Educación Física

Campamentos "Programa coñece Galicia"

Se clicades AQUÍ tedes información sobre os minicampamentos do programa "Coñece Galicia", cuxa inscripción comeza o luns 12 de xuño.

Están dirixidos á rapazada entre 10 e 14 anos no momento da actividade. Consisten en 5 días con pernocta incluída en diferentes puntos de interese da nosa comunidade.

Día da EF na Casa 2020!

Aquí tedes o video do "Día da EF na Casa 2020". Moitas grazas a todos/as os participantes.

Sodes os mellores!!!

Symbaloo de EF

Bos días rapaces.

Os profes de Educación Física fixemos AQUÍ unha pequena recompilación de diferentes actividades, relacionadas coa nosa área, que podedes realizar na casa. Hai de todo un pouco. Non marcamos nada fixo para que fagades, pero sería bo que alomenos, dous ou tres veces á semana, intentárades facer algún dos retos que aparecen. Hai xogos de varios tipos.

Se necesitades algo podedes contactar con nos:

Moito ánimo. Xa queda menos!!

Cada día unha actividade deportiva

Ola a tod@s.

Seguimos nesta situación complicada sen poder facer as nosas clases de EF. Deixovos unhas propostas de actividades de EF para os neno@ máis pequenos. Son moi sinxelas e fáciles de seguir. Están en inglés pero se poden facer sen ningunha complicación.

Anímovos a que fagades unha cada día cos vosos pais/nais/fill@s.

Moito ánimo, volveremos pronto á normalidade.

LUNS

MÉRCORES

XOVES

VENRES

SÁBADO

DOMINGO

14 retos para 14 días

Bos días a tod@s.

Nos arquivos que tedes a continuación comparto un traballo feito por unha profe de EF doutro centro. Consiste en facer 14 destes retos en 14 días. Unha maneira de poder facer un pouco de exercicio e outro tipo de actividades. Se queredes podedes completar o traballo sacando unha foto do reto que fagades cada día e elaborar un pequeno diario en libreoffice cos vosos comentarios que compartiremos entre todos. Pronto estaremos de volta. Moito ánimo Chic@s.

Tamén tedes AQUI un pequeno video para facer o "Calentin" do reto 2 LAZY MONSTER (sirve para EI)

IOGA PARA NENOS

Ten que ser un xogo de posturas. Que sexan conscientes da súa respiración, como o aire entra e sae dos pulmóns. Podedes facer as posturas na orde que vos queirades ou de pè ou sentados. Nas imaxes tedes as diferentes posturas que podedes traballar. O tempo en cada postura é igual a entre 5 e 10 respiracións. Sorte e a relaxarse!!

Alumnado de Sexto no Día Mundial contra a obesidade

O pasado martes día 12, os nenos e nenas de sexto participamos nunha actividadee proposta pola Funadación España Activa que se desenvolveu conxuntamente en 20 colexios de 17 ciudades de distintas comunidades autónomas.

Dentro da súa campaña "Actívate por unha vida mellor" que ten como obxectivo concienciar aos máis xóvenes de que a práctica física e o deporte aporta moitos beneficio físicos e psíquicos e tamén é unha forma de ocio moi divertida, propuso unha actividade dirixida por profesionais do Ximnasio da Ramallosa que consistiu nuha Masterclass de "Zumba".

Unha representación dos nenos e nenas leron o manifiesto "Pola promoción do deporte e a actividade física" e despois o deron todo na sesión de Zumba.

Estivo xenial. Se queredes ver todas as fotos clicade AQUI.

"Porta violeta" CEIP da Ramallosa

Comezamos o curso 2018-19

Os mestres de Educación Física queremos dar a benvida a todos os nenos e nenas do CEIP A Ramallosa, neste curso 2018-19.

Aquí poderedes atopar información relacionada coa nosa área, tanto a nivel da escola como das actividades que sexan organizadas por outros organismos, federacións deportivas, clubes, asociacións, concellos etc.

Benvidos/as a todos/as!