"PercObxects Performance; REUTILIZANDO"

Performance creada con "instrumentos de percusión" pensados con obxectos cotiás, destinados ao ir directos ao refugallo. Esta actividade foi levada a cabo polo alumnado de 6º de Ed. Primaria como colofón ao traballo do noso proxecto deste ano; "EcoTeo". Tendo en conta as tres regras básicas para a xestión de residuos; REDUCIR, REUTILIZAR e RECICLAR (neste caso, especialmente a segunda delas).

A estrea da proposta escénica fíxose no Acto de Gradación de fin de curso do alumnado de 6º de Ed. Primaria, onde as familias e o alumnado de 5º curso puideron desfrutar da actuación. Velaquí vos deixamos a grabación do resultado final!

Vídeo non reproducible en certos terminais móbiles e tablets. Problemas coa carga en sistemas IOS (Apple)

DESPEDIDA E AGRADECEMENTO AOS COLABORADORES E COLABORADORAS DA BIBLIO

COMO AGRADECEMENTO POLA AXUDA PRESTADA PARA O BO FUNCIONAMENTO DA BIBLIOTECA DO CENTRO, QUIXEMOS DARLLE UN PEQUENO DETALLE A TOD@S @S COLABORADORES E COLABORADORAS NESTE CURSO E UNHA DESPEDIDA NO CASO DE ALUMNADO DE 6º DE PRIMARIA QUE SEGUE A SÚA VIAXE EDUCATIVA NOUTRA ETAPA.

ACTUACIÓN MUSICAL CON SUSA HERRERA

TIVEMOS A SORTE DE TER NO NOSO COLE A SUSA HERRERA PROMOCIONANDO O SEU NOVO TRABALLO "EN CABÁRCENO, RUGIDOS Y CANCIONES", CO QUE NOS FIXO BAILAR E CANTAR.

VIDEOCLIP OFICIAL "EcoRocK"

Velaquí vos deixamos o videclip da canción oficial do noso Proxecto deste ano, "EcoTeo". Foi un traballo de fin de ciclo levado

a cabo co alumnado de 6º de Ed. Infantil. Sempre coa axuda inestimable das profes titoras! Neste caso, Mónica e Laura

Mil grazas a todas as familias, alumnado e mestres compañeir@s participantes no Proxecto durante este curso escolar 2018_19.

Lembremos sempre que vivimos grazas aos agasallos deste noso planeta!

É a nosa "obriga vital" respectalo e darlle aloumiños día a día entre tod@s.

Sexamos responsables!

Agradecementos tamén á "A CASA DO ROCK", centro oficial da "RockSchool MUSIC" en Santiago de Compostela.

Por cedernos a base instrumental sobre a que fixemos os pertinentes arranxos musicáis e a letra da canción, para crear o

temazo do Proxecto deste ano. Unha actividade realizada na da Área de Ed. Musical.

(Video non reproducible en determinados teléfonos móbiles ou tablets. Ver en ordenador)

NATUREZA NA PEL

ESTA PROPOSTA XURDIU DUNHA ESCOLMA FEITA DE PALABRAS RELACIONADAS COA NATUREZA RECOLLIDAS DAS POESÍAS ELABORADAS NAS AULAS COMO UNHA ACTIVIDADE PARA CONMEMORAR O DÍA DA POESÍA NO CENTRO.

CUN PROXECTOR, UNHA SERIE DE TERMOS QUE IDENTIFICAN ELEMENTOS DA NATUREZA E UNHA CÁMARA PUIDOSE FACER BONITAS FOTOS COMO AS DESTE VIDEO.

