Visibilizar as mulleres nas Letras

O club de Letras do IES Laxeiro centrouse este curso en visibilizar as mulleres en tres eidos: o literario, o histórico e o musical.

Hecho con Padlet

Obradoiro de Caligrafía

O pasado 7 de maio un grupo de alumnado e profesorado participou nun Obradorio de Caligrafía, organizado pola Biblioteca e impartido polo profesor Jesús Mª Juaristi, experto no mundo da Caligrafía e da "Letra sen ansiedade". Traballamos con distintos tipos de materiais, plumas e tintas de distintos grosores e cores e disfrutamos aprendendo máis sobre esta "Arte".

Aquí tedes unha pequena mostra das imaxes do Obradoiro.

Revista escolar: Kcharela 9 --> Edición dixital

Nova edición, estreamos novo número, o número 9 da nosa revista escolar "Kcharela"

aquí tendes a edición dixital:

Premede na ligazón --->>> https://sites.google.com/site/kcharela9

23 de abril: Día internacional do Libro

O día 23  de abril celebramos  o Día Internacional do Libro no Laxeiro.

Os monitores  de 3º y 4º Diversificación que se encargaron dos obradoiros coa axuda das profesoras Ester González y Sara Castro.

laxas traducidas, sesión de traballo 5/2011

o luns 28 de marzo logo das aulas de tarde reúnese novamente o grupo de tradución "laxas traducidas" para traballar na tradución da proposta de traballo linh dinh - blood and soap. máis información en laxastraducidas.blogspot.com

La tejedora de la muerte

de Concha López Narváez

Trátase dunha historia de misterio con momentos de terror: unha casa abandonada, unha mecedora que se move soa...Hai un espírito que tomou posesión desa casa?

Tamén podes coller prestados na Biblioteca outros títulos desta misma autora: El silencio del asesino, La sombra del gato...

El crimen del Triángulo Equilátero

de Emili Teixidor

Un grupo de nenos viven situacións cheas de misterio debido aos intrigantes acontecementos que se producen no seu colexio.

Unha novela de misterio, policías e detectives.

Se che gustou El cimen de la Hipotenusa, do mesmo autor, anímate a ler este novo título.

La física de los superhéroes

de James Kakalios

portada

A combinación do gusto pola física e o interese polos cómics deu como resultado este libro, no que James Kakalios demostra que non é certo que só se pode entender e disfrutar a física tendo moitos coñecementos matemáticos.

La isla bajo el mar

de Isabel Allende

Zarité é unha escrava no Santo Domingo de finais do século XVIII, unha escrava con sorte porque non tivo que traballar nas plantacións e sempre se adicou ao traballo doméstico. Coa lectura da novela imos coñecendo a relación co seu amo, os seus amores, pero tamén nos introducimos na vida de moitos outros personaxes e na forma de vida desta colonia francesa.

Todas as mañás do mundo

Todas las mañanas del mundo

de Pascal Quignard

Carátula da película Todas as mañás do mundo

Todas as mañás do mundo narra a relación entre Marin Marais, o violista e compositor da corte francesa de Luís XIV e o seu enigmático mestre Sainte-Colombe.

Ao cumprir dezasete anos, Marais pídelle a Sainte-Colombe que sexa o
seu mentor. Este queda impresionado do seu dominio da técnica, pero
advirte ao seu discípulo que a súa interpretación carece de algo
fundamental para ser un músico excepcional: alma