Skip to Content

Blogue de Mónica

Contacto:monicas@ramallosa.org

BOAS PASCUAS E FELIZ ANIVERSARIO

REMATA O 2º TRIMESTRE, CUNHA XORNADA MOI ESPECIAL POR VARIOS MOTIVOS:

-- TIVEMOS UNHA GRAN SORPRESA DA MAN DE VANESA: A TARTARUGA DAISY ESTIVO FACENDO AS DELICIAS DAS CRIANZAS DE INFANTIL E APRENDERON MOITA INFORMACIÓN DESTE REPTIL (ESPECIE DE ORELLAS AMARELAS, A FEMIA E O MACHO DIFERÉNCIANSE POLO TAMAÑO DA COLA, DAS PATAS E DO CORPO, É UN ANIMAL OVÍPARO, O SEXO DOS OVOS VAI DEFINIDO POLA MAOIR OU MENOR TEMPERATURA DE 30º MENTRES PERMANECEN ENTERRADOS ATA NACER,  PODE VIVIR UNS 40 ANOS, É CARNÍVORA ,...)

-- COA AXUDA DA MESTRA DE ARTE, PATRICIA, XOGARON A BUSCAR OVOS DE CHOCOLATE USANDO COMO PISTAS  AS VERBAS "FRÍO FRÍO OU QUENTE QUENTE", SEGUNDO SE ESTIVERA LONXE OU PRETO DO OVO AGOCHADO. ISTO COMPLETABA A PROPOSTA QUE SE LEVARA A CABO A INICIOS DESTA SEMANA, QUE CONSISTÍA EN BUSCAR UNHA SERIE DE PEZAS DUN CREBACABEZAS, COA AXUDA DUN MAPA E RESOLVENDO UNHAS PISTAS.

 

 

 

 

E FALANDO DE OVOS, COMO MANUALIDADE, DESEÑARON UNHA CESTA DE OVOS DECORADOS CON VIRUTAS DE CERAS, CON GOMETS, PINTANDO,...

-- FESTEXAMOS CUNHA RICA MERENDA COMPARTIDA, O 5º ANIVERSARIO DE LÍA E MÍA, MOITOSSS PARABÉNSS ÁS NOSAS COMPISSorriso

 

-- SAÍMOS Á CARBALLEIRA, QUE TANTAS GAÑAS TIÑAMOS, OBSERVAR QUE CAMBIOS SE APRECIABAN NA CONTORNA, ESCOITAR O TRINAR DE PAXAROS E RECOLLER PAUS QUE ATOPAMOS E NOS SERVIRAN PARA SER APOIO DOS CHÍCHAROS 

         

INSTALACIÓN CREATIVA

CANTO DESFRUTAN AS CRIANZAS COAS INSTALACIÓNS!!!Sorriso

HABÍA TEMPO QUE NON LLES OFRECÍA UNHA SITUACIÓN DE MANIPULACIÓN E EXPERIMENTACIÓN, ONDE CREAR LIBREMENTE CON MATERIAL OFRECIDO, SEN INDICACIÓNS NIN PROPOSTAS, ONDE CADAQUÉN PODÍA POÑER EN ACCIÓN A SÚA IMAXINACIÓN E CREATIVA SEN PRESIÓN NIN GUÍA, SO ACOMPAÑAMENTO DA MESTRA.

