Outubro 2020

Samaín 2020

O 30 de outubro celebramos no centro a Festa do Samaín dun xeito distinto ao de anos anteriores. A posta en escena das actividades realizadas logrou que o alumnado voltase a disfrutar de momentos de felicidade no tempo de lecer, demostrando, así, que é posible compaxinar actividades colaborativas e participativas co protocolo COVID.

A xornada comezou coa representación dun contacontos polos dos nenos e nenas de sexto curso titulado "Violeta quere ser vampiro", para todo o alumnado do centro. Para que esta actividade resultase segura, fixéronse tres pases ao longo da mañán, na sala de psicomotricidade.

Despois do teatro, realizamos unha merenda terrorífica a base de doces coa forma dos protagonistas desta festa: pantasmas, morcegos, casas do terror...

Aproveitamos o recreo para realizar un desfile de moda fantasmagórica amenizada por unha parella moi especial de speakers. Como colofón ao desfile, toda a comunidade educativa participou en varias coreografías de cancións propias desta celebración.

Pasámolo xenial!!

Libros que van e veñen 2020/2021

Na semana das bibliotecas escolares puxemos a funcionar, un ano máis, a actividade de animación á lectura: "Libros que van e veñen". Empregamos as novas bolsas/mochila que nos achegaron desde  a asesoría de bibliotecas da Consellería de Cultura, educación e universidade.

Todos os venres, o equipo de biblioteca prepara as bosas para que os nenos e nenas difruten da lectura en tempo de lecer coas súas familias.

BOA LECTURA PARA TODAS E TODOS!!!

Día das bibliotecas

Ao longo da última semana de outubro celebramos nas nosas aulas o Día das bibliotecas cos recursos facilitados polo equipo de biblioteca no genially de máis abaixo.

Como ven sendo tradición, aproveitamos a data para entregar os carnés aos 26 novos lectores que temos no centro este curso.

Asemade, tamén comezamos a traballar coas mochilas viaxeiras co alumnado de Ed. Primaria e cos Libros que van e veñen co alumnado de Ed. Infantil.

Nesta ocasión, por mor do COVID, só fixemos unha actividade grupal que consistiu nun contacontos adaptado do libro "Violeta quere ser vampiro" de Ramón Veiga, repre polo alumnado de sexto curso para toda a comunidade educativa en varias sesións.

Día da muller rural

O noso cole non é un cole rural, mais tratamos de achegarnos ao rural todos os días.
O 15 de outubro conmemoramos o día da muller rural. Aprobeitamos para falar da importancia dos coidados que nos brindan as mulleres rurais e continuamos na clase a coidar da nosa plantación de lentellas, cebolas e leitugas.

Protocolo COVID para o uso da biblioteca

Na seguinte presentación podedes observar o protocolo que Leo vos explica, para o uso da nosa biblioteca ao longo do curso 2020/2021: