"O día que as mulleres gobernen o mundo todo será distinto"

Verónica, técnica  en  Igualdade,  estivo hoxe  no  centro para  dar  unha  conferencia  sobre  a  súa  especialidade, pero  non  veu  soa, acompañouna  a  súa   madriña,  Isaura. Entre  as dúas  intentaron que o  alumnado  reflexionase  sobre  cuestións  como  sexo  e  xénero  ou  machismo  e  feminismo.

A  charla  levou  por  título O  día  que  as  mulleres  gobernen  o  mundo  todo  será  distinto  e  naceu  da  colaboración  entre o  recoñecido  grupo  de  teatro   Chévere  e  Promove, unha  consultoría  especializada  en  temas  de  igualdade integrada por  sete  mulleres.

Á áctividade asistiu  todo  o  alumnado  de  ESO  en  tres  sesións  diferenciadas e foi financiada  cunha  partida  especial  da  Consellería  de Educación, Universidade  e  Formación Profesional procedente  do  Pacto  de  Estado  contra  a  violencia  de  xénero.

O seguinte  enlace  dá  acceso  a  un  vídeo da actividade.