todos los días, además del día propio de la celebración, había un tema para venir vestido diferente.

6. Tradiciones británicas muy presentes: OTTAWA WHISKY LOVERS SOCIETY.

7. Legislación e iniciativas serias contra el consumo de alcohol y la existencia de símbolos ideológicos en lugares públicos.

8 y 9. Batalla entre ingleses y franceses que cambió la extraordinaria Historia de este inmenso país.

José Manuel Facal Díaz

14-octubre a 10-noviembre de 2019

Os conferenciantes do "Congreso Enciga" cumpriron co prometido!!!

Os nosos representantes no Congreso de Ensinantes de Ciencias de Galicia cumpriron co que prometeran e mandaron varias fotografías e vídeos do relatorio.

Poñemos a continuación o vínculo para entrar no álbum das testemuñas gráficas que nos facilitaron.

Por outra banda, sensibilizados coa celebración do "día contra a violencia de xénero" do luns 25 de novembro, os protagonistas do relatorio tamén queren chamar a nosa atención no feito de que o Congreso da ENCIGA deste ano foi desenvolvido en Viveiro para destacar o papel das pioneiras desa localidade lucense no mundo das ciencias e remítennos fotografía do xornal "El Progreso" no que saía publicado un artigo sobre esta temática

Conferencia no XXXII Congreso ENCIGA

Unha nova edición do Congreso da ENCIGA (Asociación de Ensinantes de Ciencias de Galicia) na que o noso alumnado aportará de novo un relatorio de grande interese.

O XXXII Congreso está a celebrarse dende hoxe no IES María Sarmiento de Viveiro. Nesta ocasión a conferencia que presentarán Rita Domínguez e Sergio Dacal do 1º de Bacharelato do IES Lamas e Abade, acompañados polo profesor de Física e Química José Manuel Facal, estuda un curioso e complexo acontecemento aeronáutico que desenvolven baixo o título "El despegue que nunca existió". Prometen remitir fotografías do evento. Moita sorte co relatorio!!

Compartimos tamén o link co programa do Congreso

Alumnado que tamén ensina

O Lamas estivo nas XXXI Xornadas de Ensinantes de Ciencias de Galicia (ENCIGA). Lembrades que quedamos de completar información sobre a asistencia dunha representación do alumnado a esas Xornadas?  Pois cumpramos coa palabra comprometida:

O pasado 15 de novembro un grupo do noso alumnado presentou nas Xornadas de Lalín a ponencia titulada:

SUIZAZZEELEEERADAAA.

Xornadas ENCIGA

Case nos esquecemos de compartir con vos este importante acontecemento: Este serán do día 15 de novembro o IES Lamas de Abade terá un destacado protagonismo nas XXXI Xornadas de Ensinantes de Ciencias de Galicia. Unha representación do alumnado do Instituto dirixida polo profesor José Manuel Facal protagonizará algunha das ponencias da tarde.

FOREVER EUROPE 2013-15

Viaje a Eslovenia