Outubro 2020

Samaín 2020

O 30 de outubro celebramos no centro a Festa do Samaín dun xeito distinto ao de anos anteriores. A posta en escena das actividades realizadas logrou que o alumnado voltase a disfrutar de momentos de felicidade no tempo de lecer, demostrando, así, que é posible compaxinar actividades colaborativas e participativas co protocolo COVID.

A xornada comezou coa representación dun contacontos polos dos nenos e nenas de sexto curso titulado "Violeta quere ser vampiro", para todo o alumnado do centro. Para que esta actividade resultase segura, fixéronse tres pases ao longo da mañán, na sala de psicomotricidade.

Despois do teatro, realizamos unha merenda terrorífica a base de doces coa forma dos protagonistas desta festa: pantasmas, morcegos, casas do terror...

Aproveitamos o recreo para realizar un desfile de moda fantasmagórica amenizada por unha parella moi especial de speakers. Como colofón ao desfile, toda a comunidade educativa participou en varias coreografías de cancións propias desta celebración.

Pasámolo xenial!!

Food Heroes!

INTERNATIONAL YEAR OF FRUITS AND VEGETABLES
#IYFV2021

A FAO adica este ano 2021 ás froitas e verduras. Desde o noso colexio queremos incorporarnos a esa campaña co fin de manter unha dieta máis saudable e ao mesmo tempo, sostible.

E como somos os/as SUPERHEROES do coidado da saúde de todos/as nós, convertémonos tamén nos FOOD HEROES.

Podes seguir as aventuras dos Food Heroes nos seguintes Activity Books:

O compromiso do CEIP Manuel Sueiro coa alimentación sa e saudable queda patente na campaña de froita no recreo que estamos a desenvolver.

Pola nosa banda, puxemos en marcha o noso GARDEN PROJECT, que desenvolveremos en cada estación.

In AUTUMN plantamos as primeiras seeds co fin de recolectar carrots. Step by step fixemos o noso camiño: Rocks – Sand – Compost – Seeds – Compost, and ... WATER

Comezamos no outono do 2020 e recollemos a harvest nos inicios do 2021. Levamos para a casa as nosas mini-carrots e ben sabrosas que están.

ATENTOS Á NOSA SEGUINTE PLANTACIÓN!

Formación de usuarios na biblioteca

Presentación da organización da nosa biblioteca

Xogo en scratch

Libros que van e veñen 2020/2021

Na semana das bibliotecas escolares puxemos a funcionar, un ano máis, a actividade de animación á lectura: "Libros que van e veñen". Empregamos as novas bolsas/mochila que nos achegaron desde  a asesoría de bibliotecas da Consellería de Cultura, educación e universidade.

Todos os venres, o equipo de biblioteca prepara as bosas para que os nenos e nenas difruten da lectura en tempo de lecer coas súas familias.

BOA LECTURA PARA TODAS E TODOS!!!

Día das bibliotecas 2020

Ao longo da última semana de outubro celebramos nas nosas aulas o Día das bibliotecas cos recursos facilitados polo equipo de biblioteca no genially de máis abaixo.

Como ven sendo tradición, aproveitamos a data para entregar os carnés aos 26 novos lectores que temos no centro este curso.

Asemade, tamén comezamos a traballar coas mochilas viaxeiras co alumnado de Ed. Primaria e cos Libros que van e veñen co alumnado de Ed. Infantil.

Nesta ocasión, por mor do COVID, só fixemos unha actividade grupal que consistiu nun contacontos adaptado do libro "Violeta quere ser vampiro" de Ramón Veiga, repre polo alumnado de sexto curso para toda a comunidade educativa en varias sesións.

Club de Letras

Por segundo curso consecutivo, o noso centro foi seleccionado no programa de innovación educativa “Club de Letras”.

Seguindo as propostas indicadas na resolución do 18 de xuño de 2020, o noso proxecto leva por título:

“TAKE CARE OF YOU, TAKE CARE OF US!

A elección do lema reúne dúas características: Por unha banda afonda nesas palabras e xestos cotiás que inciden na convivencia  diaria, nas formas de dirixirnos aos demais que reflicten un fondo máis profundo, no respecto polo modo en que cada cultura se relaciona entre si e coas outras, intentando que ese coñecemento sexa fructífero no seu crecemento persoal individual e colectivo.

Por outra banda, tal e como propón a convocatoria do Club de Letras este curso, faremos do autocoidado a plataforma desde a que extenderemos o coidado cara aos demais, (familias, escolas, sanitarios, …), prestando especial atención ás emocións que a situación actual de pandemia fai aflorar nos nenos e nenas, nos tempos COVID que estamos a vivir.

Destacaremos o traballo dos sanitarios/as, pondo especial énfase na enfermería, xa que o ano 2020 está adicado á enfermería. Poremos en valor esa profesión de tradición feminina e que na actualidade a igualdade xa é unha realidade.

Valoraremos a iniciativa de Florence Nightingale, esa  enfermeira que puxo en valor a súa profesión, tan denostada pola clase alta naqueles tempos. Neste 2020 cúmprense 200 anos do seu nacemento.

Así iniciaron a súa tarefa de coidar de todos/as nós, os SUPERHEROES do noso cole.

Como ben din,:

SUPERHEROES TAKE CARE OF YOU!

Día da muller rural

O noso cole non é un cole rural, mais tratamos de achegarnos ao rural todos os días.
O 15 de outubro conmemoramos o día da muller rural. Aprobeitamos para falar da importancia dos coidados que nos brindan as mulleres rurais e continuamos na clase a coidar da nosa plantación de lentellas, cebolas e leitugas.