PROBAS ACCESO CICLOS FORMATIVOS

Escolares

Actividades de Primavera en Bioloxía

O alumnado de 1º de ESO e de 1º de bacharelato aproveitou os dias solleiros do mes de abril para realizar as súas prácticas de botánica. Este ano centráronse en dous temas concretos:

- Identificación de liques

- Uso de claves para determinación de plantas Cormofitas.

- Elaboración dun caderno de campo

Non tódolos anos nos resulta tan doado o noso xardín para este tipo de prácticas. Pero, nesta ocasión, traballouse ben a gusto. A nosa “oficina” foi o noso propio xardín. Sen saír dela traballouse  fluída e eficientemente. Compartimos link do álbum por se queredes baixar as fotos

Obradoiro de extensión de pestanas

O día 25 de abril no Taller nº 2 terá lugar a celebración dun "Obradoiro de Extensión de Pestanas" para o 1º Ciclo Medio de Estética e Beleza a cargo da relatora Raquel (DVR). O profesorado implicado pola actividade: Asunción Crespo, Beatriz Corbacho e Carla Mujico.

Éxito do MartesScience !!!!

Rotundo éxito da actividade na que o alumnado de 3º da ESO foi explicando durante a mañá do martes os traballos da materia de Bioloxía ao alumnado de outros cursos do Lamas de Abade.

Nalgún caso incluso outras clases chegaron ao intre da exposición dispostos a compartir experiencias e portando os seus propios traballos para facer intercambio de ideas e experiencias. Parabéns enormes pola iniciativa.

Pulsade na foto inferior para ver o álbum da actividade:

MARTESCIENCE

O alumnado de 3º da ESO ten a intención de presentar diante do resto de grupos da ESO os seus traballos desenvolvidos nas materias de Bioloxía e Física e Química.

A Actividade desenvolverase durante a mañá do martes día 2 de abril dende as 9:50 ata as 12:40.

Os grupos que pasarán pola presentación dos traballos no Salón de Actos e recibirán as explicacións dos autores dos traballos seguirán esta orde:

9.50-10.15: 1º ESO A

10.15-10-40: 1º ESO B

10.40-11:05: 2º ESO A

11:05-11:30: 2º ESO B

11:50- 12.15: 4º ESO A

12:15-12:40: 4º ESO B

A organización está a cargo do Departamento de Bioloxía e Xeoloxía.

Treat or trick

Durante esta noite tremeron os alicerces do Departamento de Inglés do Lamas de Abade, removéronse terras e pedras e pola mañanciña apareceron un montón de testemuños escritos e tartas

de ultratumba (aínda que seguro que para os de inglés e para os amantes do Halloween sería máis propio dicir "a lot of afterlife cakes")... Cal é a túa favorita??? Mira algúns detalles no ALBUM COMPARTIDO

XORNADAS DE ORIENTACIÓN LABORAL-FOL

Ao longo dunha semana pasaron polo centro economistas, reclutadores de recursos humanos, emprendedoras, docentes e sindicalistas que achegaron ao alumnado de ciclos formativos á realidade do mercado laboral e á problemática das profesións dos seus respectivos sectores.

No seguinte documento adxunto podes consultar toda a información sobre cada unha das charlas.

EXPOSICIÓN DÍA INTERNACIONAL DEL LIBRO A TRAVÉS DE LA LITERATURA UNIVERSAL

Exposición en pasillo biblioteca del 18 de abril al 20 de mayo

VII SEMANA CIENTÍFICO-CULTURAL NO IES LAMAS DE ABADE

Xuntase programa do ciclo de conferencias e actividades que se van celebrar durante os días 28, 29, 30 e 31 de marzo e 1 de abril no noso centro.