VALORACIÓN DO FUNCIONAMENTO DA BIBLIOTECA

É DESEXABLE SABER SE UN RECURSO ESTÁ CUMPLINDO E DANDO SERVIZO COMO SE ESPERA E IGUALMENTE SEMPRE INTRODUCIR PROPOSTAS DE MELLORA. NESTE SENSO, SOLICITOUSE UNHA VALORACIÓN DO USO E FUNCIONAMENTO DA BIBLIOTECA DO CENTRO AO ALUMNADO E PROFESORADO, E OS RESULTADOS EXPÓÑENSE NO SEGUINTE DOCUMENTO ADXUNTO SENDO DE COÑECEMENTO E INTERESE PÚBLICO DE TODA A COMUNIDADE EDUCATIVA.

ECOCONSELLOS

ESTE CURSO ACADÉMICO ESTÁ CHEGANDO AO SEU FIN, E O PROXECTO ANUAL NO QUE ANDIVEMOS TRABALLANDO TAMÉN TEN O SEU PRODUTO FINAL. DESPOIS DE FALAR DE RECICLAXE, DE CONTAMINACIÓN, DO EFECTO INVERNADOIRO, DOS VERTEDOIROS, DOS INCENDIOS,... QUIXEMOS FACER UN VIDEO CO APRENDIDO AO RESPECTO E CUNS CONSELLOS, QUE SE PODEN POÑER EN PRÁCTICA PARA AXUDAR A COIDAR O NOSO ENTORNO,  O NOSO PLANETA, ENTRE TOD@S.

TAMÉN SE ELABOROU UN DÍPTICO CON CONSELLOS PARA AXUDAR A REDUCIR A CONTAMINACIÓN MEDIOAMBIENTAL QUE ESTÁ ACABANDO CO PLANETA TERRA; OS "ECOCONSELLOS"

COIDEMOS O PLANETA, É RESPONSABILIDADE DE TOD@S!!!

CÓNTOCHE UN TRAXE (Homenaxe a Antón Fraguas)

O 24 de maio, Montse Rivera veu lembrar a figura de Antón Fraguas, a falarnos ao alumnado do 2º ciclo de primaria da vida e obra do autor homenaxeado nas Letras Galegas.

E partindo dun dos libros de Fraguas sobre o traxe galego, amosounos as distintas pezas que os compoñen, como había que vestirse, para que ocasión se usaba un traxe ou outro.

Foi unha actividade moi participativa, onde mestres e alumnado fixeron de modelos desta pasarela galega.

Se queres acceder á galería para ver as imaxes preme aquí

SERAFÍN MARCOS-- QUEN TEN UN MESTRE ETNÓGRAFO?

DENTRO DAS ACTIVIDADES RELACIONADAS COAS LETRAS GALEGAS, TIVEMOS A VISITA DO ARTISTA NOIÉS SERAFÍN MARCOS, QUE MEDIANTE A DRAMATIZACIÓN NOS ACHEGOU Á VIDA E OBRA DO HOMENAXEADO DESTE ANO, ANTONIO FRAGUAS FRAGUAS, BAIXO O TÍTULO "QUEN TEN UN MESTRE ETNÓGRAFO?"

SERAFÍN FIXO DÚAS SESIÓNS, UNHA CO ALUMNADO DE INFANTIL E OUTRA CO 1º CICLO DE PRIMARIA, PARA ADAPTAR A SÚA INTERVENCIÓN ÁS IDADES D@S NEN@S.

A FUNCIÓN FOI UN AMENA E PEDAGÓXICA, E DUN XEITO SINXELO E LÚDICO PERO FORMATIVO, ACHEGOU AOS NEN@S Á VIDA DO AUTOR; ONDE NACEU, COMO FORON OS SEUS PRIMEIROS ANOS DE VIDA, ONDE ESTUDIOU, A QUE SE ADICOU, ACONTECEMENTOS QUE INFLUIRON NA SÚA VIDA, O APRECIO QUE TIVO POLO PATRIMONIO E AS TRADICIÓNS GALEGAS E POLO IDIOMA GALEGO,....

"POESÍA POR UN TUBO"

Velaquí vos deixamos o resultado final da actividade "Poesía por un tubo":