Acordos tomados pola Comisión de Coordinación Pedagóxica (CCP)

O  mércores, 29  de  abril,   celebrouse  unha  reunión  da  Comisión  de  Coordinación  Pedagóxica  na  que  se  chegou  aos  seguintes  acordos  en  relación  aos  Criterios de  avaliación   e  cualificación:

1. Alumnado  coas  dúas  primeiras  avaliacións  aprobadas:

NOTA  MEDIA  DA  1ª  E  DA  2ª  AVALIACIÓN + Traballos  de  reforzo  ou  ampliación  realizados  no  terceiro trimestre, se  os  houbera, PARA  SUBIR  NOTA.

2. Alumnado  con  algunha  avaliación suspensa:

O  profesorado  proporá  as  probas  e/ou  traballos  necesarios para  recuperar  a  materia. Unha  vez  avaliada  e cualificada,  aplicarase  a  fórmula  anterior.

NOTA  MEDIA  DA  1ª  E DA  2ª  AVALIACIÓN (NO  SEU  CASO,  DA  RECUPERACIÓN) + Traballos  de  reforzo  ou  ampliación  realizados  no  terceiro  trimestre, se  os  houbera, PARA  SUBIR  NOTA.

Desde este  enlace  pode  accederse  ás  Instrucións da  Dirección Xeral  de  Educación, Formación  Profesional  e  Innovación  Educativa  para  o  desenvolvemento  do  terceiro  trimestre.