Skip to Content

Blogue de Laura

XOGOS DE MESA COOPERATIVOS

NA AULA TEMOS DOS XOGOS DE MESA (UN DELES É UN PRÉSTAMO DA FAMILIA DO NOSO COMPAÑEIRO UNAI) QUE FOMENTAN O XOGO LIBRE, O RECOÑECEMENTO DE SÍMBOLOS, A PRIMEIRA COMPRENSIÓN DAS REGRAS E A APRENDIZAXE COOPERATIVA (GAÑAN OU PERDEN TOD@S). SON MOI DIVERTIDOS!

 

OSO POLAR

APRENDEMOS E LEMBRAMOS AS CORES COA CANCIÓN : A COR DO OSO POLAR (SUSA HERRERA E MAMÁ CABRA).

 

DÍA DA PAZ

CELEBRAMOS O DÍA DA PAZ REALIZANDO AS SEGUINTES ACTIVIDADES:

- AS FAMILIAS COLABORARON DECORANDO AS PEGADAS DAS SÚAS FILLAS E FILLOS PARA AMBIENTAR O CORREDOR.

- FALAMOS DOS ACTOS QUE AXUDAN Á PAZ. ESCRIBIMOS NUN LAZO FRASES QUE PENSAMOS RELACIONADAS CO TEMA PARA PARTICIPARMOS NA ACTIVIDADE: ENLAZADAS POLA PAZ.

- ELABORAMOS O SÍMBOLO DA PAZ ENTRE TOD@S @S NEN@S DA AULA CON TAPÓNS.

- TRABALLAMOS UNHA SERIE DE DÚAS CORES PARA ENCHER O SÍMBOLO DA PAZ.

- VISIONAMOS O FILME : HISTORIA DE UNA GAVIOTA Y EL GATO QUE LE ENSEÑÓ A VOLAR.

- CANTAMOS A CANCIÓN: EU TEÑO ALGUÉN NO MEU CORAZÓN.

- FIXEMOS MAQUILLAXE DA PAZ NO ROSTO.

     

   

 

 

RELAXACIÓN CON POMPAS

O XOGO DE RELAXACIÓN FOI MOI DIVERTIDO. PRIMEIRO, TIÑAMOS QUE AGUANTAR SEN ROMPER AS POMPAS QUE NOS IAN CAENDO. DESPOIS PODIAMOS SALTAR E INTENTAR EXPLOTALAS E REMATAMOS SENTAD@S ESCOITANDO MÚSICA RELAXANTE.

 

 

NÚMERO 30

NA ASEMBLEA, APROVEITAMOS QUE ERA O DÍA 30 DE MES PARA XOGAR CON GRUPOS DE DEZ. TEMOS UNHA CAIXA CON PAUS, DA QUE COLLEMOS PAQUETES DE 10 E CONTAMOS. A CONCLUSIÓN FOI QUE NECESITABAMOS 3 PAQUETES PARA CONSEGUIR O NÚMERO 30.

  

CONTACOMIGO XANEIRO

O XOVES TIVEMOS A VISITA DA NAI DO NOSO COMPAÑEIRO MATEO. ESCOLLEU UN CONTO MOI LINDO: O SOÑO DE MATÍAS. DESPOIS DA HISTORIA, RECIBIMOS UN PRESENTE DELICIOSO!

MOITAS GRAZAS TATIANA!

 

 

  

CONTACOMIGO XANEIRO

O VENRES TIVEMOS O CONTACOMIGO DA FAMILIA DO ANDRÉ. O CONTO CO TÍTULO DE BURBULLAS FOI MOI ESPECIAL PORQUE O PROTAGONISTA DA HISTORIA ERA O NOSO COMPAÑEIRO ANDRÉ! TROUXÉRONNOS UNHAS PEGATINAS DE ANIMAIS QUE APARECÍAN NO CONTO, FIXERON BURBULLAS E DEIXÁRONNOS DE PRESENTE NA AULA BOTES PARA FACER POMPAS DE XABÓN! GRAZAS ANDRÉ, NATALIA E ERNESTO!

 

 

EXPERIMENTO: FLOTA OU AFUNDE?

1º. PRESENTAMOS DIFERENTES OBXECTOS, UNHA CUBETA E AUGA.

2º. QUE PASARÁ? INFLÚE O TAMAÑO, O MATERIAL OU O PESO DOS OBXECTOS?

ESCRIBIMOS AS HIPÓTESES. POR EXEMPLO: “AS CUNCHAS PEQUENAS AO SEREN PEQUENAS, AFUNDEN E AS GRANDES SABEN FLOTAR”.

3º. METEMOS OS OBXECTOS E COMPROBAMOS AS NOSAS HIPÓTESES.

ALGUNHAS CÚMPRENSE E OUTRAS NON.

4º. REXISTRAMOS NUNHA TÁBOA AS CONCLUSIÓNS.

 

 

 

AS NOSAS CARAS

TRABALLAMOS POR PARELLAS O TRAZO DA CARA. NO PAPEL, ESCRIBIMOS O NOME D@ NOS@ COMPAÑEIR@ E COLOCAMOS CARTACES COAS PALABRAS DAS PARTES DA CARA: CELLAS, OLLOS, NARIZ E BOCA.

  

  

 

OS NOSOS NOMES

CLASIFICAMOS EN DÚAS COLUMNAS OS NOMES D@S NEN@S QUE TEÑEN A VOGAL  "A" E OS QUE NON. DESPOIS, CONTAMOS CANTOS HAI EN CADA GRUPO.

Distribuir contido


by Dr. Radut