Catro premios no Concurso de Viñetas da Deputación da Coruña

Nin un, nin dous, nin tres. Catro premios conseguimos no Concurso de Viñetas da Área de Igualdade da Deputación da Coruña. O tema deste ano era Novas Masculinidades e o obxectivo reflexionar e mudar mentalidades  e facer camiño cara a unha masculinidade alternativa máis igualitaria.

E iso foi o que representaron as alumnas ganadoras nas súas viñetas: masculinidades non hexemónicas, que buscan desaprender os roles de xénero adquiridos. Os homes de hoxe en día xa non teñen que ser fortes, independentes, heterosexuais, protectores, con excesivo control emocional... e sobre todo non viven afastados dos espazos de coidado, limpeza e atención a outras persoas.

As restricións sanitarias non permitiron (outr vez!) a realización dun acto de entrega dos premios que lles foron enviados ás alumnas ás súas cass. Trátase destas cinco alumnas de 3º de ESO (categoría de 12 a 14 anos) e de unha de 4º (categoría de 15 a 16 anos).

1º premio para Valería García Ferro e Cristina Sixto Pereira de 3º A que conseguiron un IPAD PRO e unha colección de cómics.

2º premio para Noa Rey Iglesias e Norhaili Victoria Marzol Segovia de 3º B e A respectivamente que conseguiron un IPAD AIR e unha colección de cómics.

3º premio para Alejandra Quiñoy Miramontes que ganou un IPAD e a correspondente colección de cómics.

Por outro lado, Iria Estévez de 4º ESO A conseguiu un 2º premio: un IPAD AIR e, por suposto, unha colección de cómics.

PARABÉNS PARA TODAS E UN ORGULLO PARA O LAMAS DE ABADE!!!!