Noticias de Actividades Extraescolares

Lamas gozou cos Troteiros de Bande

Os Centros Educativos de Lamas de Abade gozaron o pasado venres da visita dos "Troteiros de Bande" para desenvolver unha xornada chea de algarabía.

A festa foi constante e ten ocasionado episodios cheos de ledicia e  sorrisos.

Compartimos álbum da actividade grazas ao esforzo de Maricarme García e tamén podedes ver a reportaxe feita por "Nós Televisión" pulsando na imaxe inferior ou neste vínculo.

Entroido 2020 no Lamas de Abade

O alumnado de 1º e 2º da ESO participará no tradicional entroido organizado polos Centros Educativos de Lamas de Abade.

Pulsa na imaxe de abaixo para coñecer os horarios e actividades

Espazo Carmen Laforet: Concursos de Debuxo, Textos Literarios e Fotografía

Nace no ano 2019 o "Espazo Carmen Laforet" coa intención de ofrecer ao alumnado un espazo no que amosar en público os seus traballos vinculados coa educación en igualdade cumprindo co "Plan de Igualdade" promovido e financiado pola Consellería de Educación e O.U. da Xunta de Galicia.

Neste marco a organización ten convocado a realización de varios concursos para amosar as capacidades do alumnado en relación co Debuxo, a Composición de Textos ou a Fotografía.

As bases de cada certame, e os prazos de entrega, podedes velos no álbum de fotos que xuntamos con esta nova e tamén no propio espazo "Carmen Laforet" na entrada da biblioteca do IES Lamas de Abade.

Visita Base Medicalizada de Santiago (Ciclo de Emerxencias)

O Ciclo Medio de Emerxencias visitará a Base Medicalizada de Santiago de Compostela hoxe 10 de febreiro en horario de tarde (entre as 16:00 e as 19:00 horas)

Visita aos "Laboratorios Elidente" para coñecer a tecnoloxía CAD/CAM

O venres 7 de febreiro o 2º curso do Ciclo Superior de Próteses Dentais visitará os Laboratorios Elidente no Polígono do Tambre en horario de 9:30 a 11:30 para coñecer de primeira man unha empresa do sector que inviste gran parte dos seus ingresos en tecnoloxía, investigación e formación. Por este motivo preséntanse coma un dos laboratorios con maior infraestrutura CAD/CAM a nivel nacional, aspecto este último de especial interese para o noso alumnado e motivo principal para a realización da visita.

Visita Base Medicalizada de Santiago (Ciclo de Emerxencias)

O Ciclo Medio de Emerxencias visitará a Base Medicalizada de Santiago de Compostela os días 5 e 10 de febreiro en horario de tarde (entre as 16:00 e as 19:00 horas)

Lectura Dramatizada no CEIP Lamas de Abade

O alumnado de 1º da ESO (Grupos A e B) está a preparar, co profesorado de Lingua Galega, un conxunto de contos infantís para proceder a unha lectura dramatizada diante do alumnado do CEIP Lamas de Abade este vindeiro mércores sobre as 10:35 horas.

Visita Museo Historia Natural da USC

O alumnado do 1º Curso de Próteses Dentais visitará este mércores 5 de febreiro o "Museo de Historia Natural da Universidade de Santiago de Compostela" en horario de tarde (16:00 a 18:30)

Sorpresa no Cine Numax: Visita e charla de Xesús Ron (codirector do filme)

O alumnado que o pasado mércores 29 estivo na proxección da película "Eroski Paraíso" do Cine Numax, tivo tamén a gran oportunidade de coñecer en persoa a Xesús Ron que é Director Artístico da Compañía Chevere e codirector da propia película xunto a Jorge Coira. Interesante experiencia a organizada polo Departamento de Lingua Galega!

Entradas para o Obra entre as persoas que conforman o Club de Lectura

No Instagram da Biblioteca xa podedes atopar o nome das persoas afortunadas que teñen acadado as primeiras catro entradas para animar ao CB Obradoiro no seu partido contra o Baxi Manresa no "Polideportivo Fontes do Sar" o sábado 1 de febreiro.

A única condición que tiveron que cumprir? Formar parte do Club de Lectura da Biblioteca do Lamas. Con regalos así apuntarse a ler é case de obrigado cumprimento! Guiño