DEVOLUCIÓN DOS LIBROS DO FONDO LIBROS

Os libros prestados serán recollidos polos titores/as exclusivamente os días 20 e 21 de xuño, agás aqueles necesarios para preparar os exames de setembro. Non se seguirán recollendo libros despois desa data. Se, tras a entrega das cualificacións, algún alumno/a necesitase para setembro un libro xa devolto ao fondo, debe pedilo no despacho de vicedirección o xoves 27 de 10 a 13 h.

Recordamos que a falta de devolución de todos os libros no prazo indicado ou que non estean en bo estado de conservación para a súa reutilización será causa de exclusión da participación no fondo solidario e das axudas para adquirir libros e material escolar tanto no próximo curso 2019/20 coma nos sucesivos.

O alumnado con libros do fondo que deba acudir á convocatoria de setembro ten que entregar os libros prestados das materias suspensas no momento da recollida do boletín de notas,  xoves 5 de setembro, ao seu titor/a.