Lingua Española e Literatura

"BULULÚ" do IES Lamas, gañador do certame de teatro intercentros 2013

O grupo de teatro “BULULÚ” integrado por alumnado de 3º e 4º da ESO  e 1º de bach do IES Lamas de Abade e do IES Pontepedriña, gañou o XVIII Certame de teatro intercentros coa obra "A Catedral", que se erixiu en gañadora da súa categoría tras a votación dos asistentes ás representacións que tiveron lugar nos IES Xelmírez e Rosalía de Castro e na Facultade de Ciencias da Educación.

"A Catedral" trata dun grupo de peregrinos de orixe francesa que recorre un camiño imaxinario que en realidade é unha viaxe no tempo. As personaxes convértense en testemuñas privilexiadas de tres momentos puntuais e transcendentais na historia do elemento patrimonial máis importante da cidade, a Catedral.

O grupo de teatro púxose en marcha este curso e foron as profesoras de Lingua castelá do centro as impulsoras desta actividade que tivo unha gran acollida entre o alumnado.

A comunidade educativa do Lamas felicita aos integrantes de “BULULÚ”; alumnado e profesoras, polo seu traballo e polo seu éxito.

Parabéns.