Blogues

Comisión interuniversitaria de Galicia (CiUG)

Órgano encargado de coordinar a realización das probas de acceso á universidade en Galicia.

Na súa páxina web atoparás información sobre a estrutura das probas, calendario de realización, acceso e admisión á universidade en Galicia, exames de anos anteriores... Ademáis é o portal desde onde facer a preinscripción (solicitude de praza) á universidade en Galicia, polo que é recomendable familiarizarse con ela.

O enlace á páxina é:

Proba de avaliación do Bacharelato para o acceso á Universidade

Condicións xerais da proba:

Versará sobre as materias xerais troncais da modalidade elixida e sobre a materia de Lingua Galega e Literatura II, todas elas correspondentes ao segundo curso de bacharelato e, no seu caso, sobre as materias de opción do bloque das materias troncais de segundo curso.

Estrutura da proba:
A proba estrutúrase en dúas partes denominadas respectivamente Parte Obrigatoria e Parte Voluntaria.

A continuación atoparás información sobre:

Programacións de Tecnoloxía para o curso 2018-19

Nesta páxina podes atopar e descargar as programacións da materias:

Tecnoloxía (ESO)

Tecnoloxía Industrial I

T.I.C II (2º Bacharelato)

Tamén se inclúe un resumo dos criterios de avaliación

CONVENIOS COLECTIVOS

Nos seguintes documentos pódese aceder aos convenios colectivos en vigor de:

- Sanidade, da provincia de A Coruña

- Perruquería e salóns de beleza, para  Galicia.

- Oficinas de farmacia, estatal.

POR QUE A CELEBRACIÓN DO 1 DE MAIO

O día 1 de maio celébrase o Día internacional do traballo. Esta é unha xornada de homenaxe aos Mártires de Chicago, sindicalistas anarquistas que foron executados en Estados Unidos por participar en xornadas de loita reclamando unha xornada laboral de 8 horas ( " oito horas de traballo, oito horas de ocio e oito horas de descanso"). Actualmente esta xornada de reivindicación obreira celébrase en moitos países pero en Estados Unidos e Canadá non.

XORNADAS DE ORIENTACIÓN LABORAL-FOL

Ao longo dunha semana pasaron polo centro economistas, reclutadores de recursos humanos, emprendedoras, docentes e sindicalistas que achegaron ao alumnado de ciclos formativos á realidade do mercado laboral e á problemática das profesións dos seus respectivos sectores.

No seguinte documento adxunto podes consultar toda a información sobre cada unha das charlas.

TÍTULOS pendentes de recoller

BioXeo 2016

Lede o que lle acontece a unha pinga de agua, segundo os alumnos da sección biligüe de primeiro de ESO

BioXeo 2016

Os alumnos da sección biligüe de primeiro de ESO explícannos os movementos da Terra

A Organización da ESO na LOMCE

Distribución das materias por cursos na ESO, avaliación, promoción e titulación, medidas de atención á diversidade.