Excursión a Andorra - Reunión informativa

Convocamos ás familias do alumnado que participará na excursión a Andorra a unha reunión informativa o martes 16 de xaneiro de 2018 ás 18:15 no salón de actos do noso centro.

Nela daremos as últimas recomendacións. Recordamos:

• Todas as comidas están incluídas, agás as das viaxes de ida e de volta en autobús. É recomendable, polo menos á ida, levar uns bocadillos da casa.
  • Documentación. Non é obrigatorio o pasaporte. TODOS OS ALUMNOS (incluídos os que teñan pasaporte) deben levar o seu DNI e o permiso ou autorización para a viaxe que hai que solicitar na Garda Civil.   Estas son as últimas indicacións dadas en xaneiro pola Garda Civil ao profesor responsable da excursión, aínda que anteriormente lle dixeran que co pasaporte abondaba. Lamentamos as molestias.
  • Para solicitar o permiso de autorización para a viaxe, o pai,  a nai ou o  titor legal do alumno ou alumna debe acudir ao cuartel da Garda Civil co seu DNI, o do alumno en cuestión e o libro de familia. Nos casos de separación ou divorcio deben acudir os dous proxenitores. No impreso non é necesario poñer o nome e o DNI do profesor acompañante, abonda con indicar "Profesor responsable do IES do Milladoiro". É necesario ir obtendo este permiso, sen el non poderán viaxar.
  • A axencia de viaxes ten contratado un seguro médico. Ademais,  Andorra ten asinado un convenio con España  en materia de Sanidade, se alguén quere levar tamén esta cobertura debe solicitala na Seguridade Social  indicando que se trata dunha viaxe a Andorra. ( impreso E-AND 11)