Brigadas de Limpeza

Actuacións na nosa contorna

SEGUIMOS E SEGUIMOS!

Nesta ocasión, foron as crianzas as que acturaron como brigada de limpeza do patio e quedaron asombrad@s da cantidade de lixo que atoparon Chora, pois aínda que eles non merendan no exterior é preciso que vaian tomando conciencia de que estas accións sobre o medio natural non se deben permitir

Imos mellorando pero teremos que seguir concienciando e fomentando a importancia de manter limpo o lugar de ocio cada díaTriste

SEGUIMOS CONCIENCIANDO!

Os plásticos dun só uso seguen sendo un problema que nos preocupaTriste

Non perderemos forzas en seguir intentando concienciar ao noso alumnado sobre o coidado do planeta. Que ten o punto de partida un cambio nas súas conductas; coidando a súa contorna, algo tan básico como manter limpo o seu propio patio de xogos.

ISTO NON PODE SEGUIR ACONTECENDO!

- EXTERIORES DO MURO DO COLEXIOTriste

- ZONAS DO PATIOSorprendido

LIXO ACUMULADO NUNHA SEMANA POLO PATIOSorprendido

INICIAN AS BRIGADAS DE LIMPEZA

Igual ca o curso pasado, seguiremos  co obxectivo de concienciarse da importancia de manter limpa a contorna comezando polo propio patio de xogo. Con este propósito manteremos as brigadas de impeza, grupos- aula, que se ocupan semanalmente da recollida de plásticos e de levar as mondas da froita que se consume nas merendas, ao composteiro, que logo usaremos de abono no horto do que dispoñemos.

SEGUIMOS COAS BRIGADAS

Xa pasou medio curso, máis seguimos coa labor de manter limpo o noso patio de xogo, no que gozamos e convimos cada día. Seguimos tratando de concienciar ás nosas crianzas da importancia de non tirar lixo ao chan e de manter limpa a nosa contorna en beneficio de todos. Cada semana correspóndelle a unha aula ser COMANDO VERDE; ocuparse de facer recollida do lixo, trasladar os restos orgánicos das merendas ao composteiro, coidar do noso horto que está iniciando a plantación despois do inverno.

cartel que indica que aula lle toca                  buscando e recollendo lixo polo patio

SEGUIMOS ATOPANDO MOITO LIXO CADA SEMANA. AÍNDA DEBEMOS SEGUIR CONCIENCIANDO NO COIDADO DO NOSO MEDIO, COMO LABOR E OBRIGA DE TODOS.

MEDIO CESTO COA DIFERENZA SO DUNHA SEMANA DE RECOLLIDA ENTRE UN E OUTRO!!!Chora

BRIGADAS DE LIMPEZA EN ACCIÓN

Neste curso, seguimos apostando por unha escola verde; un espazo limpo, agradable, coidado,... por sio, volvemos a facer brigadas de limpeza. Cada semana unha aula é a encargada de limpar o patio de xogo de lixo, de levar os restos do comedor ao composteiro, de facer tarefas no horto que sexan necesarias en cada mes/época

clica nas imaxes para visionar máis fotos

LIMPANDO O PATIO DE XOGO

O outono chegou e no noso cole puidemos aprecialo no parque onde xoga o alumnado de infantil, pois todo o chan se cubriu de follas. Pero iso, supuxo para as nosas crianzas toda unha diversión, un reto lúdico, no que se empregaron a fondo: rastrillar as follas, cargar nas carretas e transportalas ata o composteiro (que se atopa a bastante distancia, no patio dos maiores). Contribuíndo á limpeza do seu espazo de xogo e a facer compos para o noso horto.

LIMPAMOS O PATIO

Colaboramos na limpeza e coidado do patio para conseguir un chan libre de lixo.