Noticias de Actividades Extraescolares

Conferencia do Dr. Anxo Carracedo: "Presente e futuro da Medicina Xenómica"

O Doutor Anxo Carracedo é, entre outros méritos e títulos, Catedrático da USC, Director Executivo da Fundación Galega de Medicina Xenómica, Director do Centro Nacional de Xenotipado, Coordinador do Grupo de Medicina Xenómica, representante de España na Axencia Europea do Medicamento ou Editor da revista Forensic ScienceInternational Genetics.

Estes son algúns dos avais dun dos científicos máis importantes da actualidade. Investigador e experto internacional en Xenética que, por riba, sempre ten un pouco do seu tempo dispoñible para actividades de difusión.

Por iso poderemos gozar da súa presenza o día 22 de novembro cunha conferencia titulada "Presente e Futuro da Medicina Xenómica" no Salón de Actos do IES Lamas de Abade xusto ao rematar o recreo (12:00 horas).

Suso de Toro no Lamas de Abade: "Imaxes e Palabras"

Falar de Suso de Toro é falar de Literatura Galega con maiúsculas, pero tamén destaca polos seus traballos en teatro, televisión, cinematografía, xornalismo e polo seu compromiso político.

Por todo isto Suso de Toro será o convidado para unha charla na Biblioteca do Lamas o próximo 7 de novembro da que gozará o alumnado dos cursos de 1º e 2º de Bacharelato das materias de "narrativas cinematográficas" e "Cinema e Literatura galegos". A actividade está programada para comezar ás 12:00

Máis información e fotografías da actividade no Instagram da Biblioteca

Fotos da Actividade sobre o Alzhéimer con Carlos Spuch

O martes 22 de outubro, tal e como avisamos nos eventos da nosa web, o alumnado do Ciclo formativo de grao medio de Coidados Auxiliares de Enfermaría acudiu a unha actividade enmarcada no programa Rede Paraugas Alzhéimer 4.0 da Federación Alzhéimer Galicia e a Fundación Barrié.

A actividade, que se divide en tres etapas, dou comezo cunha charla impartida polo neurobiólogo e investigador Carlos Spuch, que acercou ao alumnado do centro a realidade dos enfermos de Alzhéimer e a situación actual da investigación nesta patoloxía.

Esta actividade continuará ao longo deste trimestre con dúas etapas máis, unha de sensibilización na aula, na que un profesional da asociación AGADEA Alzhémer acudirá ao cento educativo a relatar a súa labor dentro da asociación, e unha derradeira etapa na que o alumnado visitará as instalacións dun centro de atención a persoas con demencia.

De momento compartimos con vós o álbum de fotografías da conferencia con Carlos Spuch

Charla de Avène sobre o "Tratamento do Acné"

A prestixiosa marca de cosmética Avène con sede en París, responsable do desenvolvemento de multitudes de cremas, augas micelares e produtos de maquillaxe entre outros moitos, impartirá no Lamas de Abade unha charla sobre o Acné.

O alumnado que asistirá a esta charla será o matriculado nos cursos de 1º e 2º de FAEPA-B. A charla será impartida o vindeiro luns 11 de novembro en horario de tarde dende as 16:00 horas

Halloween Pumpkin Contest (2019)

O Departamento de Inglés, con motivo da celebración de Halloween, ten organizado un concurso de figuras nas que a temática estaba centrada, preferentemente, na realización dun "pumpkin" inspirado nalgún animal. igual que en anos anteriores o resultado está cheo de imaxinación e creatividade. Pronto coñeceremos os galardóns. De momento teredes que conformarvos co álbum compartido da actividade

Conferencia do Departamento de Orientación: "Medrando en Igualdade"

O Departamento de Orientación ten organizado un programa de actividades pensando na celebración do "día contra a Violencia de Xénero" que se celebrará o 25 de novembro.

Neste contexto a primeira das actividades programadas será esta conferencia titulada "Medrando en Igualdade" que se impartirá o 7 de novembro no Salón de Actos. O alumnado de 1º da ESO asistirá entre as 12:45 e as 13:35, e o alumnado de 2º da ESO asistirá entre as 13:35 e as 14:25.

Conferencias na Biblioteca: "Economía Circular" con Francisco Méndez Gómez

O alumnado de 3º e 4º da ESO terá o vindeiro luns 4 de novembro unha interesante charla con Francisco Méndez Gómez sobre a "Economía circular". A actividade terá lugar na Biblioteca do Lamas xusto na hora despois do recreo (11:55 a 12:45)

"Taller especial de Reflexología Podal" con Mª Carmen Matalobos

O alumnado de 1º e 2º curso do Ciclo Superior de Estética terá a oportunidade de asistir a un obradoiro especial de Reflexoloxía Podal a cargo da destacada profesional Mª Carmen Matalobos no Taller 2 de Estética o vindeiro 4 de novembro.

Para quen non a coñeza, Mª Carmen Matalobos é unha recoñecida profesional deste ámbito, con décadas de experiencia, e da que podemos atopar múltiples referencias positivas na web relacionadas co seu traballo entre as que destacamos por exemplo a entrevista da Voz de Galicia "las manos casi santas de Mari Carmen" ou este artigo nun blog especializado titulado "Salud en la planta de los pies" en referencia ao coidado dos pes en idade infantil. Rendibilizade os seus coñecementos compartidos!!!!

Curso formativo de Termalismo no Balneario de Cuntis

O C.S. de Estética Integral e Benestar (2º Curso) participará no Curso Formativo de Termalismo do Balneario de Cuntis. A data de realización do curso será o mércores 6 de novembro de 2019 durante toda a xornada acompañados de profesorado do Centro.