slideshow 1 slideshow 2 slideshow 3

Entroido 2019 no Lamas de Abade (2º Concurso)

ENTROIDO 2019

CONCURSO DE SOBREMESAS

BASES

1.- Fai unha sobremesa típica do Entroido e preséntaa xunto coa receita, escrita en galego.

2.- O xurado valorará: o sabor, a presentación e a orixinalidade.

3.- Poderá participar calquera membro da comunidade escolar.

4.- As sobremesas depositaranse á primeira hora do venres 22 de febreiro na sala de profesores xunto coa receita (asinada co nome completo e o curso).

5.- Haberá un premio para a mellor receita. O fallo do xurado comunicarase ó remate das actividades programadas para ese día.

!!!!ANIMÁDEVOS A PARTICIPAR!!!!

Entroido 2019 no Lamas de Abade

CONCURSO DE DISFRACES

22 de febreiro

ENTROIDO 2019

BASES

1.- Haberá dúas categorías no concurso:

• Categoría grupo-clase: premiarase á clase con maior número de participantes disfrazados tendo en conta a coordinación do grupo e a calidade e orixinalidade do disfraz.
  • Categoría individual, parella ou grupo reducido: valorarase a creatividade e orixinalidade no disfraz.

2.- Para participar no concurso o alumnado debe anotarse comunicándollo previamente ó/á seu/súa titor/a.

3.- O día da celebración na 3ª hora interromperanse as clases nos grupos de ESO, FPB e 1º de Bacharelato para que o alumnado se poida disfrazar.

4. A partir das 11:00h o alumnado que se anotou no concurso será chamado nas aulas para acudir ó salón de actos onde un xurado valorará a súa participación.

5.- Haberá un premio para cada categoría. O fallo do xurado comunicarase ó término das actividades programadas para ese día.

Fotografía da visita ao Laboratorio Elidente

Fotografía do 2º Curso do Ciclo Superior de Próteses Dentais, coa compaña de Montserrat Pereira e Ana Belén Gómez, visitando o Laboratorio Elidente

II XORNADAS DE ORIENTACIÓN LABORAL do Ies Lamas de Abade (do 11 ao 15 de febreiro de 2019)

Pulsando no adxunto accedes ao programa

Grupo de traballo pola Convivencia no Centro

Compartimos fotografía dos e das admirables participantes na reunión do Grupo de Convivencia do IES Lamas de Abade o pasado venres 1 de febreiro deste 2019 nunha intensa xornada de traballo e formación. Nótase con claridade que traballar pola convivencia produce inmensa ledicia. Agradecémosvos a dedicación en favor do benestar do Instituto.

Visita Laboratorios Elidente

O venres día 8 o 2º Curso do Ciclo Superior de Próteses Dentais, acompañados por Montserrat Pereira e Ana Belén Gómez, visitarán o Laboratorio Elidente entre as 10:30 e as 12:30 da mañá.

Conseguín unha Bolsa da Fundación Amancio Ortega para estudar nos EEUU !!!

Orgullosos estamos de que o noso alumno de 4º da ESO Marcos Vaamonde teña sido seleccionado cunha bolsa da Fundación Amancio Ortega para poder cursar o 1º de Bacharelato en EEUU. Tendo en conta que o nivel de idiomas é aspecto determinante na concesión da bolsa, dende o Departamento de Inglés queren transmitirlle unha mensaxe especial:

"Congratulations Marcos! The English Department would like to congratulate you on having been awarded a scholarship to spend school year studying in Canada or USA. We wish you the best of luck. We’re sure we’ll miss you.! "

E, por suposto, xa en galego, tampouco poden faltar os parabéns de todo o Instituto.

O Ciclo Superior de Saúde Ambiental visitará a EDAR/ETAP de Santiago

Os cursos 1º e 2º do Ciclo Superior de Saúde Ambiental visitarán o vindeiro día 20 de febreiro de 2019 dende as 10:00 da mañá a Estación Depuradora de Augas Residuais e a Estación de Tratamento de Auga Potable de Santiago de Compostela. Boa visita

Encontro literario con Teresa Moure: Álbum de fotos

O debate desenvolvido con Teresa Moure o pasado xoves 24 de xaneiro de 2019 por parte do alumnado do Club de Lectura "O Scriptorium do Abade" resultou absolutamente proveitoso. Compartimos cos lectores e lectoras da nosa web o álbum de fotografías da actividade

DOUTOR QUINTANILLA: "Caerlle ben a alguén depende de 30 segundos, por iso a ESTÉTICA é un emprego crucial nos próximos 20 anos" "

Todos quedamos estupefactos cando o pasado luns o DOUTOR SUÁREZ QUINTANILLA afirmounos isto con rotundidade, dicíndonos ademais que caer ben é un complexo proceso bioquímico activado polos nosos ollos, mans e pelo. Por iso, a ESTÉTICA é un dos empregos máis seguros nos próximos 20 anos.

Enriba resulta que os DENTES non pintan nada neste proceso, estando valorados en exceso nas nosas relacións persoais. Non por arranxar a nosa dentadura imos ter máis aceptación social.

Tom Cruise arranxouse toda a boca, pero xa triunfara antes. O seu éxito non está relacionado cos seus dentes.

TOM CRUISE ANTES E DESPOIS DO  ARRANXE DOS SEUS DENTES

Pulsando no adxunto accedes a un resumo desta interesante conferencia organizada polo Departamento de FOL