POEMAS VEXETAIS

OUTRA ACTIVIDADE QUE SE PROPUXO DENDE BIBLIOTECAS ESCOLARES RELACIONADA COA POESÍA E CO PROXECTO "ECOTEO", ERA CREAR POEMAS RELACIONADOS COA NATUREZA, CON DIVERSOS FORMATOS E EXTENSIÓN, QUE LEVABA POR TÍTULO "VERSOS VEXETAIS"

NO GRUPO DE 6º B DE INFANTIL, PENSAMOS E ANOTAMOS UNHA CHUVIA DE PALABRAS RELACIONADAS COA NATUREZA E LOGO CADA NENO E NENA ESCOLLÍA UNHA PALABRA ENTORNO A CAL SE ELABOROU UN POEMA DE CATRO ESTROFAS OU UN PAREADO.

EN BREVE VOS ENSINAREMOS O RESULTADO DOS POEMAS CREADOS

"POESÍA POR UN TUBO"

DENDE A BIBLIOTECA DO CENTRO SE PROPUXO UNHA ACTIVIDADE RELACIONADA COA POESÍA, CO NOME DE "POESÍA POR UN TUBO". COMO O SEU NOME INDICA, TRATABASE DE RECOLLER NUN TUBO, POEMAS NA SÚA DIVERSIDADE DE FORMATO E TEMÁTICA, COMO EXCUSA PARA LER E TRABALLAR ESTE TIPO DE TEXTO.

NA NOSA AULA, 6º B DE INFANTIL, LEMOS DOUS LIBROS QUE NOS ENCANTARON; RIMAS E MENTIRAS.

POSTERIORMENTE, CADA UN/UNHA ESCOLLEU UN POEMA QUE ILUSTROU PARA COLOCAR NO TUBO.                               ¡¡¡¡CHULÍSIMOS!!!!

ESTE TUBO INTERCAMBIARASE ENTRE AS AULAS DO CICLO, PARA DESFRUTAR DO TRABALLO D@S COMPAÑEIR@S.

21 DE MARZO- DÍA DA ÁRBORE DE DA POESÍA

COÍNCIDINDO CO DÍA DA POESÍA E DA ÁRBORE, APROVEITAMOS PARA TRANSPLANTAR UN SALGUEIRO, QUE NOS AGASALLARA ANXO MOURE NA SÚA VISITA ANTERIOR, CO ALUMNADO DE INFANTIL XA QUE SE PUXO NO SEU PATIO DE XOGO. E PARA QUE MEDRE FORTE E BONITO, RECITÁMOSLLE UNHA FERMOSA POESÍA DE XOSÉ NEIRA, COMBINANDO AMBAS CONMEMORACIÓNS.

É IMPORTANTE FOMENTAR NOS PEQUENOS E PEQUENAS O COIDADO E RESPETO POLO SEU ENTORNO, O COÑECEMENTO DAS ESPECIES ANIMAIS E VEXETAIS DA SÚA ZONA E INTRODUCIR NA SÚA VIDA COTIÁ HÁBITOS DE DE COIDADO E LIMPEZA DOS ESPAZOS NOS QUE SE MOVEN.

LONGA VIDA AO SALGUEIRO VENDO XOGAR AOS NENOS E NENAS AO SEU REDOR!!!!!!

VÍDEO-MONTAXE DO CENTRO COAS COREGRAFÍAS DO FESTIVAL DE ENTROIDO 2019

Mil grazas a Ángel Sanjurjo! Pola súa colaboración ante un imprevisto durante o proceso de gravación e o tempo invertido a posteriori para a causa.

FOTO-MONTAXE COAS FOTOS DESTE ENTROIDO 2019

PODES DESCARGAR AS FOTOS EN ALTA CALIDADE AQUÍ

Mil grazas a Roberto Blanco, (Ex-Presidente da ANPA), polo seu tempo e traballo excepcional un ano máis coa reportaxe.

Terceiro número de "LEDICIA"

Cuns días de demora, por mor do Entroido, presentamos o número 3 da revista dixital de sexto-A

Coma sempre, esperamos que vos guste.

DÍA A ROSALÍA DE CASTRO

UN ANO MÁIS QUERÍAMOS RECORDAR E HOMENAXEAR A UNHA DAS ESCRITORAS GALEGAS MÁIS ILUSTRES; A NOSA ROSALÍA.

