Sistema educativo

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO ALUMNADO DE 1º, 2º, 3º E 4º ESO E AXUDAS PARA ADQUIRIR MATERIAL ESCOLAR PARA O CURSO 2017-2018

PRAZO PRESENTACIÓN SOLICITUDES: 23/05/2017 ATA 23/06/2017

PRAZO DEVOLUCIÓN DOS LIBROS DE TEXTO E O MATERIAL REUTILIZABLE ADQUIRIDO COAS AXUDAS PARA LIBROS DE TEXTO OU RECIBIDO DO FONDO SOLIDARIO NO CURSO 2016-2017: ATA O 23/06/2017, AGÁS QUE TEÑA ALGUNHA MATERIA PENDENTE, QUE PODERÁ QUEDARSE CO LIBRO CORRESPONDENTE ATA QUE SE EXAMINE E, COMO MÁXIMO, ATA O 07/09/2017.

Convocatoria axudasle 2017: aberta a convocatoria desde o 28 de febreiro ata o 27 de marzo

Convocadas as axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2017, destinadas ao alumnado dos centros docentes sostidos con fondos públicos, en réxime de concorrencia competitiva. O prazo para apresentación de solicitudes será do 28 de febreiro ata o 27 de marzo (incluído).

Pódese obter máis información no seguinte enlace: https://www.edu.xunta.es/axudasle/

Listaxes de admitidos e excluidos do fondo solidario de libros curso 2016-2017

Nos ficheiros aduxntos publicanse os listaxes provisionais de admitidos e excluidos do Fondo solidario de libros. O prazo para reclamar será ata o 2 de setembro.

Nota: recomendamos non mercar libros ata que non sexan publicadas as listas defintivas

Convocatoria de actividades de formación en linguas estranxeiras 2015 alumnado

Apertura de prazo ata o día 16 de abril, presentar   solicitudes de axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2015, destinadas ao alumnado dos centros docentes sostidos con fondos públicos (convocadas pola Orde do 2 de marzo de 2015, DOG do 16 de marzo).

A información sobre este programa, así como a aplicación "en liña" que se menciona na convocatoria, atoparase na páxina web http://www.edu.xunta.es/axudasle

Información programa Axudasle

Nota informativa da Conselleria sobre o programa Axudasle premendo na imaxe.