FESTEXANDO SAMAÍN E MAGOSTO

EXPOSICIÓN LECCIÓN DE ARTE NO MUSEO THYSSEN.

LECCIÓN DE ARTE.

UN ANAQUIÑO DO NOSO FACER NO MUSEO THYSSEN DE MADRID.

O luns 6 de novembro, inaugurábase a exposición colectiva Lección de arte con presenza de obras de importantes  artistas do panorama actual da arte e tamén do alumnado de dez centros educativos do estado,  e dos que formamos  parte, os nenos e nenas de E.I do CEIP A Ramallosa, coa obra colectiva BIG VALISSE Ademais, os  mestres e mestras que participamos, tamén aportamos o noso grauciño de area con dúas instalacións realizadas no Museo, nun curso de formación co colectivo BASURAMA, no mes de xullo. Se paseades por Madrid, non deixedes de visitar a sala 44 do Thyssen. Aquí vos queda unha pequena reportaxe da nosa pegada.

Lembrades de que se trataba? Era a maleta viaxeira que nos visitou alá no mes de xaneiro deste ano e que foi deseñada  como un proxecto intercentro que comezou a súa andaina en Vigo en novembro do 2016 e rematou viaxe en xuño do 2017, logo de percorrer 10 centros educativos de toda España. O obxectivo era coñecer a obra de dous artistas, Kurt Schwitters e Joseph Cornell, traballando conceptos como a obra colaborativa, museo portátil, territorio, pertenza, metamorfose ou o obxecto cotidiano. Se premedes na foto podedes lembrar o noso traballo.

GAÑADOR@S E ACCÉSITS DO CONCURSO MEDO ME DA!

@S GAÑADOR@S E ACCÉSITS DO CONCURSO "MEDO ME DA" RECIBIRON OS SEUS PREMIOS. PODEDES VER OS DEBUXOS E LER OS CONTOS PREMIADOS. (PREME NO FICHEIRO ANEXO).

MOCHILAS SOLIDARIAS

A Obra Social La Caixa, a ANPA Río Tella, o CEIP A Ramallosa e o Concello de Teo uniron os seus esforzos para previr a exclusión social dentro do ámbito educativo do CEIP A Ramallosa.

Na web da ANPA Río Tella podes atopar toda a información sobre esta nova.

SAMAÍN EN INFANTIL

Celebramos o Samaín con merendas de medo, maquillaxes arrepiantes e coa visita dunha bruxa moi especial.

Clica na primeira imaxe para ver máis.

Tráiler da bruxa ramalloseira:

PLAN XERAL ANUAL. Curso 17-18

No documento anexo podedes atopar toda a planificación do presente ano académico no noso centro.

portada pxa

En 2º visitamos o Concello

En 2º queriamos estudiar a administración local, así que sen dubidalo, acudimos ao Concello para ver como funcionaba.

Recibiunos o Sr Alcalde, falamos con varios Concelleir@s. Vimos os distintos departamentos, a Policia Local, Protección Civil, o Arquivo municipal e o marabilloso mundo do Teatro!!!

Pasámolo moi ben e aprendemos moito.

Fai clic en VIDEO e accederás á blogoteca de 2º.

CLICA NA IMAXE E ACCEDERÁS Á GALERÍA DE IMAXES DA SAÍDA

A robótica chega ao noso colexio

robot

O noso centro é un dos seleccionados para participar nun novo proxecto: a incorporación da robótica aos niveis de quinto e sexto de primaria.

Hoxe asistimos á presentación do mesmo, onde compañeiras e compañeiros que xa levan anos desenvolvendo este tipo de experiencias  amosáronnos algunhas actividades creadas polo seu alumnado.

Ábrense novas posibilidades de traballo interdisciplinar, para seguir avanzando na aprendizaxe de xeito paralelo á evolución da sociedade. Todo un reto, unha nova ilusión.

Na imaxe podedes ver os novos inquilinos do cole, que chegan para quedarse.

Planetario

Dende hoxe pola mañá e ata o vindeiro martes temos instalado un planetario no ximnasio. Pasará todo o alumnado do centro polo mesmo.

E un complemento perfecto será a actividade de observación nocturna que organiza o concello de Teo o día 27 de outubro no noso centro. Enviarase información puntual.

planetario móbil

CURSO 2017-18. COMEZAMOS!

BENVID@S A UN NOVO ARTÍSTICO E CREATIVO CURSO!

Logo das merecidas vacacións estas e estes artistas ramalloseir@as poñémonos mans a obra e comezamos con todas as ganas e cun mundo de ilusión a crear, facer, debuxar, construír, pintar, deseñar, artellar, xogar, gozar, aprender, compartir... e sobre todo soñar.

E mentres imos facendo, deixámosvos a modo de presentación, unha novidade da que nos sentimos ben orgullosas e orgullosos. Educathyssen, vén de publicar na sua renovada web o noso traballo realizado o curso pasado sobre o "Cuarto de hotel" de Edward Hopper. Ahí vos queda o enlace onde podedes consultar o proceso e ver o resultado nun vídeo.