Skip to Content

Reanudación de prazos administrativos

A partir do vindeiro 11 de maio o centro volve abrir para xestión de procedementos administrativos. En particular, atenderanse trámites de admisión de alumnado, certificados e outros procedementos urxentes que non poidan ser xestionados telematicamente.

Admisión de alumnado

Con respecto a admisión de alumnado, o novo prazo de entrega de solicitudes é dende o 11 ao 18 de maio, ambos incluídos. Lembrásmolle ás familias que este trámite tamén pode ser realizado desde o portal da Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional.

Todo o alumnado que fixo reserva nos centros adscritos está admitido.

Presentación de solicitudes - Impresos

Prazos

 -Vacantes para admisión

 -Lexislación 

Baremo e letras desempate

Alumnado do noso centro ou de centros adscritos

O alumnado do noso centro que continúa no IES Arcebispo Xelmírez II (non cambia de centro) no vindeiro curso académico 2020-2021, non ten que realizar ningún trámite neste momento, só terá que formalizar a matrícula nos prazos establecidos ao respecto (convocatoria de xullo ou de setembro). Tampouco ten que realizar ningún trámite neste momento o alumnado dos centros adscritos que xa ten feita a reserva de matrícula.

 

Horario de atención ao público

O horario de atención ao público a partir do vindeiro 11 de maio será de 9:30 h a 13:30 h.

Con obxecto de minimizar riscos e por seguridade para todos a verxa do centro permanecerá pechada. Chamen ao timbre e serán atendidos de forma individual. De acordo coas directrices do Ministerio de Sanidad, Consumo y Bienestar Social, é recomendable o uso de máscaras de protección durante o tempo que permanezan no interior do centro.



page_ppp | by Dr. Radut