É MARAVILLOSO VER AS CRIANZAS DIVERTIRSE E SORPRENDERSEGuiño

                                       ASÍ SE PRESENTABA

    

   (CLICA NO VIDEO PARA VER UNHA MOSTRA)

        

  

SEMANA DO 4 AO 8 MARZO

DURANTE ESTA SEMANA, ANDIVEMOS TRABALLANDO SOBRE:

- A DESCOMPOSICIÓN NUMÉRICA APROVEITANDO A DATA DIARIA, COMO PROPOSTA DE GRUPO. FOMOS SEGUINDO A SERIE NUMÉRICA ATA O Nº INDICADO E  ALGÚN DEUSE CONTA QUE A SERIE VAI ASCENDENTE NO 1º SUMANDO E DESCENDENTE NO 2º, PARA FACILITAR A INTERIORIZACIÓN DESTE PROCESO NUMÉRICO

 

 

- SEGUIMOS COA DINÁMICA DE FACER 4 OBRADOIROS, POLO QUE VAN ROTANDO CADA DÍA AS CRIANZAS AGRUPADAS EN CATRO GRUPOS. PRETÉNDESE CON ISTO: POTENCIANDO O TRABALLO EN GRUPO, A TOMA DE DECISIÓNS, O RESPECTO ÁS IDEAS DOS DEMAIS, A ORGANIZACIÓN DA TAREFA. DOUS DESTE TALLERES SON MÁIS GUIADOS POLA MESTRA E OS OUTROS SO SUPERVISADOS

  * APROVEITANDO QUE ESTAMOS NA SEMANA DA PRENSA, LOGO DE DAR A COÑECER QUE É UN XORNAL, TIÑAN QUE BUSCAR E RECORTAR AS LETRAS QUE PRECISABAN PARA COMPOÑER O SEU NOME E APELIDO (NALGÚN CASO) E LOGO DEBUXAR A SÚA FIGURA HUMANA

   * TRAZAR A SILUETA DUN ANIMAL DOMÉSTICO ELIXIDO POR ELES, DARLLE COR DUN XEITO REAL (TENDO DE REFERENCIA LIBROS INFORMATIVOS), PORLLE O NOME E FACER UN LISTADO DE OUTROS ANIMAIS DOMÉSTICOS QUE COÑECERAN

   * LOXICAMATEMÁTICA: ORDENAR A SERIE NUMÉRICA ATA 15 E PRACTICAR O CONTEO, TENDO QUE POR AS CANTIDADES EN CADA CARDINAL COS OBXECTOS QUE ELIXIRAN

   * CONFECCIONAR UN MURAL DUN ANIMAL DOMÉSTICO INDICADO, CUNS DATOS SINALADOS: DE QUE SE ALIMENTA, QUE NOS APORTA ÁS PERSOAS, TIPO DE ANIMAL SEGUNDO A REPRODUCCIÓN E A SÚA FAMILIA

 

- DÍA DA MULLER, 8M:

PARTIMOS DA ORIXE DO SÍMBOLO FEMININO E MASCULINO. DIALOGAMOS CALES ERAN OS TRABALLOS QUE PODÍAN REALIZAR MOITOS ANOS ATRÁS AS MULLERES E COMO FOI CAMBIANDO A SITUACIÓN ATA HOXE EN DÍA. DESEÑAMOS UN MURAL ONDE SE REFLEXA, MEDIANTE IMAXES E VERBAS,  A IGUALDADE QUE DESEXAMOS SE CUMPLA, A NIVEL LABORAL E NOUTROS ÁMBITOS, PARA TODAS AS PERSOAS INDEPENDENTEMENTE DO SEU XÉNERO, QUE POIDAN SER O QUE DESEXEN SEN NINGÚN TIPO DE DISCRIMINACIÓN NIN PREXUÍZO DE NINGÚN TIPO.

                                 ANOS ATRÁS                                                                              

 

                               HOXE EN DÍA

 

 

SEMANA DO 26 FEBREIRO AO 1 MARZO

ADEMÁIS DOUTRAS PROPOSTAS, COMEZAMOS ESTA SEMANA FACENDO 4 OBRADOIROS/ACTIVIDADES ROTATIVOS AO LONGO DA SEMANA, QUE COMPARTIMOS:

- PAPIROFLEXIA - ESTIMULANDO A MOTRICIDADE FINA E A ORENTACIÓN DO PAPEL, CREANDO CARAS DALGÚN ANIMAL (CAN, LOBO, PORCO)--XESTIONADO POR VANESA

