Noticias de Actividades Extraescolares

Premios Literarios Arcebispo Juan de San Clemente

Durante o mércores 20 e o xoves 21 de marzo fíxose entrega dos Premios Literarios Arcebispo Juan de San Clemente.

Escollidos por representantes de varios Institutos os galardoados foron:

• “O Xardineiro dos ingleses” de Marcos Calveiro en Lingua Galega
  • “La Vegetariana” de Han Kang en Lingua estranxeira
  • “La Uruguaya” de Pedro Mairal en Lengua Castellana

Unha selección do alumnado de 4º Eso e 1º de Bacharelato do IES de Lamas ten participado na actividade dos Premios San Clemente previa lectura dos libros premiados.

No caso de Sergio Banco Iglesias (4ºB) e Xiana Villaverde Munín (1º Bach) puideron participar no coloquio cos autores premiados.

O alumnado puido participar no acto de entrega de premios do mércores (19:00 horas) e nos coloquios cos autores premiados. Pero tamén houbo intres máis lúdicos como a participación dunha representación de alumnado e profesorado do noso Instituto na cea de gala dos Premios. Podedes gozar das imaxes deste prestixioso certame no seguinte álbum de fotografías.

Un día de Museos Científicos

O alumno Sergio Rodríguez de 3º A comparte coa web a crónica da visita aos museos científicos coruñeses do pasado 10 de marzo:

"Un día de museos científicos".

O día 14 de Marzo fomos de excursión o alumnado de 2º e 3º da ESO. Os sitios a visitar foron primeiro a Domus, a Casa do Home, onde asistimos a un obradoiro de disección e onde nos explicaron algunhas das partes e características do corazón, para que despois, na disección soubéramos algo máis. Nese obradoiro podemos observar a incrible resistencia das válvulas e máis detalladamente as partes e os tecidos do corazón. Cando rematamos o obradoiro deixáronnos tempo libre para visitar o museo, e o que máis me chamou a atención foi a capacidade do ser humano para colaborar incluso coa xente que non che cae ben, para superar un xogo de reflexos.

A seguinte parada foi ao Aquarium Finisterrae, pero antes, de camiño ao autobús, descubrimos grazas ao libro que lemos en galego "Os nenos da varíola", a homenaxe a Real Expedición Filantrópica de Vacinación que partiu do porto de A Coruña cara América en 1803, froito do compromiso pola ciencia do Doutor Balmis e o Doutor Posse Royvanes, tamén de Isabel Zendal, a dos 22 orfos procedentes de Madrid, A Coruña e Santiago, e que conformarían unha cadea humana de "brazo a brazo" para levar a vacina nunha das maiores xestas médicas da historia da humanidade.

Xa no acuario, e a pesar dalgún que outro problemiña técnico que finalmente conseguimos superar, puidemos entrar. E a verdade é que paseino bastante ben, non se vai todos os días ao acuario, o malo é que chegou un momento que como xa o tiñamos todo visto, xa resultaba aburrido pero saímos fora, e miúdas vistas había! O que máis nos gustou foi cando lle deron de comer as focas, era bastante gracioso.  (Sergio Rodríguez Casal , 3ºA)

Aquí vos deixamos con algúns dos momentos que puidemos vivir: Álbum de fotos

Blog do "Abade London Trip"

Os grupos de 3º da ESO comparten o seu blog da viaxe a Londres. Podemos seguir a viaxe case "en directo" pulsando na imaxe ou no enderezo:

Parabéns pola iniciativa.

Visita Fábrica de Cosméticos Iuvenor/Balenario de Partovia

Os afortunados que gozarán da actividade son os seguintes Ciclos:

1º e 2º do CS de Estética Integral e Benestar

2º do CM Estética e Beleza

Taller Disección de Órganos e visita aos Museos Científicos Coruñeses

Os cursos de 2º e 3º da ESO visitarán os Museos Científicos Coruñeses o 14 de Marzo dende as 9:00 da mañá ata as 18:00 da tarde. Terán tamén a oportunidade de participar nun Obradoiro de Disección de Órganos.

Conmemoración do Día da Muller Traballadora

Con motivo da celebración do Día da Muller Traballadora este 8 de marzo, o alumnado de Literatura Universal de 1º de Bacharelato ten realizado unha exposición na que indagan na historia da Muller Traballadora dende a súa Representación en Arte e Textos. A exposición está organizada coa coordinación do Departamento de Lengua Castellana do noso IES.

Compartimos o álbum con algunhas fotografías da exposición. Pulsade na imaxe desta interesante mostra e gozade das fotos

Fotos de actividades: 2º Bacharelato visita a USC, Anatomía Patolóxica no Laboratorio de Medicina e Policía Local no Lamas

Temos recibido numerosas testemuñas gráficas das actividades realizadas recentemente no Instituto que compartimos de seguido. As actividades que teñen entregado fotografías e das que podedes ver o seu respectivo álbum pulsando nas imaxes son as seguintes:

Visita de 2º de Bacharelato polas Facultades da USC

O CS de Anatomía Patolóxica e Citoloxía realiza unha práctica de Inmunohistoquímica no Laboratorio da Facultade de Medicina da USC

O alumnado de 3º da ESO recibe a conferencia da Policía Local de Santiago sobre Seguridade Viaria

Conferencia sobre Xeoloxía Ambiental

O alumnado de 4º da ESO e 1º de Bacharelato acudirán á conferencia de Xeoloxía Ambiental impartida pola doutora Teresa Taboada Rodríguez na USC o vindeiro 28 de febreiro en horario de 9:50 a 10:40 (2ª hora de clase). O profesorado afectado nesas horas terá que acompañar ao alumnado.

Charla - coloquio María Solar

O 25 de febreiro unha selección do alumnado de 3º da ESO (grupos A e B) asistirán a unha charla-coloquio con María Solar, autora do libro "Os nenos da varíola" no salón de actos do IES Xelmírez I entre as 10.15 e as 13:15 da mañá

VI Mostra do Entroido

Este venres 22 de febreiro viviremos en Lamas de Abade a VI Mostra do Entroido organizada polos seguintes Centros: ASPANAES Duques de Lugo, CEIP Lamas de Abade, CEIP Pérez Viondi, IES Lamas de Abade, ESCOLA INFANTIL Raiola e CIFP Compostela.