Fondo solidario de libros de texto: datas e prazos

Día  10 de  xullo: publicación das  listaxes  provisionais  de  solicitudes  admitidas  e  excluídas  e  exposición  das  mesmas  no interior  do  centro. As  persoas  solicitantes  poderán  acceder  por  vía  electrónica  ao  seu  expediente  a  través  da  aplicación Fondolibros.

Período  de  alegacións:  13  e  14  de  xullo  exclusivamente.

Publicación  de  listaxes  definitivas: 14  de  setembro.

Lémbrase  que  o alumnado  con libros  do fondo  que  deba  acudir  á  convocatoria  extraordinaria  de  setembro  ten que  entregar  os libros  prestados  o  venres  4  de setembro  ao  seu  titor ou  titora (de  10  a  12 horas).

A non  devolucion  de todos  os  libros  prestados  no prazo  indicado (sexan  do  curso actual ou  anterior) será  causa  de  exclusión  da participación  no fondo  solidario  de libros  de texto  e  material  escolar  no curso 2020/21.