Prazos procedemento de admisión

O prazo de presentación de solicitudes reanúdase do 11 ao 18 de maio.

O resto dos prazos do procedemento son:

• Presentación da documentación acreditativa dos criterios de baremo: ata o día 26 de maio de 2020.

• Publicación das listaxes provisionais do alumnado admitido e non admitido: antes do 9 de xuño de 2020.

• Poderanse formular reclamacións contra as listaxes provisionais no prazo de 3 días hábiles contados desde o seguinte ao da súa publicación.

• Publicación das listaxes definitivas do alumnado admitido e non admitido: ata o 26 de xuño de 2020.

• Formalización da matrícula en educación infantil e primaria: do 1 ao 10 xullo de 2020.

• Formalización da matrícula ordinaria en educación secundaria obrigatoria e bacharelato: do 1 ao 10 xullo. Prazo extraordinario: do 1 ao 10 de setembro de 2020.