Convocatoria do fondo solidario de libros de texto e axudas para material escolar para o curso 2020/21

Publicada, no  DOG  do día 19  de maio  de  2020, a  Orde  pola  que  se  regula  a participación  no  fondo solidario  de  libros  de  texto  e  se  convocan  axudas  para  adquirir  libros  de   texto  e material  escolar  dirixidas ao  alumnado  matriculado  en  educación primaria,  educación  secundaria  e  educación  especial  en  centros  docentes  sostidos  con fondos  públicos  para  o  curso  escolar  2020/21.

O prazo  único  para  a  presentación  das  solicitudes  e  da  documentación  complementaria  comeza o día 20  de  maio  e  remata  o  19 de  xuño.

Enlace  á  aplicación  informática

Orde  da  convocatoria

Extracto  da   Orde  da  convocatoria

Instrucións  2020-2021

Para  a  presentación   presencial  da  documentación:   Anexo I   e  Anexo II   da  Orde de  convocatoria.