ALERTA ESCOLAR POR FENÓMENO METEOROLÓXICO

A Axencia Estatal de Meteoroloxía e MeteoGalicia alertan dun fenómeno meteorolóxico adverso de nivel LARANXA por acumulacións de neve por riba dos 20 cm, que comezará o martes día 17.01.2023 ás 06.00 horas e prolongarase ata as primeiras horas do mércores 18.01.2023. Este adverso afectará á zonas da montaña de Lugo e Ourense.
O aviso será amarelo no mesmo período horario nas áreas: Interior de A Coruña, interior de Pontevedra, centro de Lugo, sur de Lugo, noroeste de Ourense, sur de Ourense e Valdeorras.
Adicionalmente se alerta dun fenómeno meteorolóxico adverso de nivel LARANXA por vento dende hoxe día 16.01.23 ata o medio día do mércores 17.01.2023 nas zonas da Mariña Lucense e noroeste de A Coruña.

Ante a devandita situación de risco, a Comisión Escolar de Alertas acordou o seguinte:

1. A SUSPENSIÓN do transporte escolar DURANTE O MARTES 17 dos centros educativos situados nos concellos das zonas de predición das montañas de Lugo e Ourense, con seguimento das condicións climáticas nas zonas do interior da Coruña, interior de Pontevedra, centro de Lugo, sur de Lugo, noroeste de Ourense, sur de Ourense e Valdeorras.
2. SUSPENSION do transporte escolar EN HORARIO DE TARDE DO MARTES 17 dos centros educativos situados nos concellos das zonas de predición do interior da Coruña, interior de Pontevedra, centro de Lugo, sur de Lugo, noroeste de Ourense, sur de Ourense y Valdeorras.
3. A SUSPENSIÓN DE ACTIVIDADES NO EXTERIOR nos centros educativos situados nas zonas da Mariña Lucense e o noroeste de A Coruña ata as 12h do martes 17.
4. Por parte da autoridade Educativa comunicarase esta incidencia aos directores dos centros escolares e ás empresas de transporte, solicitando que leven a cabo esta medida e fagan un seguimentos dos partes meteorolóxicos durante a xornada na que se desenvolverá o adverso.
5. Para o caso de que as circunstancias da localidade onde se atopa o centro supuxesen un risco superior ao declarado, os directores poderán adoptar as decisións oportunas respecto das actividades no exterior do centro educativo ou sobre as actividades extraescolares. Adicionalmente extremaranse as condicións de circulación do transporte con seguimento das condicións climáticas.

Aviso da Consellería aos directores.

Definición Zonas Adversos.

Instrucións transporte escolar 2022-23

No arquivo adxunto tedes as instruccións de transporte para o curso 2022-23.

Clicade AQUÍ

Cambio da ubicación da parada do GRILO

Prezadas familias,

A partir do xoves 3 de marzo, os usuarios que empregan a parada do GRILO, collerán o bus para vir á escola, diante da Mediateca do Grilo (na marquesiña do bus).

Cando fagan o percorrido de volta para casa ás 16:00h, deixarán aos nenos/as na parada que está diante da tenda “La Plaza” (na outra beira da estrada, en frente a Correos)

Estas son as paradas que se tiñan que vir facendo.

Un saúdo

O Equipo Directivo

Unificación dos horarios de saída - Novos contratos de transporte

UNIFICACIÓN DOS HORARIOS DE SAÍDA DESPOIS DO COMEDOR

Estimadas familias, hoxe recibimos a confirmación do Xefe Territorial da Consellería de Cultura Educación e Universidade da unificación dos horarios de saída ás 16:00h TODOS OS DÍAS DA SEMANA do alumnado transportado despois do comedor.

Esta era unha petición que este Equipo Directivo levaba facendo á Consellería desde o momento no que o IES de Cacheiras deixou de ter clase os martes pola tarde.

Coa implantación dos novos contratos de transporte que empezan o luns 10 de xaneiro (detallados a continuación), aceptouse a nosa solicitude, sendo confirmada tamén polas empresas de transporte, Monbus e Seoane.

Esto supón unha modificación dos horarios de saída dos martes deste alumnado, que pasa de saír ás 16:30 a facelo ás 16:00 e tamén do alumnado que era recollido polas familias que poderán facelo como o resto dos días entre as 15:45 e as 16:00 (hora límite).

NOVOS CONTRATOS DE TRANSPORTE

MONBUS – As liñas que realiza esta empresa NON TEÑEN modificación algunha. Seguen sendo iguais que antes (segundo a información recibida por correo electrónico desta empresa)

SEOANE – As liñas que realiza esta empresa TEÑEN modificacións. Pasamos de tres liñas a catro. Quedan da seguinte maneira, segundo a información recibida por correo electrónico desta empresa: