Blogues

Comisión interuniversitaria de Galicia (CiUG)

Órgano encargado de coordinar a realización das probas de acceso á universidade en Galicia.

Na súa páxina web atoparás información sobre a estrutura das probas, calendario de realización, acceso e admisión á universidade en Galicia, exames de anos anteriores... Ademáis é o portal desde onde facer a preinscripción (solicitude de praza) á universidade en Galicia, polo que é recomendable familiarizarse con ela.

O enlace á páxina é:

Proba de avaliación do Bacharelato para o acceso á Universidade

Condicións xerais da proba:

Versará sobre as materias xerais troncais da modalidade elixida e sobre a materia de Lingua Galega e Literatura II, todas elas correspondentes ao segundo curso de bacharelato e, no seu caso, sobre as materias de opción do bloque das materias troncais de segundo curso.

Estrutura da proba:
A proba estrutúrase en dúas partes denominadas respectivamente Parte Obrigatoria e Parte Voluntaria.

A continuación atoparás información sobre:

• Estrutura e cualificación das dúas partes da proba,
  • Nota de admisión para o acceso á universidade para estudantes de bacharelato e ciclos formativos de grao superior,
  • Convocatorias e calendario das probas neste curso 2018-19,
  • Taboa de ponderacións (pendente de aprobación) para o acceso ó curso 2019-20,
  •  Notas de corte e oferta de prazas neste curso 2018-19

Reunión informativa para o alumnado co módulo de FOL pendente

Convócase ao alumnado que teña pendente o módulo de FOL (coa profesora Ana Campaña) a unha xuntanza que se celebrará o día 2 de novembro de 2018, ás 11.30 horas, na aula 22.

Programacións de Tecnoloxía para o curso 2018-19

Nesta páxina podes atopar e descargar as programacións da materias:

Tecnoloxía (ESO)

Tecnoloxía Industrial I

T.I.C II (2º Bacharelato)

Tamén se inclúe un resumo dos criterios de avaliación

LIBRES DE FORMACIÓN E ORIENTACIÓN LABORAL E DE EMPRESA E INICIATIVA EMPRENDEDORA

PÓDESE CONSULTAR AS RESPOSTAS NOS DOCUMENTOS QUE SE XUNTAN.

Lémbrase que para poder superar o módulo de FOL é preciso realizar correctamente 24 preguntas, unha vez feita a resta das incorrectas. No caso do módulo de EIE é preciso realizar correctamente 12 preguntas unha vez feita a resta das incorrectas.

Para poder realizar a parte práctica hai que superar o exame teórico.

CONVENIOS COLECTIVOS

Nos seguintes documentos pódese aceder aos convenios colectivos en vigor de:

- Sanidade, da provincia de A Coruña

- Perruquería e salóns de beleza, para  Galicia.

- Oficinas de farmacia, estatal.

EXAME FINAL DE FOL

Exame final de FOL para alumnado con perda de dereito de avaliación continua ou suspenso.

O alumnado dos ciclos: CS Documentación e administración sanitaria, CS Saúde ambiental, CM Peiteado e cosmética capilar e CM Estética e beleza, que teña o módulo de FOL suspenso ou con perda de dereito de avaliación continua deberán realizar o exame final o día 14 de xuño, ás 9:00 horas, no Salón de actos do centro.

DEPARTAMENTO DE FOL. PROBAS LIBRES 2017/2018

Probas libres 2017/2018, módulos de formación e orientación laboral e empresa e iniciativa emprendedeora.

Programación, datas e horarios das probas para todos os ciclos formativos.

POR QUE A CELEBRACIÓN DO 1 DE MAIO

O día 1 de maio celébrase o Día internacional do traballo. Esta é unha xornada de homenaxe aos Mártires de Chicago, sindicalistas anarquistas que foron executados en Estados Unidos por participar en xornadas de loita reclamando unha xornada laboral de 8 horas ( " oito horas de traballo, oito horas de ocio e oito horas de descanso"). Actualmente esta xornada de reivindicación obreira celébrase en moitos países pero en Estados Unidos e Canadá non.

XORNADAS DE ORIENTACIÓN LABORAL-FOL

Ao longo dunha semana pasaron polo centro economistas, reclutadores de recursos humanos, emprendedoras, docentes e sindicalistas que achegaron ao alumnado de ciclos formativos á realidade do mercado laboral e á problemática das profesións dos seus respectivos sectores.

No seguinte documento adxunto podes consultar toda a información sobre cada unha das charlas.