slideshow 1 slideshow 2 slideshow 3

INFORMACIÓN BACHARELATO

INFORMACIÓN FP

FINALIZACIÓN PROGRAMA ARCO

Finaliza o programa ARCO  deste ano e dicimos ata logo a nosa compañeira Carmen Pérez Picallos

EMERXENCIAS SANITARIAS. ACTIVIDADE CRUZ VERMELLA

O alumnado do Ciclo formativo de grao medio en Emerxencias Sanitarias realizou o pasado venres unha actividade coa Cruz Vermella, en ela puideron coñecer un pouco máis o seu labor, o material e vehículos asistenciais que empregan na súa actividade. Agradecer dende aquí a súa participaciòn desinteresada en prol da formaciòn e capacitaciòn profesional do noso alumnado.

PARABÉNS A ALEJANDRA QUIÑOY MIRAMONTES

Parabéns á nosa alumna Alejandra Quiñoy Miramontes polo seu premio no concurso de imaxes gráficas e pezas audiovisuais, con motivo do 25 de novembro de 2021 "Día internacional contra a violencia de xénero"

O IES LAMAS DE ABADE CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO

III CERTAMEN CARMEN LAFORET- MODALIDAD DE FOTOGRAFÍA con el 25N

Ya puede visitarse la exposición correspondiente al III Certamen ESPAZO CARMEN LAFORET. Deseamos felicitar a todos los participantes, seleccionados y ganadores y animarles a próximas convocatorias.

1º PREMIO:

Lucía Nande, Nicolás Fernández y Pablo López de 4º ESO B

2 º PREMIO:

Paula Otero Freire de 3º ESO A

SELECCIONADOS:

César Alijo Abraldes

Marcos Baluja y Paula Noguerol

Guillermo Baluja López

Uxía Enjamio y Uxía Méndez

Uxía Martínez Santiago

Xosé Silva Carbajales

Noa Taibo García