 

     

- LECTOESCRITURA- COMPOÑER O NOME DE ANIMAIS QUE LLES TOCABAN AO AZAR, PRIMEIRO SEN AXUDA NIN APOIO E LOGO DANDO CON ALGUNHA INDICACIÓN (PRONUNCIACIÓN DO NOME PARA IDENTIFICAR FONOLÓXICAMENTE, MUDAR UNHA LETRA POR OUTRA,...) SE FOSE PRECSIO OU DEPENDENDO DA MADUREZ DA CRIANZA

 

- LOXICAMATEMÁTICA: COMPOÑER CON UNIDADES E DECENAS A DATA DE CADA DÍA. PRIMEIRO IDENTIFICANDO O Nº NA SERIE, REPRESENTANDO A CANTIDADE E LOGO CÁMBIOLLES DECENAS POR UNIDADES ATA QUE SEXA POSIBLE, PARA QUE VAIAN INTERIORIZANDO A SÚA REPRESENTACIÓN.

  

 

- AGRUPAR OS ANIMAIS DE XOGO SEGUNDO O HÁBITAT, O TIPO DE ALIMENTACIÓN, SE TIÑAN PATAS OU NON E CANTAS E SE FOSEN OVÍPAROS OU VIVÍPAROS. FACÍAN O AGRUPAMENTO QUE SE LLES INDICADA, DECIDINDO ENTRE ELES E LOGO EXPRESABAN COMO FIXERAN. Ex.:

POR HÁBITATS:

 

 

 

MOITOSSSS PARABÉNSSSS !

NESTE MES DE FEBREIRO QUE ACABA DE REMATAR, TEMOS QUE FELICITAR A CATRO COMPAÑEIR@S POLO SEU 5º ANIVERSARIO.

 MOITOSSS PARABÉNSSS E QUE CUMPLADESSSS MOITOSSSS MÁISSSS! UNHA FORTE APERTACanso

  

A NOSA QUERIDA ROSALÍA

AO LONGO DESTA SEMANA, QUIXEMOS FACER A NOSA PEQUENA HOMENAXE Á GRAN ESCRITORA GALEGA, ROSALÍA DE CASTRO, POLO SEU ANIVERSARIO, O 23 DE FEBREIRO.

*  LEMOS ALGÚNS DOS SEUS POEMAS E OS ESCOITAMOS MUSICADOS POR DIVERSOS ARTISTAS QUE PERMITÍAN COÑECER ESTILOS MUSICAIS DIFERENTES (SEGUINDO COA TEMÁTICA DA MÚSICA, DO PROXECTO ANUAL):

   - "ADIÓS RÍOS ADIÓS FONTES"- POR AMANCIA PRADA E ASTAROT,

   - "NEGRA SOMBRA"- POR LUZ CASAL

   - "TECÍN SOIA A MIÑA TEA"- GUADI GALEGO

   - "ROSALÍA PEQUENIÑA" OU "MAIO LONGO"- POR UXÍA SENLLE

* ORDENAMOS AS PALABRAS PARA COMPOÑER ALGÚNS TÍTULOS DE POEMAS SEUS. PARA ISO, SEGUNDO OS NIVEIS MADURATIVOS DAS CRIANZAS, TIÑAN QUE LER A PALABRA, OU IDENTIFICAR A CAL LETRA COA QUE EMPEZA OU REMATA E OUTRAS NO MEDIO DA PALABRA,...

    

* COMPLETAMOS ALGUNHA ESTROFA NA QUE FALTABAN PALABRAS OU SE SUBSTITUÍAN POR IMAXES, CO OBXECTIVO DE PRACTICAR A ESCRITURA CONTEXTUALIZADA.

