Novembro 2019

Exposición magosto 2019

Durante o mes de novembro realizamos unha exposición na entrada do colexio dos traballos feitos polo alumnado con produtos do outono.

Clubs das letras

O proxecto co que o noso centro foi admitido no programa de innovación educativa “Club de Letras” leva por título:

STACKS OF JOY AT MANUEL SUEIRO”.

Desenvolvemos este proxecto na área de plástica nos cursos de 1º e 2º EP dentro do plan de sección bilingües. O alumnado de 4º E.P. botaranos unha man nesta tarefa.

No proxecto do curso pasado 2018-2019 adicámonos a coñecer a obra artística de Yayoi Kusama e o seu país, Xapón.

Este curso 2019-2020 buscaremos un punto de vista complementario, a artista londinense Annie Morris, sendo sabedores da admiración que a británica sente pola artista xaponesa. Dúas mulleres unidas polo espírito artístico e diferenza das pola súa idade, Yayoi Kusama pasados os noventa anos e Annie Morris nos inicios dos seus corenta. Unha situación social ben diferenciada, Kusama unha muller coas limitacións da época que lle tocou vivir nun país de férreas tradicións que sen dúbida rompeu, e Morris, unha muller libre de ataduras nunha cidade e país á vangarda de movementos sociais e artísticos.

Visibilizaremos o traballo da artista, muller, nova, multidisciplinar, da súa vida na cidade de Londres, onde naceu e traballa. Sairemos do ámbito puramente artístico para coñecer a cidade de Londres: Leremos, escribiremos e opinaremos sobre a artista, a súa obra e a cidade británica, interrelacionando os aspectos literarios e artísticos, valorando o seu traballo como ilustradora.

Partindo do título dunha das series da artista, “Stack”, compoñemos o nome do proxecto no que o nome do centro, o traballo da artista e o aspecto lúdico quedan de manifesto: “STACKS OF JOY AT MANUEL SUEIRO”.

Stacks of Joy for Halloween

Este curso, o noso traballo nas seccións bilingües xira arredor da obra da artista británica contemporánea ANNIE MORRIS.

Da súa serie STACKS OF JOY reproducimos dúas scupltures, ao noso xeito, adaptando as mesmas á celebración de Halloween.

Os materiais empregados para facer as spheres coas que crear as scupltures foron balloons, paper, glue and paint.

Step by step elevamos as nosas creacións, que tendo en conta a época do ano, non poderían ser máis que pumpkins, ghosts and black cats.

Os/as compañeiros/as de 4º EP, traballaron man a man connosco, axudándonos a pintar as spheres.

Mantelas en pé tivo a súa dificultade, pero para eso somos uns/unas artistas.

HAPPY HALLOWEEN ANNIE MORRIS!

PFPP CEIP Manuel Sueiro 2019/2020

No curso 2019/2020, o CEIP Manuel Sueiro realizamos un PFPP con dous itinerarios: un de TIC e outro sobre a Biblioteca.

Nas seguintes ligazóns teredes acceso ao traballo desenvolvida en cada unha das actividades de formación que realizamos (podes entrar nos cursos da aula virtual accendo como "Convidado":