Bioloxía e Xeoloxía

Éxito do MartesScience !!!!

Rotundo éxito da actividade na que o alumnado de 3º da ESO foi explicando durante a mañá do martes os traballos da materia de Bioloxía ao alumnado de outros cursos do Lamas de Abade.

Nalgún caso incluso outras clases chegaron ao intre da exposición dispostos a compartir experiencias e portando os seus propios traballos para facer intercambio de ideas e experiencias. Parabéns enormes pola iniciativa.

Pulsade na foto inferior para ver o álbum da actividade:

MARTESCIENCE

O alumnado de 3º da ESO ten a intención de presentar diante do resto de grupos da ESO os seus traballos desenvolvidos nas materias de Bioloxía e Física e Química.

A Actividade desenvolverase durante a mañá do martes día 2 de abril dende as 9:50 ata as 12:40.

Os grupos que pasarán pola presentación dos traballos no Salón de Actos e recibirán as explicacións dos autores dos traballos seguirán esta orde:

9.50-10.15: 1º ESO A

10.15-10-40: 1º ESO B

10.40-11:05: 2º ESO A

11:05-11:30: 2º ESO B

11:50- 12.15: 4º ESO A

12:15-12:40: 4º ESO B

A organización está a cargo do Departamento de Bioloxía e Xeoloxía.

Un día de Museos Científicos

O alumno Sergio Rodríguez de 3º A comparte coa web a crónica da visita aos museos científicos coruñeses do pasado 10 de marzo:

"Un día de museos científicos".

O día 14 de Marzo fomos de excursión o alumnado de 2º e 3º da ESO. Os sitios a visitar foron primeiro a Domus, a Casa do Home, onde asistimos a un obradoiro de disección e onde nos explicaron algunhas das partes e características do corazón, para que despois, na disección soubéramos algo máis. Nese obradoiro podemos observar a incrible resistencia das válvulas e máis detalladamente as partes e os tecidos do corazón. Cando rematamos o obradoiro deixáronnos tempo libre para visitar o museo, e o que máis me chamou a atención foi a capacidade do ser humano para colaborar incluso coa xente que non che cae ben, para superar un xogo de reflexos.

Taller Disección de Órganos e visita aos Museos Científicos Coruñeses

Os cursos de 2º e 3º da ESO visitarán os Museos Científicos Coruñeses o 14 de Marzo dende as 9:00 da mañá ata as 18:00 da tarde. Terán tamén a oportunidade de participar nun Obradoiro de Disección de Órganos.

Conferencia sobre Xeoloxía Ambiental

O alumnado de 4º da ESO e 1º de Bacharelato acudirán á conferencia de Xeoloxía Ambiental impartida pola doutora Teresa Taboada Rodríguez na USC o vindeiro 28 de febreiro en horario de 9:50 a 10:40 (2ª hora de clase). O profesorado afectado nesas horas terá que acompañar ao alumnado.

Fotos da "Visita ao Laboratorio Aberto da Domus"

O pasado 11 de decembro visitamos o Museo Aberto da Domus e participamos nun obradoiro biotecnolóxico en busca dunha diana para o tratamento da aterosclerose, facendo unha transformación bacteriana. Foi unha agradable experiencia na que aprendimos desde como manipular micropipetas, ata darlle de comer a bacterias, facer cultivos con asas de sembra e descubrir para que serve unha centrifugadora no laboratorio.

Pulsando aquí podedes acceder a galería de imaxes da mañá que pasamos en A Coruña.

Visita á "Pista de Xeo da Alameda"

O vindeiro 20 de decembro, no marco das actividades finais do trimestre e como celebración previa ao Nadal, o alumnado de 3º e 4º da ESO fará unha lúdica visita á Alameda Compostelá para poñer a proba as habilidades para a patinaxe sobre o xeo. A actividade durará de 9:50 a 11:30.

Un favor vos pedimos: Volvede sen danos físicos pero gozade a tope da experiencia Sorriso

Se pulsades na imaxe poderedes ver a fotografía coa que ilustramos este evento dentro dun artigo do xornal La Voz de Galicia no que se fala sobre a pista de xeo e outras actividades do Nadal en Compostela. E se pulsades aquí poderedes ver algunhas das nosas propias fotos da actividade   RisaSorriso

Visita ao Laboratorio Aberto da Domus

O día 11 de decembro de 2018 en horario de mañá (9:30 a 14:15) o alumnado de 4º da ESO e o de 1º de Bacharelato que cursa Bioloxía e Xeoloxía asistirán a unha interesante actividade programada pola Domus da Coruña na súa sección "Laboratorio Aberto". A temática centrarase na Revolución Biotecnolóxica. O profesorado acompañante serán as profesoras Marina Raíces Madriñán e Cristina Gómez Rodríguez

Lembrades a "Carreira Vuelta al Cole" ?

Pois xa podemos facer balance de participación e recadación. Nesta Volta ao Cole 2018 participamos 339.848 persoas en toda España e un total de 953 coles. O noso centro IES Lamas de Abade, recadou a cantidade de 197,14 euros, superando o euro por neno/a que pedíamos como donativo e de forma simbólica a cambio do dorsal.

Por iso queremos agradecer a participación de todos e todas, e animar a seguir colaborando nesta importante laboura de concienciación e sensibilización sobre a Leucemia Infantil

Actividade: "Xeoloxía da nosa contorna"

O Departamento de Bioloxía ten organizado para o mércores 21 de novembro unha actividade para coñecer a rica xeoloxía da nosa contorna.