Premios do Concurso de relatos de terror

Fallouse o concurso de relatos de terror que un ano máis celebramos no noso centro. Foron premiadas dúas alumnas e un alumno. Trátase de:

Cristina Botana (2º ESO), Andrea Bravo (3º ESO) e Gael Rodríguez (2º ESO).

Os premios (cadanseu vale de 30 euros para un librería) foron entregados por membros do EDLG: dúas profesoras  (Mariló Padín e Patricia Calviño) e mais unha alumna (Gabriela Leis)

Gael tamén recibiu o diploma que acreditaba a súa colaboración na radio durante o curso pasado, xa que non puido estar o día que o director fixo a entrega de todos os diplomas das persoas colaboradoras da radio, voluntarias de biblioteca e mais dos diplomas dalgún alumnado do que fixo os exames de certificación de portugués o curso pasado e que puido achegarse. Deixámosvos unha mostra fotográfica, aínda que...Non toda a rapazada que recibiu o diploma quixo saír na foto...