A NOSA BIBLIOTECA: OS SEUS RECURSOS E ESPAZOS

A biblioteca do IES do Milladoiro dispón dun espazo duns 100 m², ademais dun espazo exterior usado frecuentemente para exposicións de traballos do alumnado, charlas sobre as exposicións realizadas por algún departamento, reunións dos clubs de lectura etc. Ofrece servizos de préstamo a domicilio, en sala, ás aulas e aos departamentos. Estamos aumentando o volume de fondos de consulta, tanto científicos e literarios como subscricións (revistas e xornais), DVD, recursos electrónicos etc. Conta con zona de postos informáticos para traballos por proxectos, preparación de actividades etc. É tamen un lugar para reunións e formación do  profesorado: no curso 16/17 impartiuse na biblioteca unha formación sobre "Aprendizaxe por proxectos" ao coidado da profesora Luz Paramios.

Nos cursos 16/17 e 17/18 foinos concedido, por parte da Consellería de Educación, o programa Plambe (Plan de mellora de bibliotecas escolares).

BIBLIOTECA