Lingua Galega e Literatura

Recollida de Premio Cinema e Literatura Galega

As tres alumnas de Cinema e literatura galega acaban de recoller unha tarxeta do Corte Inglés como parte do premio da Deputacion da Coruña que o instituto quixo compartir con elas. Xa sabedes: o importante é participar porque... ás veces gánase.

Tamén podes ver esta información no  adegalego

Letras Galegas 2020: Carvalho Calero, construtor do Galego

Ou accede xa directamente:

Información do Departamento de Lingua Galega

LINGUA GALEGA

Durante o actual período de suspensión de clases presenciais, o Departamento de Lingua Galega e Literatura está a manter contacto persoal e individualizado con todo o seu alumnado para indicar o traballo a realizar semanalmente e para solventar as dúbidas ou calquera outro problema que poida xurdir.

Para contactar connosco seguide as indicacións que vos demos en cada aula.

Lectura Dramatizada no CEIP Lamas de Abade

O alumnado de 1º da ESO (Grupos A e B) está a preparar, co profesorado de Lingua Galega, un conxunto de contos infantís para proceder a unha lectura dramatizada diante do alumnado do CEIP Lamas de Abade este vindeiro mércores sobre as 10:35 horas.

Sorpresa no Cine Numax: Visita e charla de Xesús Ron (codirector do filme)

O alumnado que o pasado mércores 29 estivo na proxección da película "Eroski Paraíso" do Cine Numax, tivo tamén a gran oportunidade de coñecer en persoa a Xesús Ron que é Director Artístico da Compañía Chevere e codirector da propia película xunto a Jorge Coira. Interesante experiencia a organizada polo Departamento de Lingua Galega!

Teatro: Vida de Cans

O alumnado de 3º (A e B) e 4º da ESO terá o xoves 23 de xaneiro a posibilidade de presenciar a representación teatral de gran éxito titulada "Vida de Cans" do Grupo Talía Teatro en horario de 11:15 a 13:30.

Se queredes ir abrindo boca compartimos o simpático trailer da actuación que podedes atopar en Youtube

2º Premio Mellor Xornalista Xuvenil da Voz de Galicia

A nosa alumna Nerea Mera Castro, de 1º curso da ESO, vén de recibir o 2º premio do XVI Concurso Escolar organizado polo programa Prensa - Escola do Xornal La Voz de Galicia nesta edición do 2019.

Nerea ten participado cunha entrevista na que deixa constancia do gravísimo problema da perda de poboación e abandono do rural galego.

Compartimos foto da entrega de premios e tamén deixamos o oportuno LINK para que accedades á entrevista galardoada

E tamén podes atopar máis datos e os links á publicación íntegra de prensa Escuela sobre a entrevista e o premio na sección "Prensa" da web do Lamas de Abade

Charla - coloquio María Solar

O 25 de febreiro unha selección do alumnado de 3º da ESO (grupos A e B) asistirán a unha charla-coloquio con María Solar, autora do libro "Os nenos da varíola" no salón de actos do IES Xelmírez I entre as 10.15 e as 13:15 da mañá

Son Muller Forte e Libre

E falando tamén de traballo ben feito: Cando o 25 de novembro celebramos o día Internacional contra a Violencia de Xénero fixemos un resumo das actividades desenvolvidas no Lamas de Abade antes desa conmemoración. Non obstante, mirade a marabilla coa que nos deleitaron dende o Departamento de Dinamización Lingüística do Centro no recreo do día seguinte. Admirable e valente actuación recompensada coa ledicia e os aplausos de todas e todos os que alí estabamos escoitando.

Deixamos link ao vídeo. Para poder visualizalo temos rebaixado considerablemente a calidade. Non obstante aquelas persoas que queirades unha copia con calidade HD non dubidedes en preguntar ao Departamento de Dinamización ou na Xefatura de Estudos e non teredes problema en conseguila.

Teatro "Pelos na Lingua"

Sen necesidade de desprazarnos moi lonxe o Departamento de Dinamización preparou para o xoves 22 de novembro unha actividade na que gozar da compañía teatral Talía Teatro e a súa obra "Pelos na Lingua".