REUNIÓN INFORMATIVA SOBRE BOLSAS E AXUDAS PARA ALUMNADO CON NECESIDADE ESPECÍFICA DE APOIO EDUCATIVO [2015-2016]

O xoves 10 de setembro, ás 18:00, terá lugar unha reunión informativa no IES sobre a tramitación de Bolsas e Axudas para alumnado con necesidades específicas.

A resolución pola que se convocan estas axudas foi publicada no BOE de 1 de agosto de 2015. Preme no enlace para consultar o texto da convocatoria:

Resolución de 24 de julio de 2015, de la Secretaría de Estado de Educación, Formación Profesional y Universidades, por la que se convocan ayudas para alumnado con necesidad específica de apoyo educativo, para el curso académico 2015-2016.

Nos adxuntos poderás acceder a un resumo da convocatoria (destinatarios, requisitos, dotación, prazos...)