Campaña de dinamización e normalización da lingua: "Aquí tamén se fala galego"

No noso IES sumámonos o pasado xaneiro á campaña de dinamización da lingua galega "Aquí tamén se fala galego" nacida no IES Rafael Dieste o curso pasado e que se estendeu case 200 centros de toda Galicia. O alumnado de 3º ESO participou activiamente nesta campaña repartindo cartaces por comercios e locais de diferente índole do Milladoiro e mesmo tamén de Santiago.

A continuación podedes escoitar a presentación da campaña, feita por Julia, Noa, Antía e Alicia, así como a opinión dalgúns compañeiros que participaron na mesma.

Diego Madarnás, no seu programa de entrevistas, quixo falar con Alberto Pombo, a persoa que ideou esta campaña o curso pasado, no IES Rafael Dieste, así como con Román Landín, responsable da mesma no IES núm. 1 da EStrada. Ao mesmo tempo entrevistou a alumnado dun e doutro centro.

Pombo: (IES R. Dieste) Noa  (IES R. Dieste)