Plan Dixital

Para a elaboración do Plan dixital para o IES do MIlladoiro, ademáis de unha anterior enquisa,  é necesario que o alumnado de Bacharelato participe noutra coa ferramenta SELFIE, desenvolvida pola Comisión Europea xunto cun grupo de expertos e profesionais no ámbito da educación.

Esta ferramenta avalía o modo en que se utilizan sa tecnoloxías dixitais para aprender e ensinar no centro e pèrmite obter unha instantánea do punto en que se atopa o centro en relación ao uso das tecnoloxís dixitais, tendo en conta as oopinións do alumnado, profesorado e equipo directivo, motivo polo cal é necesario responder con responsabilidade a dito cuestionario.

Todas as respostas facilitadas a través de SELFIE son anónimas e ningún membro do este alumnado, profesorado ou menbro do equipo directivo que responda as preguntas e afirmacións poderá ser identificado personalmente.

Para aceder ao cuestionario, preme na seguinte ligazón:

Grazas polo voso tempo.