* DECORARON UN MARCAPAXINAS DA AUTORA, NO QUE SE ACOMPAÑABA UN POEMA E UN CÓDIGO QR, PARA ACCEDER E ESCOITAR DITO POEMA MUSICADO

  

* LEMOS INFORMACIÓN SOBRE A VIDA DA ESCRITORA E LOCALIZAMOS NO MAPA DE GALICIA OS LUGARES NOS QUE NACEU E MORREU. E CALCULAMOS NA SERIE NUMÉRICA CANTOS ANOS TIÑA CANDO MORREU.

   

* FALAMOS DO LEMA DESTE ANO "O AMOR DA PATRIA GALEGA", DECORAMOS E ORDENAMOS AS SÚAS LETRAS E CADAQUEN DECOROU UN CORAZÓN PEGANDO DENTO UN RETRATO DE ROSALÍA, COMO SÍMBOLO DO AMOR E AGRADECEMENTO POR TODO O QUE SUPUXO PARA O NOSO IDIOMA; O GALEGO. ASÍ AXUDAMOS A ILUSTRAR UN FERMOSO MURAL COLECTIVO NA ENTRADA DO COLEXIO QUE TOD@S PODÍAN OBSERVAR.

           

* APROVEITAMOS PARA INICIARNOS NO COÑECEMENTO DO TEXTO POÉTICO: AS RIMAS, AS ESTROFAS, OS VERSOS, A ESTRUCTURA DUNHA POESÍA. EMPREGAMOS O POEMA "PARECE UNHA ROSA", ILUSTRADO POR ISABEL PINTADO, E CADA CRIANZA FIXO UN DEBUXO DA SÚA FIGURA HUMANA E PEGARON ARREDOR DA CARA PÉTALOS SIMULANDO UNHA ROSA OU UN REPOLO, TAL COMO FALA NO POEMA.

      

* VISIONAMOS, ENTRE OUTROS, UN VIDEO NO QUE OS BOLECHAS NOS CONTARON COUSIÑAS DESTA ESCRITORA DO REXURDIMENTO.

 

* O CONCELLO FÍXONOS CHEGAR O MANTEL CO POEMA "CALDO DE GLORIA", E AS CRIANZAS NO COMEDOR TAMÉN PUIDERON DEGUSTAR UN CALDIÑO, OUTRA FORMA DE HOMENAXEAR Á ESCRITORA. ASÍ COMO TAMÉN O FIXERON NOS LOCAIS HOSTALEIROS, OFRECENDO COMO TAPA DURANTE O DÍA DO SEU ANIVERSARIO, O  23 DE FEBREIRO

APROVEITAMOS A LER E FALAR DO POEMA E DEBUXAR O RETRATO DA ESCRITORA

  

 

SEMANA DO ENTROIDO E CLAUSURA 21 DÍAS CO GALEGO E +

DURANTE ESTA SEMANA DO 5 AO 9 DE FEBREIRO CONMEMORAMOS NO CENTRO O ENTROIDO COS MANDATOS DO MECO E O FESTIVAL, QUE ESTE CURSO XIRA ARREDOR DOS MUSICAIS

AÍNDA QUE XA LEVAMOS PREPARANDO O BAILE E OUTRAS COUSIÑAS SEMANAS ANTES, AO ACHEGARSE O DÍA, SEMPRE HAI APUROS, TRABALLOS DE ÚLTIMA HORA , ENSAIOS DIARIOS,...

