Viaxe a Italia

Finaliza a viaxe a Italia do alumnado de 1º Bacharelato e 4º ESO, no que foi un amplo periplo comprendido entre o Lazio e a Lombardia. Foron sete días intensos de coñecemento dunha ampla parte do país transalpino

En Roma, o alumnado coñeceu impoñentes xoias arquitectónicas como o Panteón de Agripa, o Coliseo ou o impresionante conxunto urbanísitco que se desenvolve en torno á Vía dil Corso. Houbo ocasión tamén de admirar o máis representativo do legado artístico e histórico que se conserva na cidade do Vaticano. Dende as orillas do Tiber, a viaxe continuó cara o norte, hacia á Toscana, podendo facer parada en Asis e Siena.

En Florencia o alumando paseou en torno aos grandes símbolos do Quatroccento: il Duomo, coroado pola impresionante cúpula de Brunelleschi, á Piazza dellla Signoria, en tono á Galería Uffizi, a Ponte Vecchio... E dende a cidade do río Arno á dos Canais, Venecia, onde se visitou San Marcos e as súas evocadoras pontes como Rialto ou Os Suspiros.

En definitiva, sete días inolvidables de viaxe na búsqueda do coñecemento nunha terra que marcou as orixes e a Historia de Europa.