Apuntámonos a non beber

Algúns dos carteis feitos

Resultado do traballo en grupos feito para a realización dos carteis contra o consumo de alcohol e outras sustancias e previo a elección final dun cartel representando a cada grupo de 4º ESO, amósanse en fotos algúns deses carteis.

Foto1, foto2, foto3 e foto4.

Coa elección final dun cartel por curso, remata esta fase do proxecto.

Os tres carteis resultantes entregaranse este xoves, 2 de xuño, ao coordinador do proxecto por parte a da Consellería cando veña dar a charla aos pais, nais e/ou titores legais do alumnado de 4º ESO. Charla coa que remata tamén a fase de charlas informativas para alumnado e pais/nais/titores legais acerca da importancia na prevención ao consumo de alcohol e outras sustancias.

Bocetos dos carteis: Apuntámonos a non beber (e non consumir outras sustancias)

Ligazón as fotos dalgúns dos bocetos feitos polo alumnado de 4º participante no proxecto: foto1, foto2, foto3 e foto4. .

Charlas

Este ano o noso Centro participa no Plan Proxecta Apuntámonos a non beber cos alumnos de 4º ESO.

Dúas charlas sobre o tema das adiccións, tanto de alcohol como doutras sustancias, facilitando datos e experiencias reais sobre o tema, formaron parte do desenvolvemento deste Plan Proxecta.

Pódense ver fotos na seguinte ligazón Fotos