Segundo de Primaria

PASEO MEDIOAMBIENTAL PARA REMATAR O CURSO

Rematamos 2º e quixemos despedirnos facendo unha ruta no entorno do noso cole..descubrimos que no noso monte hai un montón de tesouros que temos que  conservar e coidar. Con esa idea damos por finalizada esta etapa e preparámonos con ilusión para comezar 3º no vindeiro curso.

Toca disfrutar das vacacións!!! FELIZ VERÁN!!!

VISITA DE CONCHA BLANCO

A escritora Concha Blanco fíxonos unha visita para falarnos dos seus libros, en especial da "Bruxiña da sorte", relato que lemos o alumnado de 2º e que disfrutamos  moito, xuntamente coa súa autora.

Clika na palabra FOTOS e poderás ver os momentos da actividade celebrada na biblioteca do noso centro.

O 1° CICLO VISITA A PENÍNSULA DO BARBANZA

O venres, 1 de xuño, visitamos a zona do Barbanza: fomos ó Centro arqueolóxico e ó Castro de Neixón, ó mirador da Pedra da Ra, ó Castro da Cidá e ás dunas de Corrubedo. Pasámolo moi ben e aprendemos un montón de cousas novas.

VISITA DO ESCRITOR E ILUSTRADOR ABRAHAM CARREIRO

O escritor e ilustrador Abraham Carreiro, acudiu ás aulas de 2º para falarnos do seu libro "Estudios Tex" e darnos unhas cuantas técnicas de debuxo, adentrándonos así no mundo do cómic.

Clika na palabra IMAXE para ver as fotos da actividade.

CELEBRAMOS O DÍA DO LIBRO

ELABORAMOS COLONIA

ESTA SEMANA ESTIVEMOS TRATANDO O TEMA DAS PLANTAS EN 2º. COÑECEMOS AS SÚAS PARTES, AS DISTINTAS CLASES, OS SEUS USOS...APROVEITAMOS PARA EXPERIMENTAR COMO SE PODÍA FACER COLONIA A PARTIR DA LAVANDA. VELAQUÍ TEDES O VIDEO DA ACTIVIDADE.

RECITAMOS CON CASTELAO:"LELA"

CON MOTIVO DO DÍA DA POESÍA, EN 2º RECITAMOS O POEMA DE CASTELAO "LELA" CON MOITO SENTIMENTO...

DISFRUTAMOS APRENDENDO CON LARA!!!

NESTAS ÚLTIMAS SEMANAS TIVEMOS CON NÓS A LARA, UNHA FUTURA MESTRA, COA QUE APRENDEMOS UN MONTÓN DE COUSAS. DESEXÁMOSLLE MOITA SORTE E INVITÁMOLA A QUE NOS VISITE CANDO DESEXE, QUE TEN AS PORTAS DA NOSA AULA ABERTA. Beso

APRENDEMOS SEGURIDADE VIARIA CON MARCOS

HOXE TOCOULLE A MARCOS, PROFESOR DE AUTOESCOLA, ENSINARNOS MOITAS COUSAS SOBRE COMO DEBEMOS ACTUAR COMO PEÓNS: REPASAMOS OS SINAIS DE TRÁFICO, AS NORMAS PARA ANDAR EN BICI, COMO IR BEN SENTADOS NO COCHE E NO AUTOBÚS...UN MONTÓN DE APRENDIZAXES IMPORTANTES.