Publicada a listaxe provisional de admisión

no taboleiro do IES Lamas de Abade

Novas relacionadas coa Biblioteca do Lamas de Abade

Día do libro 2024

O día 23 de abril, o alumnado da ESO e de ciclos formativos pasou ao longo da mañá pola biblioteca para facer lecturas comúns de relatos, poemas e opinións do propio alumnado sobre os libros e a lectura.

Moitas grazas polos textos e por ler ante os vosos compañeiros e compañeiras!

Charlas na Biblio

Recollida de productos de hixiene na biblioteca

Este ano a biblioteca organizou unha campaña en colaboración coa Cruz Vermella para recoller material de hixiene persoal e doméstica.

Como podedes ver nas imaxes, esta campaña foi todo un éxito.

Grazas a todos pola vosa colaboración!

Aberto o ciclo "Charlas na Biblio" con Mercedes Corbillón

O pasado xoves día 9, tal e como estaba programado, Mercedes Corbillón abríu o ciclo de "Charlas na biblio" falando de libros y cronopios ante o alumnado de 1ª Bach.

Charlas na Biblio do Lamas

Éxito da Campaña "Quilos de Poesía"

Éxito da campaña de recollida de alimentos para a Cociña Económica de Santiago organizada polo equipo da Biblioteca do Lamas. Hoxe pola mañá e coa colaboración do alumnado, as múltiples caixas de alimentos foron entregadas no seu destino. Grazas a todas as persoas que colaboraron coa iniciativa!!!!

Operación "Quilos de Poesía" na Biblioteca

Igual que en anos anteriores o Equipo da Biblioteca pide a colaboración de toda a Comunidade Escolar do Lamas de Abade para axudar nestas datas a aquelas organizacións que loitan pola mellora das condicións na nosa sociedade coa tradicional recollida de alimentos que irán destinados,nesta ocasión, á Cociña Económica.

Nestes días, e con data límite no 20 de decembro, aquelas persoas que queiran axudar poden deposita os alimentos nas caixas habilitadas na propia Biblioteca. Toda colaboración é benvida e agradecida

Concurso de cabazas decoradas.

O departamento de inglés retou ao alumnado de 1º ESO a que decorasen cabazas co tema "Animals". O resultado superou as espectativas, como ben amosan as imaxes. Noraboa!!!

Samaín 2022

Un ano máis o Lamas de Abade celebrou o Samaín polos seus corredores, aulas e Biblioteca.

O xa tradicional concurso de doces monstrosos encheu de xente e balbordo a nosa Biblioteca tradicionalmente tan silandeira :)

Novidades de outubro na Biblio

Estas son algunhas das novidades que este outubro tráenos á Biblio do Lamas. Hai de todo un pouco: novela gráfica, historias xuvenís, biografías noveladas..

Entre elas están tamén os libros do Club de lectura que retoma as súas sesións con Sandra Romarís como responsable. Moitas grazas Sandra polo teu traballo e o teu compromiso co alumnado e a Biblio!!!

Animádevos e entrade na Biblio!! Hai unha chea de historias para compartir!!