Publicada a listaxe provisional de admisión

no taboleiro do IES Lamas de Abade

PROXECTOS EUROPEOS, Conmemoracións, Programa Erasmus Ciclos Formativos, Programa Erasmus Educación escolar, Histórico programas europeos, Erasmus 2020-2023, Erasmus 2023-2027

Día Internacional contra o Acoso Escolar

O 2 de maio conmemoramos o Día Internacional contra o Acoso Escolar. Este día, proclamado polos Estados membros da UNESCO, destaca a importancia de crear un ambiente seguro para todos os nenos e nenas.

Erasmus +: Viaxe a Lituania

Estudantes de 1º, 2º e 3º de ESO, acompañados por Ana Dapena e Lupe Rodríguez, están a disfrutar dun país bastante descoñecido para nós, Lituania. Grazas ao Programa Erasmus +, durante 9 intensos días visitan Vilna, Kaunas e Alytus, onde se mergullan na cultura lituana grazas á súa estancia en familias e ás interesantes clases no instituto Dzūkija School.

Unha viaxe chea de historia, arte, natureza, gastronomía, linguas diferentes, amizade e unha morea de emocións para nunca esquecer.

IES LAMAS 8 DE MARZO

Con motivo do 8 M propoñemos sensibilización , formación e acción pola Igualdade, Seguridade e Liberdade das nenas e mulleres de todo o planeta. Poñemos tamén en valor a mulleres de tódolos ámbitos da vida

ENTROIDO ERASMUS

O alumnado que participa en mobilidades Erasmus+,intercambiaron información sobre o Entroido galego e outras tradicións similares nos países de acollida. No rincón E+, podedes ver unha exposición sobre estas festividades carnavalescas en Lituania, Chequia e Rumanía.

MANIFESTO POLA PAZ

DIA ESCOLAR POLA PAZ E A NON VIOLENCIA

2024 IES LAMAS DE ABADE

Estudantes, profesorado e tódalas persoas da comunidade educativa estamos preocupadas pola presenza de guerras, de manifestacións de xenocidio, intolerancia e violencia en tódalas súas formas.

Alarmadas polo incremento de conflitos armados nos (5 continentes, que estivemos visibilizando nos grupo de aula ), de abusos dos dereitos humanos, de actos intolerantes nas nosas cidades, ameazas e abusos, de actos e condutas denigrantes, agresivas e violentas en internet e nas redes sociais que atentan contra a integridade física e psicolóxica das persoas.

Hoxe queremos facer un xesto de VARRER AS GUERRAS porque AS GUERRAS IMOS PARAR, queremos CAMBIAR O MUNDO!!

Conscientes de que a paz non é só ausencia de conflitos queremos fortalecer o noso compromiso coa CULTURA DE PAZ, QUE IMPLICA:

O RESPECTO Á VIDA, Á FIN DA VIOLENCIA, A PROMOCIÓN E PRÁCTICAS DA NON VIOLENCIA POR MEDIO DO DIÁLOGO, A COOPERACIÓN E EN ESPECIAL DA EDUCACIÓN PARA A TOLERANCIA E A PAZ.

O respecto e a promoción da solidariedade e o dereito ao desenvolvemento humano e a protección do medio ambiente para nós e as xeracións futuras.

Lembramos neste día ás comunidades educativas, ás familias, periodistas, intelectuais, artistas e a toda a cidadanía en xeral, a responsabilidade que todas e todos temos no compromiso de mirar a realidade desde unha visión que impulse unha cultura de convivencia, tolerancia e paz, e de igual xeito, a responsabilidade e o papel informativo e educativo de cada persoa desde o seu lugar.

Sabemos que a PAZ se constrúe e comeza por respectar ás persoas que temos ao nosol lado.

Invitamos neste día a traballar e intentar facer realidade aquilo que dixo a UNESCO…“POSTO QUE AS GUERRAS NACEN NA MENTE DAS PERSOAS, É A MENTE DAS PERSOAS ONDE DEBE CONSTRUIRSE OS BALUARTES DA PAZ”

O MUNDO É NOSO !!

FELICES FESTAS

FELICES FESTAS DE NADAL 2023-2024

FELICES FESTAS ERASMUS

DesdeO Rincón Erasmus, os deseamos a todos unas Felices Fiestas, con esta exposición de postales de nuestros alumnos. Feliz 2024.

Erasmus+ Potenza

Alumnas de CM de Farmacia e Parafarmacia durante a súa estancia en Potenza para realizar a FCT no marco do programa Erasmus +