Alumnado "EXCLUÍDO" provisionalmente do servizo de comedor.

Listado de alumnos/as excluídos provisionalmente do servizo de comedor para o curso 2019-20, por falta de documentación, pendentes de entregar o “Modelo de Autodeclaración”,atendendo á Instrución 2/2019, da Secretaría Xeral Técnica da Consellería de Educación, sobre o funcionamento dos comedores escolares.

Ver listado

"PercObxects Performance; REUTILIZANDO"

Performance creada con "instrumentos de percusión" pensados con obxectos cotiás, destinados ao ir directos ao refugallo. Esta actividade foi levada a cabo polo alumnado de 6º de Ed. Primaria como colofón ao traballo do noso proxecto deste ano; "EcoTeo". Tendo en conta as tres regras básicas para a xestión de residuos; REDUCIR, REUTILIZAR e RECICLAR (neste caso, especialmente a segunda delas).

A estrea da proposta escénica fíxose no Acto de Gradación de fin de curso do alumnado de 6º de Ed. Primaria, onde as familias e o alumnado de 5º curso puideron desfrutar da actuación. Velaquí vos deixamos a grabación do resultado final!

Vídeo non reproducible en certos terminais móbiles e tablets. Problemas coa carga en sistemas IOS (Apple)

ACTUACIÓNS ACTO GRADACIÓN 6º ED. PRIMARIA (2018_19)

ACTUACIÓNS MUSICAIS

COREOGRAFÍAS

NOTA: Vídeos non reproducibles en certos terminais móbiles, tablets e en xeral en sistemas IOS (Apple)

OBRAS PRESENTADAS AO "ENREGUÉIFATE 2019"

Esta proposta naceu do Proxecto "Regueifando con Mª Victoria" levado a cabo a finais do curso pasado. Fixemos unha musicalización do seu conto "Can branco, can negro", do libro "Eu conto, ti cantas".(Obra da autora homenaxeada nestas Letras Galegas 2018, Mª Victoria Moreno Márquez). Varios obxectivos se conglomeran neste traballo:

- O canto, coñecemento e orixe da "Regueifa". Así como a relación con outras manifestacións artísticas  semellantes, tradicionais noutras zonas de Galicia. Como por exemplo, os nosos "Atranques" etc.

- O coñecemento da vida e obra da escritora.

- A musicalización e adaptación de textos para cantar.

- A fusión musical de estilos.

- ...

Velaquí vos deixamos o resultado final dos videos presentados a concurso no Enreguéifate 2019:

DESPEDIDA E AGRADECEMENTO AOS COLABORADORES E COLABORADORAS DA BIBLIO

COMO AGRADECEMENTO POLA AXUDA PRESTADA PARA O BO FUNCIONAMENTO DA BIBLIOTECA DO CENTRO, QUIXEMOS DARLLE UN PEQUENO DETALLE A TOD@S @S COLABORADORES E COLABORADORAS NESTE CURSO E UNHA DESPEDIDA NO CASO DE ALUMNADO DE 6º DE PRIMARIA QUE SEGUE A SÚA VIAXE EDUCATIVA NOUTRA ETAPA.

O ilustrador Óscar Villán visita o colexio.

O alumnado de 3º e 4º asistiu a unha charla do ilustrador Óscar Villán.

Contaxiounos ganas de debuxar e de desfrutar das ilustracións dos libros!

Se queres acceder á galería de imaxes preme aquí.

Novo número da revista de Sexto-A

Derradeiro número da revista de Sexto-A.

A nosa despedida de primaria.

LIBROS DE TEXTO 2019-2020

LIBROS DE TEXTO 2019-20.

Dende aquí pódese descargar o arquivo.

NOTA: Xa está corrixido o erro do libro de "Relixión de 2º de primaria". Na versión anterior figuraba unha editorial errónea. A correcta é "S.M"

VIDEOCLIP OFICIAL "EcoRocK"

Velaquí vos deixamos o videclip da canción oficial do noso Proxecto deste ano, "EcoTeo". Foi un traballo de fin de ciclo levado

a cabo co alumnado de 6º de Ed. Infantil. Sempre coa axuda inestimable das profes titoras! Neste caso, Mónica e Laura

Mil grazas a todas as familias, alumnado e mestres compañeir@s participantes no Proxecto durante este curso escolar 2018_19.

Lembremos sempre que vivimos grazas aos agasallos deste noso planeta!

É a nosa "obriga vital" respectalo e darlle aloumiños día a día entre tod@s.

Sexamos responsables!

Agradecementos tamén á "A CASA DO ROCK", centro oficial da "RockSchool MUSIC" en Santiago de Compostela.

Por cedernos a base instrumental sobre a que fixemos os pertinentes arranxos musicáis e a letra da canción, para crear o

temazo do Proxecto deste ano. Unha actividade realizada na da Área de Ed. Musical.

(Video non reproducible en determinados teléfonos móbiles ou tablets. Ver en ordenador)