FONDO LIBROS E AXUDAS PARA MATERIAL ESCOLAR 2018-2019

Informamos ás familias que solicitaron participar no fondo de libros de texto que a listaxe provisional será publicada nesta web o 12 de xullo. O prazo de alegacións á listaxe provisional abrangue exclusivamente os días 13 e 16 de xullo

Recordamos que o alumnado con libros do fondo que deba acudir á convocatoria de setembro ten que entregar os libros prestados o día de recollida do boletín de notas,  xoves 6 de setembro, ao seu titor ou titora.

A listaxe definitiva do fondo solidario coa relación de axudas admitidas e excluídas será publicada nesta web e no centro o 14 de setembro. A entrega de libros ao alumnado terá lugar a partir do 19 de setembro de 2018. A entrega de vales de axudas para o material irá dende o 14 de setembro ao 15 de outubro e deberán ser recollidos persoalmente polos interesados na secretaría do centro.