LISTAXE DEFINITIVA FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO 2017-2018

LISTAXE DEFINITIVA FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO 2017-2018. Aquí

LISTAXE PROVISIONAL FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO 2017-2018. Aquí

MEMORIA DO CURSO 2016-17

Deixámosvos a memoria do curso 2016-17. Un documento que recolle o máis salientable do mesmo, un ano intenso que gozamos e desenvolvemos entre todas e todos.

(Premede na imaxe para ver o documento)

Calendario do curso 2017-18

Este é o calendario do curso 2.017-18: CALENDARIO

LIBROS DE TEXTO 2017-2018

LIBROS DE TEXTO 2017-2018. Aquí

1º e 2º visitamos Vilagarcía

O pasado luns os cursos de 1º e 2º disfrutamos dunha saída ben emocionante a Vilagarcía de Arousa. Fixemos a viaxe en tren, recorremos a cidade nun tren turístico e  coñecemos a historia da chegada do tren a Carril cunha visita ó museo na antiga estación. Rematamos a xornada cunha tarde de praia. Clicade na imaxe e veredes a reportaxe fotográfica desta saída.

MÁQUINAS

O alumnado de "Sexto A" estivo traballando estas últimas semanas na elaboración de maquetas de diferentes tipos de máquinas. Como queira que non houbo tempo nin espazos para amosarvos o seu traballo, deixámosvos unha galería a xeito de exposición virtual.

Ver a exposición

EXPOSICIÓN 2017

Parabén e moitas grazas artistas ramalloseir@s de infantil!

O venres 9 e sábado 10 na Casa Común de Cacheiras, deixamos mostra da nosa alma de artistas, con grande parte do traballo plástico realizado durante o curso no Obradoiro de Artes Plásticas.

Premendo aquí ou na imaxe, deixamos a mostra.

TERCEIRO E CUARTO NA ILLA DE ONS.

O 2 de xuño as aulas de terceiro e cuarto visitamos a illa de Ons.

A travesía en barco, o roteiro pola illa e o baño na praia de Area

dos Cans, resultou unha experiencia inesquecible.

Se desexas ver imaxes dese día preme aquí.

EN 1º ACHEGÁMONOS Á CIENCIA CO CIENTÍFICO FELIPE!

O venres 2 de xuño, o pai do noso alumno Felipe amosounos aos alumnos e alumnas de 1º varios experimentos científicos que nos interesaron moito.

Se clicades na imaxe accederedes ao video resumo que temos colgado na blogoteca de 1º.

ACAMPADA DO ALUMNADO DE SEXTO

Xa temos as fotos da acampada na galería do cole.

Podes acceder dende aquí

acampada