PLAN XERAL ANUAL. CURSO 2020-21

No Claustro e no Consello Escolar celebrados o martes 20 de outubro de 2020, foi aprobada a planificación do curso 2020-21.

DOCUMENTACIÓN SOBRE A PREVENCIÓN DA COVID-19

No Consello Escolar do martes 20 de outubro foi aprobada a documentación que elaboramos segundo as disposicións da Consellería de Cultura, Educación e Universidade para a prevención da COVID-19.

A normativa esixe que sexa publicada para o seu coñecemento pola comunidade educativa.

Poden acceder á mencionada documentación nos seguintes enlaces, e quedarán exposta permanentemente no apartado de "Documentación" desta web:

Esta documentación poderá sufrir novas adaptacións, dependendo da evolución da pandemia e dos cambios normativos que ditaminen as autoridades sanitarias e/ou educativas. De ser o caso, publicaranse neste mesmo apartado.

DOCUMENTACIÓN INFORMATIVA ESENCIAL PARA O COMEZO DAS AULAS

Coa intención de facilitarlle ás familias a información referida á organización do centro e ás pautas orientativas sobre o protocolo COVID-19 enviaremos desde as titorías un correo electrónico a cada familia.

No mesmo se lles comunica cal é a titoría e cal é a quenda de comedor para cada nena/o.

Fáltanos algún detalle que estamos perfilando e dos que informaremos nestes días, antes do comezo das aulas.

Engadimos estes documentos que compre ler con atención e que deixamos nesta web para recorrer a eles sempre que sexa preciso:

1. Comezo das aulas_primeiro día.pdf (contén a información que xa tiñamos na páxina web sobre o primeiro día de aulas de cada nivel educativo)

2. Entradas saídas e outras info.pdf (información das normas para as familias de como acompañar ao alumnado non transportado ao centro)

3. Información sobre a prevención.Obrigas das familias.pdf (condicións do protocolo para as familias e orientacións sobre a prevención)

4. Autotest diario.pdf (información sobre as probas e observacións que diariamente teñen que realizar aos seus fillos ou fillas)

5. Declaración_responsable.pdf (documento que teñen que cubrir e asinar responsabilizándose da realización do autotest que propoñen as autoridades sanitarias e educativas)

ENLACES CON INFORMACIÓNS DE INTERESE

PLAN XERAL DO CURSO 19-20

PLAN XERAL 2019-2020

Ver o documento.

Calendario escolar

Calendario escolar para o curso 2019-20

MEMORIA. Curso 18-19

Memoria do curso 2018-19.

(Ver documento)

PLAN XERAL ANUAL

Nas reunións do Claustro e do Consello Escolar do pasado martes, día 16 de outubro, informouse e aprobouse, respectivamente, o documento que recolle a planificación anual deste centro.

VER DOCUMENTO

Calendario escolar do curso 18-19