--- MANDATOS DO MECO:

      * LUNS - ALGO NO PESCOZO

      * MARTES- ALGO NA CABEZA

      * MÉRCORES- PIXAMA E BATA

      * XOVES- DISFRAZ LIBRE

      * VENRES 9- FESTIVAL DE ENTROIDO, COA TEMÁTICA " OS MUSICAIS". INFANTIL: "O REI LEÓN"

 - PREVIAMENTE NA AULA FIXEMOS UNHA RECREACIÓN INDIVIDUAL DO CARTEL QUE ANUNCIABA O MUSICAL, DECORACIÓN DE CARETAS DAS PERSONAXES DO MESMO E LECTOESCRITURA COS SEUS NOMES

-- OUTRAS PROPOSTAS EN GRUPO E PARA FOMENTAR O RAZONAMENTO, ARREDOR DA TEMÁTICA DO ENTROIDO:

   * COMPOÑER CARAS CON DIFERENTES ACCESORIOS

 

   * CAL FALTA OU SOBRA?, CAL É A SOMBRA?, COMO ORDENAR A SECUENCIA?,...

 

   * CREACIÓNS CON ANIMAIS 

 

--- CLAUSURA DO PROGRAMA "21 DÍAS CO GALEGO E +", NO MARTES 6 DE FEBREIRO

O NOSO CENTRO FOI ELIXIDO PARA REMATAR ESTE PROGRAMA QUE PRETENDE INCENTIVAR O USO DO IDIOMA GALEGO. FOI UN PRACER RECIBIR DE NOVO Á ALCALDESA DO CONCELLO, ESCOITAR AO DIRECTOR E AO COORDINADOR DE NORMALIZACIÓN LINGÜÍSTICA NO COLE E TAMÉN NESTA OCASIÓN A XESÚS FERRO RUIBAL (MEMBRO NUMERARIO DA RAG) E VALENTÍN GARCÍA ( SECRETARIO XERAL DE POLÍTICA LINGÜÍSTICA)

VESTIMOS A CAMISETA QUE NOS AGASALLARON POLO PROGRAMA

      

VISIONAMOS ALGÚNS VIDEOS DE AGRADECEMENTOS DE  ARTISTAS OU GRUPOS GALEG@S QUE ELIXIMOS COMO PADRIÑOS E MADRIÑAS DE DIFERENTES AULAS, ENTRE ELES, DA NOSA UXÍA LAMBONASorriso

VOLVEMOS CANTAR A CANCIÓN "MÁIS GALEGO" DA NOSA BANDA PREFERIDA E O BROCHE FINAL O PUXO O GRUPO MUSICAL "A GRAMOLA GOMINOLA"

    ( CLICAR NA IMAXE PARA VER OUTRAS MÁIS)

PRESENTAMOS A NOSA ÁRBORE MUSICAL DA LINGUA, CON VERBAS EN GALEGO RELACIONADAS CO PROXECTO MUSICAL DE TODAS AS AULAS, QUE DEBEMOS REGAR CADA DÍA PARA QUE  NON SE DEIXE DE USAR O GALEGO; HAI QUE FALAR, FALAR E FALAR EN GALEGO.Sorriso

      

FIXEMOS A RECOLLIDA DE  DITOS RETRANQUEIROS COA AXUDA DAS FAMILIAS, PARA QUE NON SE PERDAN, E AS CRIANZAS POIDAN COÑECELOS.

ANDIVEMOS XOGANDO A EMPARELLALOS E A XUNTAR O DITO CO SEU SIGNIFICADO AO TEMPO QUE USAMOS A BEEBOT

 

 

COÑECENDO A NOSA BANDA MUSICAL PREFERIDA

DENTRO DO PROXECTO MUSICAL, ARREDOR DO QUE XIRA A TEMÁTICA DESTE CURSO NO NOSO CENTRO, DECIDIMOS QUE A NOSA AULA FOSE APADRIÑADA POR

"UXÍA LAMBONA E A BANDA MOLONA"

ASI QUE TIÑAMOS QUE DESCUBRIR COUSIÑAS SOBRE ESTA BANDA, E PUXÉMONOS MANS Á OBRA!

- DESCUBRIMOS QUE:

   * PUBLICARAN 4 CDS E AS DATAS NAS QUE SAIRON AO MERCADO

   

   * QUE A BANDA FORMOUSE EN 2014 EN VIGO,  E CANTOS PASARON?

