Plan de Adaptación do Protocolo Anti-COVID

Plan de adaptación do protocolo anti-covid

Neste enlace se accede a toda a información no portal da Consellería de Educación

Aclaracións sobre corentenas e ausencias derivadas da covid-19

Ante a inquedanza xerada nas familias por aspectos relacionados con corentenas e ausencias derivadas da covid-19, o centro desexa realizar as aclaracións contidas no seguinte documento.

Declaración responsable

Lembramos ás familias que o protocolo da Consellería de Cultura, Educación e Universidade contra a covid-19 establece a obrigatoriedade por parte das familias antes de enviar os/as alumnos/as ao centro da realización dunha enquisa de autoavaliación covid.

Por outro lado, deben cubrir e asinar a seguinte declaración responsable a principios de curso, que deben entregar ao titor na primeira quincena de curso.

Para máis información remitimos ás instrucións da Consellería de Cultura, Educación e Universidade sobre medidas a adoptar na volta segura ás aulas

Medidas a adoptar fronte á COVID-19

A continuación presentámoslles tres documentos moi breves (cliquen en "Ler máis" para velos) que resumen as normas que debemos seguir todos, tanto persoal docente e non docente como alumnado e familias. Pregámoslles que os lean con atención e sexan escrupulosos no seu cumprimento. Por parte do centro, poden contar co noso máximo esforzo e implicación na súa aplicación.

Ante calquera dúbida, póñanse en contacto co centro.

Normas para o alumnado

Normas para as familias