Imaxe persoal

Hoxe en "El Correo Gallego": Taller de Reflexología Podal no Lamas

Hoxe, na prensa escrita e dixital, nova relacionada co Obradoiro de Reflexoloxía Podal desenvolvido no Centro. Deixamos constancia do texto da nova e da fotografía editadas no xornal "El Correo Gallego" e o correpondente vínculo á nova en prensa dixital:

"Taller especial de Reflexología Podal" con Mª Carmen Matalobos

O alumnado de 1º e 2º curso do Ciclo Superior de Estética terá a oportunidade de asistir a un obradoiro especial de Reflexoloxía Podal a cargo da destacada profesional Mª Carmen Matalobos no Taller 2 de Estética o vindeiro 4 de novembro.

Para quen non a coñeza, Mª Carmen Matalobos é unha recoñecida profesional deste ámbito, con décadas de experiencia, e da que podemos atopar múltiples referencias positivas na web relacionadas co seu traballo entre as que destacamos por exemplo a entrevista da Voz de Galicia "las manos casi santas de Mari Carmen" ou este artigo nun blog especializado titulado "Salud en la planta de los pies" en referencia ao coidado dos pes en idade infantil. Rendibilizade os seus coñecementos compartidos!!!!

Curso formativo de Termalismo no Balneario de Cuntis

O C.S. de Estética Integral e Benestar (2º Curso) participará no Curso Formativo de Termalismo do Balneario de Cuntis. A data de realización do curso será o mércores 6 de novembro de 2019 durante toda a xornada acompañados de profesorado do Centro.

PROBAS LIBRES OBTENCIÓN TÍTULOS FP (LOE) 18-19: CS Estética integral e benestar, Datas e Horarios

CS de Estética integral e benestar

2ª parte da proba (práctico)

PROBAS LIBRES OBTENCIÓN TÍTULOS FP (LOE) 18-19: CM Peiteado e cosmética capilar, Datas e Horarios

CM de Peiteado e cosmética capilar

2ª parte da proba (práctico)

PROBAS LIBRES OBTENCIÓN TÍTULOS FP (LOE) 18-19: CM Estética e Beleza (Horarios e datas)

CM de Estética e Beleza

Taller Maquillaxe con Aerógrafo

O día 6 de maio deste 2019 terá lugar no Taller nº 2 durante toda a mañá un "Obradoiro de Maquillaxe con Aerógrafo" para o alumnado de 2º de FP Básica de Peiteado e Estética e para o do 1º CM de Estética e Beleza.

O obradoiro estará a cargo de K-PPEL, empresa de prestixio no campo dos produtos de peiteado e estética) organizado polas profesoras Rosa Álvarez e Carla Mujico e implicando tamén ao seguinte profesorado: Ángeles Domínguez, Mercedes Sáenz, Beatriz Corbacho e Ana Campaña