   * SON 6 COMPOÑENTES MÁIS O TÉCNICO DE SON E APRENDIMOS O SEUS NOMES ARTÍSTICOS (Uxía Lambona, Serghaño, Pali, Ñoc, Abraham, Roscón), PERO ENTROUNOS A DÚBIDA SE ESES SERÍAN OS SEUS NOMES VERDADEIROS E OUTRAS CUESTIÓNS QUE ANOTAMOS PARA LOGO PREGUNTARLLES.

  

   * OS INSTRUMENTOS QUE TOCAN. QUE HAI 2 MOIS PARECIDOS: A GUITARRA ELÉCTRICA E O BAIXO, E CALES SON AS SÚAS DIFERENZAS

  

   * MOITAS DAS SÚAS CANCIÓNS TEÑEN LETRAS PARA FALAR DE MOITOS TEMAS COMO DO GALEGO, DA PAZ, DO OUTONO, DO ANIVERSARIO,... E MOITAS CANCIÓNS TRADICIONAIS PERO CON OUTRO RITMO (A RIANXEIRA, A SAIA DA CAROLINA, O GATO PACO (QUE TANTO NOS GUSTA!), E OUTRAS MOITAS MÁIS) 

- DECORAMOS UNHA GRAN FOTO, EN FORMA DE CREBACABEZAS, PARA PENDURAR DA NOSA PORTA DA AULA, E TOD@S SAIBAN QUE A NOSA AULA LEVA O NOME DESTA BANDA

 

 

 - DECORAMOS UN FOGUETE, FACENDO REFERENCIA AO 3º CD "ASTRONAUTA SIDERAL", SIMULANDO FACER UNHA VIAXE AO ESPAZO CON NÓS DE TRIPULACIÓN E UXÍA PILOTANDO Guiño

 

- RECIBIMOS A VISITA NA NOSA AULA DE UXÍA LAMBONA E SERGHAÑO, NO NOME DE TODA A BANDA.Sorriso

 

    clicar na foto para ver moitos videos e outras imaxes 

 FOI UNHA VISITA MOI ANHELADA, POIS AS CRIANZAS PREGUNTABAN CADA DÍA SE VIÑA UXÍA A VISITARNOS. FINALMENTE A SORPRESA CHEGOU, CANDO O XOVES 25 DE XANEIRO, ENTRARON POLA PORTA DA AULA, OS SEUS OLLIÑOS BRILABAN DE LEDICIA E EMOCIÓN. CON QUEN GOZAMOS DUNHAS HORAS ESPECTACULARES. CON TANTA EMOCIÓN, QUERÍAMOS CONTARLLES MOITAS COUSAS, PREGUNTARLLES, CANTAMOS MOITAS CANCIÓNS, FIXEMOSLLE UNS DEBUXOS PERSOAIS QUE LLE GUSTARON MOITO, AGASALLÁMOSLLES CUNHA BOLSA PERSONALIZADA PARA O GRUPO CON TODO O NOSO AGARIMO. PERO ELES TAMÉN NOS TROUXERON UNS PRESENTES: 2 CDS, PEGATINAS PARA TODO O ALUMNADO DE INFANTIL E UNHA CAMISETA. E TIVEMOS A SORTE DE QUE TEMOS OS 4 CDS FIRMADOS E ADICADOS PARA NÓS; FOI UNHA MAÑA EMOCIONANTE E INESQUECIBLE PARA TOD@S NOS.Sorriso

 

 

E COA SÚA BOA DISPOSICIÓN E AMABILIDADE, VISITARON AS OUTRAS AULAS D@S NOS@S COMPAÑEIR@S DE INFANTIL E CANTARON CON ELES ALGUNHAS CANCIÓNS.

MOITÍSIMAS GRAZAS DE TODO CORAZÓN, POLA VOSA VISITA E POR ADICARNOS O VOSO TEMPO PARA GOZAR DE VÓS COMO GRANDES PERSOAS E COMO ARTISTAZOS!!!