ACTIVIDADES QUE SE FIXERON:

-- FIXEMOS UN QUEBRACABEZAS CO SEU RETRATO E CADA AULA DECOROU UNHA OU DÚAS PEZAS DE XEITO LIBRE

-- REPARTIRONSE POEMAS, ESCOLLIDOS DOS SEUS LIBROS "FOLLAS NOVAS" E "CANTARES GALLEGOS", E EN CADA TITORÍA TIÑAN QUE LELOS, TRABALLALOS E LOGO ESCOLLER UNHA PALABRA QUE FIXERA REFERENCIA AO MUNDO DA NATUREZA (PARA RELACIONAR A ACTIVIDADE COA TEMÁTICA DO PROXECTO ANUAL DESTE CURSO). CON ESAS PALABRAS BORDEAMOS O RETRATO QUE FIXEMOS DA ESCRITORA.

-- TAMÉN CADA GRUPO TIVO QUE DECORAR UNHA LETRA DO SEU NOME EMPREGANDO TAPÓNS AZUIS OU BRANCOS, TRABALLANDO CON MATERIAL DE REFUGALLO

ESTE FOI O TRABALLO QUE RESULTOU; LINDÍSIMO!!!!

DENDE A BIBLIOTECA, A MASCOTA ROKY, PROPOÑÍANOS DIFERENTES CUESTIÓNS PARA RESOLVER AO LONGO DA SEMANA,. MOITAS PROPOSTAS SE FIXERON DURANTE O RECREO. PRETENDÍASE QUE FORAN POLA BIBLIO BUSCAR INFORMACIÓN CANDO O PRECISABAN.

1ª                                                                             2ª                                                                    3ª

IDENTIFICACIÓN DE POEMAS PROPIOS DE ROSALÍA E OUTROS ADICADOS A AUTORA POR OUTROS ESCRITORES OU ESCRITORAS, COMO ANA MARÍA FERNÁNDEZ

FACENDO NOVOS POEMAS

COMO TRABALLOS REALIZADOS NAS TITORÍAS, DESTACAR O FEITO POR UN GRUPO DE 3º DE PRIMARIA, ONDE TRABALLARON A BIOGRAFÍA DA ESCRITORA, COMO PRACTICA DESPOIS DE TRABALLAR ESTE TEXTO.

O VENRES 22, DECIDIUSE FACERLLE UNHA PEQUENA HOMENAXE A ESCRITORA GALEGA "ROSALÍA DE CASTRO, POIS O 24 DE FEBREIRO COINCIDÍA EN DÍA NON LECTIVO.

NUN FERMOSO E SOLIADO DÍA, SAÍOMOS AO PATIO PARA TOD@S XUNT@S ESCOITAR E GOZAR DA MÚSICA TRADICIONAL CO GRUPO DE GAITEIROS, OS CARAPUS, ENVIADOS POLO CONCELLO AO CENTRO DE TEO, QUENES NOS INTEREPRETARON "A ALBORADA DE ROSALÍA" E UN PAR DE PEZA MAIS. CLICA AQUÍ PARA ESCOITALA.

TAMÉN RECITAMOS E CANTAMOS UN POEMA QUE PEPE SENDÓN LLE ESCRIBIU ADICADO Á POETA, TITULADO "ROSALÍA"

E UN NENO E UNHA NENA, EN REPRESENTACIÓN DE TODO O COLE, RECITARON UN FERMOSO POEMA DE ROSALÍA

INAUGURACIÓN DO RECANTO DE LECTURA

O VENRES 22, DÍA ESCOLLIDO NO QUE HOMENAXEAMOS A ROSALÍA DE CASTRO,  APROVEITAMOS PARA INAUGURAR UN RECANTO DE LECTURA QUE SE ACONDICIONOU POR MOR DO POUCO ESPAZO QUE TEMOS DENTRO DA BIBLIOTECA. CONSIDERAMOS QUE PODÍA SER UNHA BONITA HOMENAXE Á NOSA GRANDE ROSALÍA

VISITA DE "ANXO MOURE":

A semana pasada aprendemos a apreciar a importancia do coidado da natureza. Anxo moure ensinounos moitas cousas sobre o noso medio ambiente, plantamos unha landra nos zapatos e botas que trouxemos e limpamos o noso patio reciclando o lixo que atopamos. Gustounos moito colaborar coidando o noso entorno!!!

"CONSTRUIMOS XOGUETES CON REFUGALLOS"!!

Seguindo as dinámicas do noso Proxecto de Centro deste ano, (EcoTeo) propuxemos unha actividade coa que os nenos construiron xoguetes con materiais de refugallo, coa axuda das súas familias. Á exposición final chegaron propostas interesantísimas e súper divertidas! Deixámosvos aquí unhas imaxes a modo de resumo. Clicade enriba da imaxe para abrir as fotos.

Moitísimas grazas a todos pola vosa participación. Especialmente a todas as familias, por participar tan activamente nesta creativa proposta didáctica.