ROTEIRO BOTÁNICO POLA ALAMEDA DE SANTIAGO

Na procura de novos espazos educativos, a profesora Carmen Varela de Bioloxía e Xeoloxía, ofereceu ao alumnado de 2º da ESO un Roteiro Botánico pola Alameda de Compostela. Este espazo recreativo de enorme interese histórico, artístico e ambiental, é o xardín máis antigo da cidade. Ten a súa orixe no século XVI, nun terreos cedidos polo conde de Altamira como zona de esparcimento e recreo. Co paso do tempo , o primitivo xardín palaciego foise enriquecendo cunha flora ornamental de unhas noventa especies diferentes, moitas delas singulares, que se multiplicaron ata formar una masa arbórea e arbustiva de máis de mil cincocentos individuos, algún deles centenarios. O alumnado aprendeu a identificar, admirar, respectar e valorar moitas destas especies, que continuará a estudar nas aulas. (3 e 4 de outubro de 2014)

Alameda de Compostela

blog | by Dr. Radut