   

INICIANDO 21 DÍAS EN GALEGO E+

ESTE CURSO PARTICIPAMOS NO PROGRAMA 21 DÍAS CO GALEGO E +, CO OBXECTIVO DE FOMENTAR ENTRE A NOSA COMUNIDADE EDUCATIVA O USO DO NOSO IDIOMA, QUE CADA VEZ TEN MENOS FALANTESTriste

PARA A INAUGURACIÓN, XUNTÁMONOS NO SALÓN DE ACTOS E CONTAMOS COA PRESENZA DE DIVERSAS AUTORIDADES, TAL COMO O ACTO O MERECÍA: A NOSA ALCALDESA, LUCÍA CALVO, O NOSO DIRECTOR RAFA E O NOSO COMPAÑEIRO E COORDINADOR DE DINAMIZACIÓN DA LINGUA GALEGA NO CENTRO ÓSCAR, ASÍ COMO, A VISITA DA COORDINADORA DOS EQUIPOS DE DINAMIZACIÓN DA LINGUA GALEGA NA PROVINCIA DA CORUÑA, PURA GALÁN. E NON MENOS MERECIDO O AGRADECEMENTO Á NOSA BANDA DE RAMALLOSEIR@S QUE PUXERON O TOQUE MUSICAL A ESTE ACTO.

                    

ELIXIMOS COMO CANCIÓN PARA PRESENTAR ESTE PROGRAMA E ANIMAR A TODA A COMUNIDADE EDUCATIVA E CUMPLIR CO RETO DE USAR O NOSO IDIOMA, O TEMA "MÁIS GALEGO" DA NOSA QUERIDA BANDA "UXÍA LAMBONA E A BANDA MOLONA", QUE TODAS AS CRIANZAS DO CENTRO CANTARON CON FORZA, ENCHENDO O SALÓN DE ACTOS DE VOCES BERRANDO "MÁIS GALEGOOOOOOO!"

E QUIXEMOS FACER UN GUIÑO Á NOSA BANDA VINDO CARACTERIZADOS CON ROUPA COMO ELES, XA O CURSO PASADO, O ALUMNADO DE INFANTIL LEVOUNA COMO VESTIMENTA POLO ENTROIDOGuiño

- TAMÉN INICIAMOS O RETO DE RECOPILAR E REXISTRAR 21 DITOS EN GALEGO; CANTO ERAN EMPREGADOS ORALMENTE POLOS NOSOS MAIORES E AGORA QUE POUCO SE ESCOITAN!. E COMO NON QUEREMOS QUE SE PERDAN, ANIMAMOS ÁS NOSAS CRIANZAS, COA AXUDA DAS FAMILIAS, A INVESTIGAR E RECOLLER MOITOS DELES PARA QUEN NON SE PERDAN E SIGAN A USARSE, SABENDO QUE SIGNIFICADO TIÑANSorriso

NA NOSA AULA XA LEVAMOS ALGÚNS RECOLLIDOS

- E PARA PARTICIPAR NO PROGRAMA, DENDE O CICLO DE INFANTIL, 4 D@S @S COMPAÑEIR@S GRAVARON UN VIDEO, OS "TEOFANTES" DANDO PISTAS SOBRE INSTRUMENTOS MUSICAIS GALEGOS, PARA INTENTAR ADIVIÑAR DE QUE SE TRATABA. 

