Blogues

Semana 4-8 mayo 2020

Semana 4-10 mayo 2020

2º eso: enviar respuestas sobre los vídeos de la semana pasada.

3º eso: enviar respuestas sobre la ficha de bandas sonoras 1

4º eso Leer y ver vídeos de Música electrónica

1º bach: Ficha sobre Chicago

2º bach. Ficha Música post romántica.

Novas de música

Querido alumnado:

Antes de nada quero mandarvos un abrazo esperando que esteades ben e tamén o estean todos os vosos familiares.

Tocounos unha época complicada pero estou seguro de que xuntos, apoiándonos e tirando todos na mesma dirección imos volver a vernos pronto. Xa sei que isto de volver ao instituto non vos parece o máis atractivo do mundo e menos se tedes que aguantar as miñas chapas (as miñas famosas chapas), pero mirade se estou mal da cabeza que nestes momentos xúrovos que sería o tipo máis feliz do mundo se soubese que mañá ía estar mandando calar unha e outra vez a quen falase de máis (uns cantos), apuntando quen non trae o material, corrixindo os vosos exames ou poñendo esas audicións de Mozart e toda esa peña vella que sei que estades a desexar escoitar. (Ben, desexando, desexando se cadra non...Téñomo que reformular).

Pero as circunstancias por agora non son esas así que imos ter que articular algunha maneira para que sigamos en contacto e poidades ir facendo e vendo cousas relacionadas coa materia. Recoméndannos non saturar a web do centro con contidos así que o que vou facer é abrir un blog. Cando o teña poñerei a ligazón aquí na web do  insti e as comunicacións posteriores xa as facemos polo correo que habilitarei para ter contacto directo e individualizado.

Toda esta situación é nova para todos así que suibirei o material segundo o elabore. Mentres, podedes ir botando un ollo aos vídeos das audicións que hai máis abaixo nunha entrada antiga. Son 10 audicións das que poño en 2º eso. Os cursos superiores seguro que as coñecedes pero non vén mal escoitalas outra vez. Que vos gusten!

Sabedes que me gusta falar en plan avó dicíndovos o que penso así que quero comentarvos algo: creo que é moi importante que mentres dure a corentena obriguédesvos a traballar un pouco cada día. Tedes que seguir aprendendo e descubrindo cousas. E para iso ímosvos axudar. Non vos deixedes levar pola apatía que pode xerar o estar moitas horas na casa. Facede as cousas que vos mande o resto do profesorado, lede libros, cómics, blogs, o que sexa,  escoitade música (boa a poder ser), facede algo de exercicio, o que poidades. Estades nunha etapa de formación e un maldito virus da porra non vai impedir que cheguedes a ser a mellor versión de vós.

E para rematar, sobor de todo, dádelle moito cariño aos vosos familiares. A ninguén, por máis forte que se crea vénlle mal recibir cariño.

E direivos un secreto:

non hai virus que poida con el.

Unha aperta a todos e a todas.

Carlos Valencia.

Departamento de música.

Programacións de Tecnoloxía para o curso 2018-19

Nesta páxina podes atopar e descargar as programacións da materias:

Tecnoloxía (ESO)

Tecnoloxía Industrial I

T.I.C II (2º Bacharelato)

Tamén se inclúe un resumo dos criterios de avaliación

CONVENIOS COLECTIVOS

Nos seguintes documentos pódese aceder aos convenios colectivos en vigor de:

- Sanidade, da provincia de A Coruña

- Perruquería e salóns de beleza, para  Galicia.

- Oficinas de farmacia, estatal.

POR QUE A CELEBRACIÓN DO 1 DE MAIO

O día 1 de maio celébrase o Día internacional do traballo. Esta é unha xornada de homenaxe aos Mártires de Chicago, sindicalistas anarquistas que foron executados en Estados Unidos por participar en xornadas de loita reclamando unha xornada laboral de 8 horas ( " oito horas de traballo, oito horas de ocio e oito horas de descanso"). Actualmente esta xornada de reivindicación obreira celébrase en moitos países pero en Estados Unidos e Canadá non.

XORNADAS DE ORIENTACIÓN LABORAL-FOL

Ao longo dunha semana pasaron polo centro economistas, reclutadores de recursos humanos, emprendedoras, docentes e sindicalistas que achegaron ao alumnado de ciclos formativos á realidade do mercado laboral e á problemática das profesións dos seus respectivos sectores.

No seguinte documento adxunto podes consultar toda a información sobre cada unha das charlas.

TÍTULOS pendentes de recoller

BioXeo 2016

Lede o que lle acontece a unha pinga de agua, segundo os alumnos da sección biligüe de primeiro de ESO

BioXeo 2016

Os alumnos da sección biligüe de primeiro de ESO explícannos os movementos da Terra

A Organización da ESO na LOMCE

Distribución das materias por cursos na ESO, avaliación, promoción e titulación, medidas de atención á diversidade.