AXUDAS PARA LIBROS E MATERIAL 2017-2018

Anexo I (Solicitude). Aquí

Información Xeral. Aquí

Preguntas frecuentes. Aquí

EN 1º APRENDEMOS A RESPECTAR E AMAR A NATUREZA!

O pasado mércores, 5 de abril, o alumnado de 1º tivo a visita de Santiago, un axente forestal que lles ensinou un montón de cousas sobre EDUCACIÓN AMBIENTAL.

Clicade na imaxe e veredes o video da actividade.

INFANTIL VISITA O MUSEO GRANELL

@S NEN@S DE INFANTIL VISITAMOS O MUSEO-FUNDACIÓN GRANELL.

CLICADE NA IMAXE PARA VER MÁIS FOTOS.

NOTA ACLARATORIA SOBRE A SUSPENSIÓN DO TRANSPORTE ESCOLAR

En relación á suspensión do transporte escolar por alerta laranxa, a Consellería de Educación publicou unha nota aclaratoria o 21-03-17 ás 20:02

Na seguinte ligazón pode acceder ao contido da nota: http://www.edu.xunta.gal/portal/node/21569

ALERTA LARANXA POR NEVE

A Consellería de Educación alerta dun fenómeno meteorolóxico adverso por nevadas para os días 22 e 23 de marzo polo que eses días o transporte non funcionará con normalidade.

Máis información premendo na seguinte ligazón: http://www.edu.xunta.gal/portal/node/21563

SE AMAS O TEU PLANETA, RECICLA!

O Concello de Teo preparou un obradoiro de reciclaxe coas nenas e nenos de Infantil.

ABRIMOS OS OLLOS

O mércores 15 tivemos a visita de Ana e Raquel, oftalmólogas solidarias que viaxan a África e á India para operaren e para curaren nen@s e adultos con problemas de visión. Transmitíronnos a importancia de axudarmos, de coidarmos e de valorarmos o que temos.

1º e 2º tamén viaxamos en avión

O martes 14 de marzo tivemos a visita de Iria, unha azafata da compañía aérea Air Europa. Con ela o alumnado de primeiro e segundo fixemos unha viaxe virtual en avión, visitando Londres, Roma, Canarias e ata Colombia...

Se pulsades na imaxe poderedes ver a reportaxe fotográfica da actividade.

Calendario 2017

Xa podedes ver, descargar ou imprimir o calendario do centro deste 2017.

No deseño do mesmo están incluídas as obras finalistas do "Concurso de refráns, ditos, adiviñas ou cantares" proposto aos discentes dende o Equipo de Dinamización da Lingua Galega do centro. Acompañando ás mesmas, as fotos de diferentes actividades e/ou conmemoracións anuáis.

Agradecer especialmente a toda a comunidade educativa, a participación activa neste traballo.

O vindeiro ano, tentaremos publicar esta versión dixital e retomar tamén a "actividade solidaria" co banco de alimentos do Concello, a través da impresión e venda de exemplares (como se viña facendo estos últimos anos).

Visualización/Descarga en Google Drive