Desenvolvemento Sostible. Axenda 2030

REMATE FINAL

CHEGOU O ÚLTIMO DÍA DO CURSO, UN DÍA MOI DESEXADO POLAS VACACIÓNS QUIZÁIS, SEN EMBARGO, TAMÉN DE DESPEDIDA OU ATA DENTRO DUNS MESES; EN CALQUERA CASO UN DÍA DE EMOCIÓNS

PARA PECHAR ESTA ETAPA INFANTIL, QUIXEMOS FACER UNHA PROPOSTA MÁXICA E EXPERIMENTAL PARA O ALUMNADO DE 5 ANOS; FIXEMOS A NOSA "CÁPSULA DO TEMPO". NESTE CASO AS CRIANZAS DEBUXARON E RECOLLERON COMO IMAXINABAN O PATIO CANDO ESTIVERAN EN 6º DE PRIMARIA, INTRODUCÍMOLO NUN BOTE E ENTERRÁMOLO NUN LUGAR DO PATIO DE INFANTIL SEGUINDO AS PISTAS DUN MAPA, PARA QUE TAMÉN NO  ANO2028, CANDO SE ABRA ESTE TESOURO, RECORDEMOS ONDE FORA ENTERRADO.

ALÓ NO ANO 2028, SABREMOS SE AS SÚAS PREMONICIÓNS SE CUMPLEN!!!Risa

LA MÉTÉO

- Preme na imaxe para visionar todos os vídeos -

ACTIVIDADE ESCOLA VERDE: SAÍDA AO IES DE VALGA.

O martes 14 de xuño, as crianzas de 6º de infantil e @s representantes do Comando Verde da Ramallosa, asistiron a unha actividade ao IES de Valga, centro da Escola Verde. Participou tamén o alcalde de Teo, Rafael Sisto.

O alumnado de 4º da ESO B coas súas batas de científic@s, foron profes das nosas nenas e nenos. Dividíronnos en tres equipos: laranxa, verde e vermello.

Primeiro, viron os experimentos no exterior do IES para lles axudar a comprender algúns conceptos da arquitectura bioclimática. Por exemplo: a cantidade de CO2, a comprobación do efecto da orientación a respecto do sol, etc.

A continuación, observaron e conversaron sobre a importancia do compost e da composteira (fomos ver a do instituto) e fixeron unha práctica no laboratorio, procurando os pequenos animais que viven na composteira e utilizando os microscopios.

As nosas nenas e nenos recibiron un diploma por participar nas actividades e @s representantes do noso Comando Verde, entregáronlles ao profesorado e alumnado involucrado unhas pegatinas co noso logo como agradecemento.

Moitas grazas ao profesorado, ao equipo directivo e ao alumnado do IES de Valga por conseguirdes unha xornada de integración, colaboración e aprendizaxe. O vindeiro curso continuaremos cos nosos proxectos. Somos Escola Verde!

DÍA MUNDIAL DO MEDIOAMBIENTE

Hoxe, 5 de xuño, celebramos o día mundial do medioambiente. O Comando Verde quérevos dicir algo importante a través deste vídeo.

PROXECTO AVES: CONSTRUIMOS CASAS

Continuamos co noso proxecto das aves cunha actividade moi interesante. Construimos casas de madeira para elas coa axuda do noso súper conserxe Ernesto e puxémolas nalgunhas árbores do patio e na carballeira, preto da nosa escola. Aproveitamos para escoitar os cantos dos paxaros e intentar averiguar cales eran, observar a natureza...

DÍA DA ÁRBORE E DA POESÍA

Celebramos o día da árbore e da poesía participando nas seguintes actividades:

- Conversa sobre a importancia das árbores. Collen dioxido de carbono (tóxico) e devolven osíxeno que o necesitamos para respirar. Sen árbores non poderiamos vivir.

- Escolla dunha árbore do patio para abrazar, lerlle unha poesía e facer unha foto de lembranza.

- Debuxo ao ar libre da nosa árbore.

DÍA DA POESÍA

Outra conmemoración recollida no calendario escolar e dentro das propostas da biblioteca,  é o DÍA DA POESÍA.

Quixemos, nesta ocasión, darlle a palabra aos versos, ás rimas, á armonía,... xunto coa natureza.

A proposta era escoller unha árbore do patio e xunto a ela, dialogar da súa importancia (limpan o aire que respiramos, dan sombra, serven de cabixo a paxaros, dan madeira para facer mobles e xoguetes entre outras moitas) e logo lerlle un poema, que seguro lles gustaría e lle axudará a medrar moito máis.Sorriso

(CLICAR NA IMAXE PARA ACCEDER A MÁIS FOTOS DESTA PROPOSTA)

RECICLAXE DE MALAS NOVAS

Anxo Moure visitou o CEIP da Ramallosa. Por que?

Pois grazas á colaboración co Consorcio editorial, o "carballo con botas", que así se presentou, veu pasar unha xornada no colexio para facer un taller de reciclaxe de papel.

Esta actividade, da cal gozaron, alumnado de infantil e 1º ciclo de primaria, baseábase en transformar as noticias malas/ negativas en amor; nun corazón. Pero unha proposta estivo adornada de historias dos carballos, verbas de respeto, de rexeitamento a todo tipo de guerras e inxustizas.

Para iso, a pasada semana da prensa, estivemos traballando sobre este texto de uso social, e o alumnado buscou noticias negativas que hoxe, mediante a reciclaxe, convertiron nun CORAZÓN. Porque a "Papeliño", que así se chamaba a personaxe que acompañaba ao noso escritor, contantos, pacifista, ecoloxista,..., Anxo Moure, non lle gustaba a violencia, os gritos, as guerras, os insultos,...; solo lle gustaba a Paz, o amor, a tolerancia,... VALORES propicios para cambiara o mundo con corazón.

Finalmente a sesión remataba con ledicia e baile ao ritmo dos compases dunha pandeireta.

E tamén aproveitamos para que o alumnado de 2º, lle fixera unha entrevista no noso estudio de radio escolar Ramalloseir@s, e Anxo aceptou encantado.

GRAZAS CARBALLO CON BOTAS POR ENSINARNOS A RECICLAR E COIDAR O NOSO ENTORNO E O NOSO PLANETASorriso

CLICAR NA IMAXE PARA VISUALIZAR MÁIS FOTOS

Preme na imaxe para escoitar a entrevista a "Anxo Moure" en "Radio Ramalloseir@s"

Certame de Arte Escolar - Fundación Granell

As pequenas e pequenos grandes aristas de Educación Infantil e Primaria, partillamos con vós con grande emoción as nosas creacións elaboradas para o "Certame de arte escolar da Fundación Granell". Este ano co tema de "Granell, natureza e medio ambiente". Temática do noso Proxecto de Escola Verde: "EcoTeo; Ramalloseir@s coa natureza"

Podedes visitar a EXPOSICIÓN durante todas as vacacións de nadal no Museo Granell, ubicado no Pazo de Bendaña (Praza do Toural - Compostela). Ademais do agasallo de nos expoñer todos os nosos traballos, tres dos participantes obtiveron premio. André Rey Álvarez na categoría de construción, Sergio Castro Baliñas en debuxo e Alba Martínez Gómez en collage.