O IES Xelmírez II continúa co programa de innovación educativa Club de Ciencia no curso 2017/2018 (La Voz de Galicia)

El Rosalía de Castro, el Xelmírez II y el IES de Melide tendrán un club de ciencia

Para estimular vocaciones científicas, los jóvenes tienen que hacer ciencia. Así que los institutos Rosalía de Castro y Xelmírez II de Santiago, así como el IES de Melide, pondrán en marcha este curso clubes de ciencia, que servirán para fomentar el espíritu científico y la curiosidad del alumnado, primer paso para favorecer el trabajo de las áreas conocidas como STEM (ciencias, tecnología, ingeniería y matemáticas).

Ler a nova completa en La Voz de Galicia

No Xelmírez II participamos no programa por segundo ano consecutivo. No curso pasado foran seleccionados só 10 centros educativos de toda Galicia e neste curso o programa ampliouse a un total de 30.

No noso caso a experiencia no curso pasado foi moi positiva e todo apunta a que no presente curso aínda será mellor xa que contamos con máis tempo para o desenvolvemento de proxectos máis ambiciosos e ampliamos as cifras de profesorado e alumnado implicado no Club.

Recordade que podedes seguir todas as aventuras do noso Club de Ciencia, ImAXIInacción, na súa páxina web e nos seus perfís en redes sociais en Facebook, Twitter y Instagram.