Restablecemento do procedemento de admisión de alumnado para o curso 2020-21

No día de  hoxe, 6  de  maio, publícase no  DOG   a  Resolución  do  5  de  maio  de  2020 na  que  se  recolle o  acordo  sobre  o  restablecemento  do procedemento  de   admisión  de alumnado  para  o  vindeiro  curso, quedando  os  prazos  como  se  reflicte  a  continuación:

• Do  11  ao  18  de  maio: presentación  de  solicitudes  de  admisión  de  alumnado.
  • Ata  o  26  de  maio: presentación  da  documentación  acreditativa  dos  criterios  do  baremo.
  • Antes  do 9  de  xuño: publicación  das  listaxes  provisionais  do  alumnado  admitido  e  non  admitido. A partir  do día  seguinte  a  esta  publicación  contarase  con  3 días  hábiles  para  formular  reclamacións  contra  esas  listaxes.
  • Ata  o  26  de  xuño: publicación  das  listaxes  definitivas  de  alumnado  admitido  e  non  admitido.
  • Do 1  ao  10  de  xullo: prazo  ordinario  para  a  formalización  da matrícula (do  1  ao  10  de  setembro  como  prazo  extraordinario).