VIDEOCLIP OFICIAL "EcoRocK"

Velaquí vos deixamos o videclip da canción oficial do noso Proxecto deste ano, "EcoTeo". Foi un traballo de fin de ciclo levado

a cabo co alumnado de 6º de Ed. Infantil. Sempre coa axuda inestimable das profes titoras! Neste caso, Mónica e Laura

Mil grazas a todas as familias, alumnado e mestres compañeir@s participantes no Proxecto durante este curso escolar 2018_19.

Lembremos sempre que vivimos grazas aos agasallos deste noso planeta!

É a nosa "obriga vital" respectalo e darlle aloumiños día a día entre tod@s.

Sexamos responsables!

Agradecementos tamén á "A CASA DO ROCK", centro oficial da "RockSchool MUSIC" en Santiago de Compostela.

Por cedernos a base instrumental sobre a que fixemos os pertinentes arranxos musicáis e a letra da canción, para crear o

temazo do Proxecto deste ano. Unha actividade realizada na da Área de Ed. Musical.

(Video non reproducible en determinados teléfonos móbiles ou tablets. Ver en ordenador)
AnexoTamaño
EcoRock (Viodeoclip Oficial).mp4207.96 MB