VISUALIZAMOS NA AULA DITO VIDEO, E TOD@S QUEDARON EMOCIONADOS; OS PARTICIPANTES DE VERSE A SÍ MESM@S E @S  DEMAIS DE VER AOS SEUS/SÚAS COMPAÑEIR@S Sorriso

   (clica na 1ª imaxe para poder ver o video )

 

 

SEMANA DO 8 DE XANEIRO

VOLTAMOS COMEZAR O 2º TRIMESTRE, NESTA OCASIÓN RELIZANDO PROPOSTAS RELACIONADAS COA ESTACIÓN DE INVERNO, SEGUINDO CO COÑECEMENTO DA SERIE NUMÉRICA E DO DESCUBRIMENTO DAS LETRAS,... DE XEITO GLOBALIZADO

-- ALGÚNS AGASALLOS ESTABAN AGARDANDO NA AULA

APROVEITAMOS A XOGAR COS PAPEIS DOS ENVOLTORIOS E A ESTREAR OS NOVOS XOGOS

 

 

-- TEMÁTICA DO INVERNO

* VOCABULARIO: VISIONADO DE BITS SOBRE PRENDAS PROPIAS DA ESTACIÓN, DICINDO EN QUE PARTE DO CORPO SE POÑEN

  TAMÉN APROVEITAMOS PARA ORDEAR AS LETRAS DO ABECEDARIO E LOGO IDENTIFICAR AS INICIAIS DAS PALABRAS NOMINATIVAS DO VOCABULARIO TRABALLADO

* ADIVIÑA: DO PARAUGAS. ADEMAIS DE ESCRIBIR A SOLUCIÓN, CADAQUÉN DECOROU O SEU DE XEITO LIBRE; DESEÑOS CREATIVOS

* TRABALLAMOS TAMÉN SOBRE O POEMA "CANDO FAI MOITO FRÍO", DE CARMEN CALVO, TENDO QUE ASOCIAR A IMAXE DAS PRENDAS QUE APARECEN COA SÚA TARXETA OU ESCRIBINDO O SEU NOME, ADAPTANDO A ACTIVIDADE AO NIVEL MADURATIVO DAS CRIANZAS.

 

-- LOXICAMATEMÁTICA: SEGUIMOS PROPOÑENDO ACTIVIDADES QUE AXUDEN A TOMAR CONCIENCIA DOS NÚMEROS; DA SÚA POSICIÓN NA SERIE NUMÉRICA, DA SÚA REPRESENTACIÓN EN UNIDADES E DECENAS, DA DESCOMPOSICIÓN EN SUMAS DO MESMO Nº, MEDIANTE O CONTEO E ASOCIACIÓN CO CARDINAL,...

  

 

   

-- SAÍDA Á CARBALLEIRA: TRAS MOITO TEMPO DE CHUVIA, ATOPEMOS UN MOMENTO PARA DEVOLVER Á CARBALLEIRA OS TESOUROS QUE LEVARAMOS Á AULA NO OUTONO (PAUS, PINAS, CASTAÑAS, OURIZOS, FOLLAS) E APROVEITAMOS PARA OBSERVAR OS CAMBIOS QUE SE PRODUCEN NA NATUREZA NA ESTACIÓN DE INVERNO: VISITAR O RÍO TELLA E VER CANTA AUGA LEVA, OBSERVAR ÁRBORES DE FOLLA CADUCA E TAMÉN OS PIÑEIROS DE FOLLA PERENNE, ESCOITAR ALGÚN PAXARO, DESCUBRIRON UNHA CAIXA- NIÑO QUE COLOCARAMOS NUNHA ÁRBORE HAI 2 CURSOS CON OUTRO GRUPO DE ALUMNADO, CAMIÑAR POR TERREOS CON DISTINTOS DESNIVEIS DISTINTOS AO CEMENTO,...

O FEITO DE SAÍR DOS MUROS DO COLEXIO, TAMÉN NÓS PERMITE TOMAR CONCIENCIA DAS NORMAS DE EDUCACIÓN VIARIA: COMO AS PRECAUCIÓNS QUE TER CANDO CRUZAMOS A CARRETERA OU CAMIÑAMOS POLA BEIRA ANTE A PRESENZA DE COCHES.

 

 

 
   
Distribuir contido


by Dr. Radut