Participación na Gala de Rosalía no Concello

O pasado venres celebreouse na Casa de Cultura de Bertamiráns a Gala de Rosalía, organizada polo Servizo de Normalización Lingüística do concello. Convidouse, coma todos os anos, a todos os centros de ensino de Ames para que o alumnado fose homenaxear a Rosalía de Castro, lendo, recitando, cantando...

Un grupo de alumnas do Equipo de Normalización e Dinamización da Lingua Galega, composto por Martina Bretaña, Irene Enríquez, Clara Barral, Uxía Riveiro, Sara Iglesias, Sara Antón e Nuria Lamas, fixo unha lectura dramatizada do poema de Follas Novas "A pobriña que está xorda". A escolla deste poema foi debido a que fala da Costa do mar de ovellas, un dos topónimos cos que andamos a traballar este curso.

Neste enlace da páxina do Concello, podedes oír e ver a dramatización durante a gala.