Bioloxía e Xeoloxía

BioXeo 2016

Lede o que lle acontece a unha pinga de agua, segundo os alumnos da sección biligüe de primeiro de ESO

BioXeo 2016

Os alumnos da sección biligüe de primeiro de ESO explícannos os movementos da Terra

O DEPARTAMENTO

INTRODUCIÓN

O depertamento de Bioloxía do IESP Lamas de Abade realiza un programa educativo conn carácter anual onde as actividades complemwntarias teñen unn papel de primer orde adaptadas ás necesidades do curriculum nosrespectivos cursos ( desde 1º de ESO a 2º de Bacharelato).

IMPORTANCIA DA BIOLOXÍA

É importantr que os nosos  alumnos coñezan algunhas das multiples saídas profesionais que teñen onde o coñecemento da Bioloxía é fundamental como base para estudios posteriores.

1-Dado que no noso instituto se ofertan maioritariamente ciclos formativos de CC da saúde ( Protese, anatomía patolóxica, auxiliar de enfermería ...etc)

2-Ademais cada vez que un alumno remata 2º de Bacharelato   e fai a selectividade pode acceder ás seguintes carreiras universitarias, todas elas relacionadas coas C. Mediambientais e da saúde: Mediciña, Bioloxía,Veterinaria, Forestais, Enfermería, Medio ambiente, C. do mar...etc

Como se pode ver hai un  amplo abano de posibilidades polo que é fundamental ter unha boa base de Bioloxía.

POR FOTO.

EXCURSIÓNS E VISITAS DIDÁCTICAS DO DTO DE BIOLOXÍA

1- VISITA Á CASA DAS CIENCIAS EN A CORUÑA.

2-VISITA AO AQUARIUM FINISTERRAE.

3-VISITA AO MUSEO DE CIENCIAS DE SANTIAGO.

4-VISITA DIDÁCTICA ´Á COSTA ( Zona de Noia) . PROXECTO COASTWATCH.

5-PROXECTO RIOS( en colaboración con ADEGA)

PROXECTOS EUROPEOS

Durante o curso 2012-13 intervimoas no PROXECTO XPLORE. Tan só quince centros en toda Galicia estamos realizando este proxecto que explora diversos aspectos

1- A revolución biotecnoloxía

2-Como se desenvolven os fármacos.

3-O cancro de pel ao descuberto

4-Haccia un nundo sen malaria

5-Unha ceise de peso.

6-Hacia a erradicación do SIDA.

7-Reflerxións sobre a saúde.

8-Unha cuestión de xenes.

O modelo eduvcativo seguido faise mediante

a- Xogos

b-Mirar videos sobre o tema.

c-Experimentando nun laboratorio vitual.

d-Toma de decisións sobre o tema.

Cada alumno en 3º ESO e 1ª Bacharelato en CMC.

Coordina este proxecto europeo o Domus de A Coruña.

FOTOS SDO

ERUPCIÓN SOLAR