VÍDEO GRADUACIÓN ALUMNADO DE SEXTO 2022

Listado dos Libros de Texto Curso 2022-23

Libros 2022-23

Alumnado de 3º:

• Todos deberán mercar o Cuadernillo de matemáticas (consultar o listado de material) e o Activity Book de Inglés (consultar o listado de libros)
  • O alumnado de Fondo de libros que lle correspondan 4 libros deberá mercar o libro de Ciencias Sociais e o de Inglés (consultar o listado de libros)

Alumnado de 4º:

• Ninguén terá que mercar ningún libro.

Material escolar para o curso 2022-23

Nas seguintes ligazóns, tedes o material que deben traer os vosos nen@s para o curso 2022-23.

Un saúdo

O Equipo Directivo.

PRODUTO FINAL: VÍDEO ESCOLA VERDE.

Podedes ver un resumo do noso proxecto Escola Verde no vídeo. Continuaremos a traballar por un medio ambiente máis saudábel e unha escola máis ecolóxica.

San Xoan 2022

Hª San Xoan

SAN XOAN 2022

Compartimos unha fermosa actividade dos compañeiros de "Ponte nas Ondas" para aprender un feixe de cousiñas do noso máxico San Xoan.

San Xoan

Hª San Xoan

Preme na imaxe para coñecer a orixe desta festa, que non é nin de orixe Romana, nin Celta, senón que se remonta probablemente ao neolítico.

E tamén podedes bailar e cantar esta fermosa canción sobre esta festividade!

Admisión Alumnado - Publicación de Listaxe Definitiva

Está publicada a LISTA DEFINITIVA DE ADMISIÓN DO ALUMNADO PARA O CURSO 2022/2023 no taboleiro interior de anuncios do colexio.

De acordo coas Instrucións da Dirección Xeral de Centros e Recursos Humanos sobre o Proceso de Admisión do Alumnado, e coa Lei de Protección de Datos, non podemos publicar nin trasladar información desta lista a través doutro medio.

Podemos facilitarvos a seguinte información:

• 4º EI. Todas as solicitudes presentadas en prazo foron admitidas.
  • 6º EI. Tiñamos 3 solicitudes para 2 prazas. Foron admitidas 2.
  • 1º EP. Todas as solicitudes presentadas en prazo foron admitidas.
  • 2º EP. Todas as solicitudes presentadas en prazo foron admitidas.
  • 4º EP. Todas as solicitudes presentadas en prazo foron admitidas.
  • As solicitudes presentadas fóra de prazo están pendentes de resolución por parte da Comisión de Escolarización e Inspección Educativa.

4º EP DESPIDE O CURSO EN VIGO

O XOVES 16 DE XUÑO, O ALUMNADO DE 4º FOMOS Á CIDADE DE VIGO. VISITAMOS O ZOO, O SEU REPTILARIO E AS INSTALACIÓNS COA FAUNA AUTÓCTONA. TAMÉN ACCEDEMOS ÁS INSTALACIÓNS DEPORTIVAS DO CELTA. DÉMONOS UN BO CHAPUZÓN NAS PISCINAS DA PRAIA DE SAMIL E FINALIZAMOS VISITANDO O MUSEO DO MAR DE GALICIA. PODEDES CLICAR NA IMAXE PARA VER AS FOTOS DESTE DÍA.

LA MÉTÉO

- Preme na imaxe para visionar todos os vídeos -