Publicada a listaxe provisional de admisión

no taboleiro do IES Lamas de Abade

o IES Lamas de Abade na Prensa

Feira das profesións

O pasado día 4 de abril, os ciclos de Imaxe Persoal do noso centro participaron na feira das profesións de Brión, e a súa vistosa proposta saiu no telexornal da TVG.

Neste enlace podedes acceder á noticia.

O IES LAMAS DE ABADE VIAXA A CANAKKALE

Embelecer e corrixir de forma natural

Axudando en tempos de dificultade

Durante as últimas xornadas o persoal de garda no Ies Lamas de Abade ten compilado e inventariado múltiples caixas de material sanitario, do empregado para a docencia, por distintas dependencias e Departamentos dos Ciclos de Sanidade. Ao longo do día de hoxe persoal do Sergas ten pasado a recoller esa importante cantidade de material (mascaras, gorros, batas e algún equipo de quirófano) para axudar a facer fronte á situación que estamos a vivir. A voz xa ten publicado a nova esta mesma tarde e deixamos o vínculo para que a poidades ler. Parabéns pola iniciativa

Accésit nos Premios Literarios Minerva

Atopamos na prensa local que a nosa alumna María Crespo Cutrín vén de acadar esta fin de semana un Accésit na Modalidade de Narración da 48 edición dos "Premios Literarios Minerva".

Cheos de ledicia compartimos vínculo coa nova de prensa. Preme na imaxe:

Gañadoras do "Concurso de Guións contra a Violencia de Xénero" con «Memorandum»

O guión desenvolvido por Xiana Villaverde, Ainoha Caamaño e Elisa Nieves no corto "Memorandum", baixo a dirección de Maricarme García Ares, ten sido elixido como gañador do "Concurso de guións contra a Violencia de Xénero da Deputación da Coruña".

Compartimos link da gran nova que quedou recollida na prensa de hoxe (preme na imaxe):

E pulsando neste vínculo podedes volver a gozar desta excepcional obra:

Nova en "El Correo Gallego": O alumnado de Estética nas Termas de Cuntis

O alumnado do 2º curso do Ciclo Superior de Estética (Departamento de Imaxe Persoal) comparte con todo o público da web a nova do xornal "El Correo Gallego" na que queda constancia da súa visita didáctica nas Termas de Cuntis. Deixamos link co artigo:

Premio aos Mellores Docentes de España

O curso pasado foi un pracer compartir docencia coa profesora de Lengua Castellana Alicia Romero López. En varias ocasións fixemos mención na web do Lamas de varias das innovadoras actividades desenvolvidas na súa tarefa docente co noso alumnado. Agora todo ese traballo está a ser valorado na "III Edición dos Premios Educa Abanca".

En outubro coñecemos a súa nominación e agora podemos confirmar que forma parte do profesorado escollido para a final. Por suposto, dende o IES de Lamas desexámoslle o mellor resultado posible conforme aos seus enormes merecementos.

Deixamos vínculos con varias novas e coa web dos Premios por se queredes ampliar información.

Hoxe en "El Correo Gallego": Taller de Reflexología Podal no Lamas

Hoxe, na prensa escrita e dixital, nova relacionada co Obradoiro de Reflexoloxía Podal desenvolvido no Centro. Deixamos constancia do texto da nova e da fotografía editadas no xornal "El Correo Gallego" e o correpondente vínculo á nova en prensa dixital: