OBRADOIRO DE TEATRO CO GRUPO CHÉVERE

A  POSTA  EN  ESCENA  DA  NOSA  AUTOESTIMA

Obradoiro   de  teatro centrado   na súa  utilidade social,  organizado  en  colaboración  con ANPA Milla e  pensado  para  xogar  e  aprender  a  actuar  como somos. As  actrices  do grupo  Chévere  servirán de  guía na  realización  de prácticas  teatrais que  permitan  mellorar  a  autoestima e  fomentar  a  tolerancia. O obradorio terá  lugar  no  centro,  na  Sala  de  usos  múltiples,  en  oito  sesións  de  hora  e  media  de  duración (15.00 - 16.30):días 9, 16, 23 e 30  de  outubro e 6, 13, 20 e 27 de novembro.

Son  20 as prazas  ofertadas, distribuídas  da seguinte  maneira:

Alumnado: 12  prazas

Familias: 4 prazas

Profesorado: 4 prazas

A  inscrición  farase  en Vicedirección  ata o 4 de  outubro; as  prazas  serán  asignadas   tendo  en conta  a rigorosa orde  de  inscrición. As  familias  poden  inscribirse  enviando  un  correo  electrónico  ao  centro. No  caso  de  que  quedara  vacante  algunha praza  destinada  ás familias ou  ao profesorado, esta  pasaría  a ser ocupada  polo  alumnado.

Para máis  información sobre  a  actividade  pincha  aquí.